Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

In addition to China, Asieris has concurrently initiated this global multi-centered Phase III clinical trial in the US, Germany, Romania, Hungary, Russia and Ukraine. The company hopes to use data from this trial will support the market approval applications in China, the US, the European Union and other countries.

Tror han vet det, men tror han sikter til hva som står der.

concurrently

Definition of concurrently. as in simultaneously . at one and the same time two major trade shows running concurrently at the convention center.

2 Likes

Ikke bekymr deg om andre du har sikker nok med deg selv som jeg har på aksjemarkedet. Det jeg har hele tiden prøv er å få frem fakta og har påpekt at det er en viss forskjell på å få $2,5 mil og småpenger så lang når avtalen er verdsatt til $250 mil som er nesten 2 ganger MC i dag. Så milepæl utbetalinger vil også ha stor innvirkning på kursen.

2 Likes

Nå må vi ikke glemme at en innsider nylig satset over 6 mill. på aksjen.
Han ville neppe gjort det ved å bare ha hatt sin informasjon fra dette forumet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 Likes

Nordmenn er også ikke voldsomt engasjert i å støtte opp om andre nordmenn generelt.

5 Likes

Så er det dumping av aksjer igjen.

"Same procedure as last year? Same procedure as every year. :person_fencing:

2 Likes

Ikke noe bedre det enn for de som vil kjøpe både kortsiktige og langsiktige?

Kan messe om mye, jeg er enig i de som nevner cashbeholdning, eksisterende drift, fase III studiene hvor det søkes markedstilgang og at kursen var i 110kr i 2023 som gode punkter for trygghet og reprising. Endelig norsk biotek med to studier hvor det søkes markedstilgang. Noen andre klart dette?

Ihvertfall bedre å kjøpe på 53kr enn 110kr (og da var det heller ikke meldt fase III. Utrolig

1 Like

Etter din kommunikasjon med PHO er jeg i mer villrede om hvor vi er i løpet både med hensyn til milepæler og om det er en global studie eller begrenset til China. Spesielt hva er det som skal trigge de store utbetalingene så vi kommer opp i $250 mill totalt i milepæler og hva har kommet inn så langt.
Hadde det vært mulig å spørre PHO om det?

4 Likes

Jepp, same old shit.

Denne aksjen er i ferd med å bli en forbannelse. Man sitter med milliontap men kvier seg for å selge hele skiten for da kan man være rimelig sikker på at det kommer en voldsom oppgang som fortsetter uten “the same procedure” og dermed blir tragedien fullkommen.

2 Likes

Takk for info rosk82
Er det noen som vet status på dette?
Ble det startet?

Av svaret @Haltopen har fått, så får man inntrykk av at det blir nødvendig med en ytterligere studie for USA og Europa, implisitt at overnevnte enten ikke har kommet igang, eller at prosessen ikke er dekkende.

2 Likes

Jeg har sendt oppfølgingsspørsmål i retur til dem.

3 Likes

Tusen takk

1 Like

DS har jo vært helt klar på at de ikke skal gå ut med info da det er Asieris som har den ballen nå.
Merkelig

Men med slike kort som PHO sitter med nå så er det bare en mulig utvikling og det er opp.

1 Like

Fasiten er:

  • Ingen pasienter rekruttert i US
  • Noen pasienter rekruttert i EU, derfor usikkert om det er tilstrekkelig for EU-submssion
  • ‘Time-based’ milestones utbetalt
6 Likes

Tror det var planlagt 380 pasienter totalt, 300 i China og 80 i EU og andre land i Europa. Det ble forandret til 402 pasienter totalt tror de ekstra var i EU. Totalt i EU/Europa 102 pasienter,

3 Likes

https://clinicaltrials.gov/study/NCT04484415?intr=Cevira®&rank=1

Uten at denne nødvendigvis er utfyllende/oppdatert ser det her ut som det kun har vært et sykehus tilknyttet studien. Beijing.

Ser du fikk svar på ingen US-pas og noen i EU – Må nok da antagelig en egen studie til for US og det er for øvrig også i overensstemmelse med opprinnelig plan da avtalen ble inngått.

3 Likes

Hva ble da konklusjonen ift neste milepelsutbetalinger?

(Jeg synes teksten i innleggene blir mindre klar av reaksjonene under)….

Det er ingen konklusjon ikke skjønner jeg hvordan PHO skal komme opp i $250 mill i milepælutbetalinger. På tide at DS avklarer.

2 Likes

Cevira

Vi kan vel ikke forvente at cevira skal få markeds-tillatelse i land/områder som IKKE har deltatt i fase3 studien.
Og så blir vi sure når en ordlegger seg slik at "vi må ta den omigjen i US og EU.
Jeg har missforstått mye i dag og er kanskje ikke alene om det.

Hvis jeg prøver å sette meg inn i Asieris sin situasjon, hvorfor bruke penger å tid på å involvere EU/Europa hvis ikke det var tilstrekkelig for å kunne bruke dataene til å søke om markedstilgang? Ingen vits. Vi i Norge må godkjenne alt av nye medisiner og behandlinger som er utført i andre land.

Børsmeldingen tar for seg dette, samt sliden på Photocure sin Q-presentasjon.

Brorparten av $250m er salgsmilepæler.

Misforståelsen min lå i at det var trukket fra US/EU potten, men det viser seg å være mekanismer i avtalen på kliniske milepæler vs tidsbaserte milepæler.

Misforståelse i børsmeldingen fra Asieris hvor det står de vil bruke resultat fra den nå avsluttede globale studien til markedssøknader i Eu, US og Kina. Men uten pasienter i relevante områder blir det nødvendigvis vanskelig.

2 Likes