Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Ikke noe problem, resultatene skal legges frem for urologer med feite lommbøker nå om 10 min, de kjøper fra mobilen samtidig som de sleiker seg rundt munnen i ren skjær glede.

1 Like

Brudd over 63kr betyr opp mot 90kr slik jeg ser det.

2 Likes

Er det noe sted man kan streame presentasjonen live?

1 Like

Man må nok være forhåndsregistrert som deltaker, og ha betalt “inngangspenger”.

2 Likes

Hvis noen får tilgang av slides i presentasjon som pågår. Gjerne link.

Og nå burde det kunne komme innsidekjøp eller?
Når det snakker om expediting its market entry bør det kunne trigge interesse hos innsidere også? Ja jeg vet at styremedlem har kjøpt for over 6 millioner. Da bør det gjøres 6 til :joy:

Og veldig rart hvis det ikke kommer oppdaterte analyser snarlig etter nyhetsstrømmen siste tid

Fin omsetning og tydlig interesse med ca 23 millioner omsatte kroner

Kjemperesultater. Jeg kjøper mer nå. Helt vesentlig info bidrar til å øke LOA kraftig. Å få Pho under 60 tror jeg ikke varer lenge.

2 Likes

Dr. Wu Hong, Chief Development Officer i Asia Hopper, sa: "APL-1706 er for tiden den eneste utvikleren som er godkjent i verden for å bistå i diagnostisering eller kirurgi av blærekreft. Dataene som presenteres på SIU-konferansen bekrefter ytterligere det lovende kliniske løftet om APL-1706. Vi tror at dette innovative stoffet vil gi store fordeler for blærekreftpasienter. " Vi vil aktivt fremme applikasjonen i Kina, akselerere introduksjonen til markedet, og ser frem til å dra nytte av flere pasienter så snart som mulig.

Asieris Pharmaceutical (asieris.cn)

3 Likes

Har du glemt det hersens opsjonsprogrammet?:nauseated_face::face_vomiting:

1 Like

:joy: nei! Men de bør kjenne sin besøkelsestid etter slike resultater!

Asieris Unveiled Results of Its Phase III Clinical Study for APL-1706.

Flott at Aquaponics også vil fremme sitt stoff og Asieris løsning i markedstilgang!

70

Dette er fremragende resultater!!! CIS 94,7% for BLC kontra 42,1% for WLC er total utklassing! BLC med langt over dobbelt så gode resultater som WLC på CIS! Så gode resultater har man aldri sett før. Alt Asieris har opplyst har dessuten stemt. Jeg tror RWs 4K skop har bidratt, og virkelig kunnet avdekket de minste antydninger til forhøyet metabolisme.

Resultatene vil gi Asieris en flying start! CIS er den blærekreftformen som oppstår først og er særdeles viktig å oppdage tidlig og der er BLC over dobbelt så god til å finne all metabolisme som WLC. Det er rett og slett en forskningsmessig bombe!

Resultatene er så gode at de bør gi gjenlyd også for Photocures egne kunder. Det kan gi nytenkning bla i Danmark, som i stor grad kun benytter WLC. Richard Wolf eller andres 4K høyoppløselig optikk må brukes.

Markedet forstår veldig lite av Photocure. Jeg kjøper nå flere aksjer. På sikt blir dette bankers, når ikke minst Sinopharm kommer i full sving med både Cevira og Hexvix!

9 Likes

@Lucrum
" Vi vil aktivt fremme applikasjonen i Kina, akselerere introduksjonen til markedet, og ser frem til å dra nytte av flere pasienter så snart som mulig.»

Dr. Wu Hong, Chief Development Officer i Asia Hopper, sa: "APL-1706 er for tiden den eneste utvikleren som er godkjent i verden for å bistå i diagnostisering eller kirurgi av blærekreft.

Dette er helt utrolig. Synes det er svært sjelden norsk bioteknologi snakker om akselerere til markedet. Begynner å lukte fugl, LOA da?

Finnes det noe norsk selskap som er nærmere salg i et marked med sin teknologi?

2 Likes

Med Fase 3 som oppnår sine endepunkter, og med tiår med bevis på at teknologien er trygg, så er LOA mer eller mindre 100% om ikke Asieris har kuket til studiene. Og de virker bunnsolide.

7 Likes

Rimelig å anta LOA på 100%.

Men det er jo fremdeles usikkerhet rundt resten. Review-prosessen i Kina for markedstilgang, og ikke minst markedspenetrering. Nå har jo Asieris en avtale med Sinopharm som hjelper betraktelig, men det er ikke gitt hvor stor markedsandel man får og hvor lang tid det tar å nå denne. Og så er det jo noe usikkerhet rundt hva Photocure sitter igjen med av inntekter i kroner og ører (royalties og transfer price).

Betaling på $1.4 m for regulatoriske milestones i Kina ventes først (i 2024?).

Uansett, veldig positivt med publisering av slike data som i dag som kan og bør hjelpe til med videre markedspenetrering globalt.

Nå venter man i spenning på nedklassifisering.

1 Like

Mente Danmark var høyt oppe på listen over Blc brukere?

2 Likes

Er det de nye 4K scopene som er med på å oppdage flere kreftsvulster? I tilfelle er det en revolusjon.

1 Like

Photocure virker solid nå. Ser ut til å være i en fin trend. Og fortsetter nyhetsflow er det riktig så lystig. Tiden er plutselig ens venn. Og som noen nevner LOA virker fantastisk. Forsiktig å si at det er nokså unikt i bioteksektoren

Håper Photocure per nå unngår å havne i Sinopharm sin favn gjennom oppkjøp. Det er altfor tidlig. Photocure må være på norske hender. Men litt stress på et vis at er Fortune 500 selskap er i kulissene gjennom Asieris

1 Like

Jeg var litt spent på effekten av 4k scope.
I mitt hode var det en reell mulighet for at man ville avsløre flere krefttilfeller med hvitt scope enn normalt. Mer detaljert bilde burde gi den effekten,

Når man nå står med fasiten i hånden, så fremstår det som at 4k scope har vært til fordel for blc og ikke hvitt lys.

Mye snakk om Kina og Hexvix idag, noe som er veldig forståelig
Men data publisert idag kan også vise seg gull verdt for markedspenetrasjonen i USA.
Tenk dere hvilken gjennomslagskraft det kan være å legge frem fase 3 data der man sammenligner hvitt lys med blått lys, at 11 av 13 farlige kreftilfeller ikke ble oppdaget med hvitt lys osv.
Jeg kan ikke forstå noe annet enn at dataene fra fase tre vil bli et svært godt salgsargument når Photocure, Karl Storz osv snakker med klinikker, urologer og FDA ( nedklassifisering og refusjonsordninger)

13 Likes

Synes det hele er skuyffende TTT.

Studi viser data som PHO allrede hadde. F… Likevel fikk DS ikke skytta i pluss.
Det vises i det som skjer idag. :sleepy:

Jøss? Disse dataene er helt nye og først publisert i dag. Hvor har du disse data sett før?

Når jeg leser slike uten link er det første jeg tenker at mange ikke er plassert i Photocure…

2 Likes

Vesentlig bedre data, gjort av en annen aktør enn pho og med 4k scope.
I tillegg har du ekstremt fremoverlente og positive uttalelser fra Asieris

4 Likes