Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Det er vel ikke mye motstand opp til 80?

2 Likes

Ikke noe melding fra PHO i dag?

De kom pÄ lÞrdag og sÞndag. Presentasjon pÄ torsdag av Hexvix phase III.
“late-breaking abstract”

3 Likes

SkjÞnner ingenting av selskapet sin praksis pÄ bÞrsmeldinger og pressemeldinger

4 Likes

Kom ikke bĂžrsmelding nei

Nei kom som pressemelding de er noen, hva skal vi si, tullinger det er han Dahl som styrer dette.

Hva mener du?

Tenker du pÄ nÄr de velger pressemelding versus bÞrsmelding eller tidspunkt for utsendelse?

Tidspunkt ja, og hvor mye som blir sendt ut som pressemelding som ikke blir bĂžrsmeldt, og noen helt uvesentlige bĂžrsmeldinger

Tidspunkt vil jeg tro at de har liten mulighet for Ä styre selv nÄr det gjelder det som kommer fra Asieris?

2 Likes

Virker som alt photocure har noe med Ä gjÞre gÄr til helvette kursmessig. Hvorfor stuper aksjekursen til asieris nÄ om dagen?

Jeg tror (men er ikke sikker) at de kan vente til mandag kl 08.00 f eks hvis de fĂ„r info fra Asieris fredag kveld. De MÅ ikke sende ut meldingen midt i Liverpoolkampen eller nĂ„r folk kobler av fra lidelsen i aksjemarkedet pĂ„ andre mĂ„ter

2 Likes

Det lurer jeg pÄ ogsÄ. Kineserne er ikke innsatt i det som foregÄr ? Vet ikke hvordan det funker med bÞrsmeldinger etc der borte og hvordan responsen bruker Ä vÊre. Dette er vel noe helt nytt ogsÄ og mulig det ikke flashes i sÊrlig grad

Opp 4% i dag da :slight_smile: Fint det vel ??

1 Like

Bþrssensitiv informasjon ( bþrsmelding) skal publiseres “uten opphold”

3 Likes

“noen helt uvesentlige bþrsmeldinger”
Som for eksempel opsjonsprogrammet. :face_with_raised_eyebrow:
Der er Dahl pÄ ballen
:wink:

2 Likes

Okey, da har jeg trodd feil hele tiden! PÄ en mÄte er det logisk, da flest mulig skal fÄ mulighet til Ä vurdere meldingens innhold.

1 Like

Gleder meg til Ä se resultater pÄ torsdag !

The pivotal clinical trial results have been selected as a “late-breaking abstract” for the 43rd Congress of the SociĂ©tĂ© Internationale d’Urologie (SIU)
in Istanbul, Turkey, this month. The clinical study results will be presented for the first time in the form of an Oral ePoster on Thursday, October 12, 2023, at 1:45pm local time.

1 Like

Ja det blir spennende. Men jeg har blitt skuffet sÄ mange ganger at jeg venter med Ä slippe jubelen lÞs til jeg ser reaksjonen i markedet.

1 Like

Er det noen som vet om presentasjonen (resultatene fra fase 3 Hexvix) pÄ torsdag sendes live - ev. blir lagt ut i ettertid?

1 Like

SÄ fint ut frem til det nÊrmet seg stengetid. Da fant visst Þretrillerne ut at det var pÄ hÞy tid Ä komme seg ut :rofl:

1 Like