Ingen betydningsfullt salgspress igjen, sÄ da er det bare Ä vente pÄ de uunngÄelige gode nyhetene slik at de som sitter pÄ gjerdet kan hoppe inn pÄ kroner 100, istedenfor Ä kjÞpe nÄ nÄr nedsriderisikoen er tilnÊrmet ikke-eksisterende.
Skulle bare teste om algoen samfarer TI for hauss og selger ved innlegg av den sorten.
Der mÄ vel eksistere mye data som tydelig indikerer at BLC ogsÄ kan ha terapautisk effekt.
Ja det gjĂžr der muligvis ogsĂ„, men i den medisinske verden er âkan haâ ikke nokk.
Det mÄ bevises med statistisk signifikans.
Men som andre ogsÄ nevner sÄ er studiet i Kina ikke designet slikk. Men derfor kan vi fortsatt fÄ gode data som bekrefter Hexvix allerede kjente ovelegenhet
Min kommentar var myntet pÄ DS uttalelser rundt data som kommer, IKKE til hva som blir presentert fra studien Hexvix Kina
Ah ok da misforstod jeg deg Hayen. Bekalger
SĂ„ er vi sikkert enige
Lannebo Fonder fortsetter Ä Þke sakte, men sikkert, og eier nÄ 7% av Photocure.
Topp 50 har den siste tiden netto Þkt mer eller mindre hver dag, sÄ det er absolutt grunn til optimisme.
Eller ytterligerer data som bekrefter blc sin overlegenhet vs white light only og evnt det at data/undersÞkelser viser at det ogsÄ Þkonomisk er Ä anbefale Blc.
Alt ligger nÄ til rette for at Aseris, gjennom suksess i fase III med Hexvix og Cevira, til Ä fÄ ut begge disse produktene ut i markedet. For à HO innebÊrer det ar en vil fÄ mer enn doblet sitt markedet ift Hexvix - samt ha enda et bein Ä stÄ pÄ gjennom Cevira (som ble betegnet som en blockbuster) - og fÄr store engangsutbetalinger og royalty (uten pÄta seg egne kostnader). Ja - jeg er kjent med at det fortsatt er en risiko ved at Aseris skal gjennom sÞknadsrunde (NDA) - samtidig er det ingen tvil om at risikoen har blitt kraftig redusert gjennom hÞstens fase III resultater.
Til tross for dette, ligger kursen pĂ„ akkurat samme nivĂ„ som for 4 Ă„r siden (fĂžr avtalene med Aseris)âŠ
Var i ferd med Ă„ poste dette chartet og si at selgerne er fravĂŠrende, og folk kommer til Ă„ bli lĂžpende etter.
Sjekket noe jeg sjeldent gjÞr, Ärlig glidende. 20 Ärs glidende snitt er pÄ 61.9, 50 ukers snitt er pÄ 64.7 og 200 dagers er pÄ 61.4.
NÄr vi pÄ gode nyheter tar ut disse nivÄene pÄ volum, blir veien kort til kroner 100.
#HODL
Hva er et godt resultat i morgen som kan sette fart i denne mot 100?
Er det sÄ at det er oppdaget ekstra kreftceller i hver pasient som er undersÞkt med BLC sammenlignet med WLC eller er det en hvis %? Hvis presentasjonen i morgen gir et resultat pÄ 20% hvordan vil markedet reagere?
Er det noen som har kunnskap og kan utdype dette. Hadde satt stor pris pÄ tilbakemelding.
Fant denne men hva betyr det ?
The primary endpoint in the
trial is the rate of additional detection of one or more lesions including
tumors with stages of carcinoma in situ (CIS), Ta, and T1 by APL-1706 BLC
compared to WLC
Det er vel en misforstÄelse Ä tro at det kommer noe sensasjonelt imorgen?
Det vi kan forvente er at BLC viser mye bedre deteksjon av kreftceller enn WLC pÄ en overbevisende mÄte. Jeg har lyst Ä fÄ avklart hva er et overbevisende resultat i morgen.
The analysis, led by Dr. Jonathan Belsey, [Health Economist & Managing Director of JB Medical Ltd), details that clinical evidence, such as published in the recent Cochrane review, supports the benefits of BLC over White Light Cystoscopies (WLC) alone on the detection of bladder tumors and time to first recurrence as well as an extended time to disease progression in patients managed with BLC-assisted TURBT*.
The most recent ccAFU (ComitĂ© de cancĂ©rologie de lâAssociation française dâurologie) guidelines recommend the use of BLC in a number of different positions in the care pathway for NMIBC. The study authors explain: âThe health economic impact of this strategy has been evaluated using a cost-utility analysis, from the perspective of the French healthcare system, and was found to be dominant over WLC - meaning that its use results in better outcomes and lower costs overall. Despite the existence of a clear clinical and economic evidence base, however, concerns around the potential budgetary impact of the widespread adoption of BLC have led to a degree of reluctance to adopt the technology.â
Kommer det et resultat i morgen som fĂ„r slutt pĂ„ denne âreluktance to adopt the technologyâ og hvordan vil det se ut?
HĂ„per selvsagt det!
Jeg venter pĂ„ at Cevira skal bli godkjent for salg. For her blir det ikke noe âreluktance to adopt the technologyâ.