Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Mente Danmark var høyt oppe på listen over Blc brukere?

2 Likes

Er det de nye 4K scopene som er med på å oppdage flere kreftsvulster? I tilfelle er det en revolusjon.

1 Like

Photocure virker solid nå. Ser ut til å være i en fin trend. Og fortsetter nyhetsflow er det riktig så lystig. Tiden er plutselig ens venn. Og som noen nevner LOA virker fantastisk. Forsiktig å si at det er nokså unikt i bioteksektoren

Håper Photocure per nå unngår å havne i Sinopharm sin favn gjennom oppkjøp. Det er altfor tidlig. Photocure må være på norske hender. Men litt stress på et vis at er Fortune 500 selskap er i kulissene gjennom Asieris

1 Like

Jeg var litt spent på effekten av 4k scope.
I mitt hode var det en reell mulighet for at man ville avsløre flere krefttilfeller med hvitt scope enn normalt. Mer detaljert bilde burde gi den effekten,

Når man nå står med fasiten i hånden, så fremstår det som at 4k scope har vært til fordel for blc og ikke hvitt lys.

Mye snakk om Kina og Hexvix idag, noe som er veldig forståelig
Men data publisert idag kan også vise seg gull verdt for markedspenetrasjonen i USA.
Tenk dere hvilken gjennomslagskraft det kan være å legge frem fase 3 data der man sammenligner hvitt lys med blått lys, at 11 av 13 farlige kreftilfeller ikke ble oppdaget med hvitt lys osv.
Jeg kan ikke forstå noe annet enn at dataene fra fase tre vil bli et svært godt salgsargument når Photocure, Karl Storz osv snakker med klinikker, urologer og FDA ( nedklassifisering og refusjonsordninger)

13 Likes

Synes det hele er skuyffende TTT.

Studi viser data som PHO allrede hadde. F… Likevel fikk DS ikke skytta i pluss.
Det vises i det som skjer idag. :sleepy:

Jøss? Disse dataene er helt nye og først publisert i dag. Hvor har du disse data sett før?

Når jeg leser slike uten link er det første jeg tenker at mange ikke er plassert i Photocure…

2 Likes

Vesentlig bedre data, gjort av en annen aktør enn pho og med 4k scope.
I tillegg har du ekstremt fremoverlente og positive uttalelser fra Asieris

4 Likes

Egn ord av selskapet er dette skulle være kjent.

1 Like

Godt å se ORD sammenfaller med faktiske data og statistikk. Stats og data som underbygger slike kommentarer er det som skaper bioteknologi kjemper og glede for pasienter. Ikke bare ord! Data! De kom så til de grader i dag, data! Late abstract presented today. Not just word. Facts, statistics. It s all about stats and facts to get market entry. LOA!

Som i Ultimovacs og alle andre Biotechs dette. Selskapet kommenterer og guider og investorene venter spent på stats/data og resultater. Ord veier ok. Resultater veier 100%.

Analyser fra meglerhusene er avhengig av data / resultater og ikke kun ord fra ledelse i selskap. Når kommer oppdaterte analyser etter dagens data/tallslipp?

1 Like

Ja, det er kjent at photocure har funnet at man med blc oppdager flere kreftilfeller, men det er en annen tyngde med data gjort som fase 3 der dette har vært primary endpoint, og studien/prosjektet utført av en annen aktør enn pho.

Svært sterke tall lagt frem idag.
De er enda bedre enn hva PHO tidligere har meldt med gjeldende sd-scope

3 Likes

Latterlige 2,66% opp i skrivende stund….

1 Like

Enig

Har i frykt kvittet meg med flere “gullkort” i år (bl.a. ULTI).
Men beholdt PHO. Vil det til slutt vise seg å være genialt? Håpet er det siste man mister, sies det.

2 Likes

Det er kanskje logisk at BLC vil være bedre enn WLC uansett.
Grunnen er at ved BLC så dreier det seg om en intern prosess mellom kjemiske reaksjoner mellom kreften og det aktive kjemikaliet som brukes.
Det blir rødt på farge (kreften)
WLC har ikke noen slik kjemisk reaksjon og en må bruke det en ser direkte med øynene.
Blir det vist i 3D det kreft-infiserte området?

Fantastiske resultater og en god start.
Dette satser jeg helt på.
Ingen emisjon eller fare for pasientene.

Blir ekstra spennende med kommende data-slipp på cevira hvor en behandler kreften med lys.

Revolusjonerende og helt ny teknologi satt ut i markedet snart.

3 Likes

Får endelig håpe at det blir fortgang i nye flexiscope i USA. Fra 01023 ble det endelig refusjon for flexiscope i USA, og nå den glimrende meldingen idag, selvsagt samtidig med at Karl Storz pakket sammen flexiscope, håpløst. Når FDA får ut fingern mhp nedgradering, er umulig å forutsi. Det kan ta år ifølge en av lederne i pho. Denne situasjonen er jo sørgelig når man vet at det er hos flexiscope de store pengene ligger. Pasientene gjennomfører 2 til 3 undersøkelser med flexiscope for hver rigidskop undersøkelse.

4 Likes

Et selskap som gjøre egne studier på egne produkter, sammenlignet med en stor studie med mange pasienter, utført av en ekstern aktør.

Tyngden av sistnevnte er noe helt annet og det er virkelig ikke sammenlignbart.

Klart Photocure visste hvor bra dette er, er en grunn til at de satser på det. Nå blir også dette formidlet til resten av verden, gjennom en grundig studie som viser slående gode resultater.

4 Likes

tipper close 60,-

3 Likes

Ja nå er det bare å kjøpe mer. Resultatet av phase III studien ble etter mitt hode mye bedre enn en kunne forvente. Var vanskelig å komme opp med å definere et godt resultat på forhånd. Som det er sagt her vil dette gi positive impulser til BLC sitt gjennomslag i resten av verden.

4 Likes

Jepp - men dagens data viser veldig tydelig hvor viktig det er at flest mulig får tilgang til BLC. Nedklassfisering vil gi mye raskere utbredelse.
Fase 3 data bør bidra til ytterligere press for fortgang.

4 Likes

fulgt PHO lenge kjøpte meg inn i går,synst Pho er ekstremt lavt prisa

3 Likes