Krysser fingrene for kjapp nedklasifisering ja, da blir det ihvertfall slutt pÄ den sÄrbare monopolsituasjonen!
Her fÄr ikke Photocure (Erik Dahl?) med seg den antagelig opplagte nye fordelen BLC gir. HÞyere opplÞsning ser ut til Ä gi BLC en fordel som WLC ikke fÄr.
Det er i grunnen logisk. BitttesmĂ„ celleomrĂ„der med forhĂžyet metabolisme vil nĂ„ tydelig synes med hĂžy opplĂžsning. Mens for WLC vil slike omrĂ„der fortsatt gĂ„ âi ett med terrengetâ og ikke fremstĂ„ som Ă„penbare kreftomrĂ„der. Dette har jo Asieris allerede gitt uttrykk for.
Det er dermed viktig at Photocures ledelse selv fĂ„r med seg dette, og bruker det i sin markedsfĂžring for alt det er verd. I stedet for lager de et slags âvelkommen etter?â. Her mĂ„ Photocure (Dahl?) virkelig skjerpe seg!
Resultatene nÄ gir Photocure en enorm markedsfÞringsfordel som de mÄ greie Ä utnytte sÄ snart som mulig. Photocures ledelse mÄ oppfatte og utnytte nyhetsverdien her!
Jeg var sÄ frimodig at jeg sendte innlegget ditt til ir@photocure.com. De har svart meg tidligere, og den infoen kan i hvert fall ikke skade. Takk Merlin!
PHOs tidligere fase 3 studie er absolut sammenlignbar med Asieris sin fase 3 studie. Stort sett alle fase 3 studier fĂžlger de samme prinsippene og regelverkene for studieoppsett (minimale forskjeller mellom EU/USA/Kina/Japan, men man vil gjerne har nok pasienter fra egen befolkningprofil) og hvem som utfĂžrer dem har ikke noe Ă„ si for âtyngdenâ av studien. Det er jo ogsĂ„ gjort en rekke studier av BLC etter godkjennelse for Ă„ vise at BLC er bedre enn WLC og NBI. Disse har bekreftet resultatene fra PHOs fase 3 studie.
Det som er nytt i Asieris studie er at det har brukt HD scope samt at majoriteten av pasientene er kinesiske. Det gledelige er jo at man med HD scope og BLC oppdager enda flere lesjoner enn med WLC enn uten HD scope. Tidligere lĂ„ det pĂ„ ca 30 %, mens Asieris nĂ„ rapporterer at de i over over 43 % av pasientene fant en eller flere lesjoner som ikke ble funnet med hvitt lysâŠ
Close 60!!!
meld for lenge sida
Jeg forstod det som at dette ikke var noen fase 3 studie, men en internt âundersĂžkelseâ.
Da har jeg misforstÄtt. Takk for du oppklarer!
Og under allerede imorgen?
Closet pÄ HOD, pÄ bra volumer.
Matteus 6:34
VĂŠr da ikke bekymret for morgendagen. For morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.
Ja, det blir vel «sell the News» pÄ noen men ikke pÄ meg
Ja, det var noen som pĂ„stod det i dagâŠ.det ble solid volum og oppgangâŠ
96.000 aksjer i sluttauksjonen! Over 5,7 millioner kroner.
Nytt innsidekjĂžp?
GÄr det pÄ skinner, Fast track!
Hva er dette?
@Lucrum jeg lurer pÄ hva dette betyr. AltsÄ Fast track FDA pÄ Hexvix.
(FDA Fast track) = Godkjennelse innenfor 60 dager?
Se evt. FDA egne retningslinjer?
APL-1706
Alternative Names: APL-1706, APL1706, Hexvix, APL 1706
Latest Update: 2023-08-11
Latest Update Note: Clinical Trial Update
Product Description
Mechanisms of Action: Imaging Agent
Novel Mechanism: No
Modality: Diagnostic Agent
Route of Administration: Topical
FDA Designation: Fast Track
Approval Status: Not Approved
Approved Countries: None
Approved Indications: None
Known Adverse Events: None
Company: Photocure
Company Location:
Company CEO:
Additonal Commercial Interests: None
Clinical Description
Countries in Clinic: China
Active Clinical Trial Count: 2
Highest Development Phases
Phase 3: Bladder Cancer|Muscle Cancer
SkjÞnner ikke helt hvor du vil med denne. Refererer du til BLC sin evne til Ä oppdage de ekstremt tynne tumorene som befinner seg i celleveggen? De som er veldig vanskelig Ä se med WLC fordi de er sÄ tynne og dermed gÄr i ett med celleveggen?
PHO er akkurat som den gamle mopeden min.
HÄplÞs Ä fÄ igang men nÄr den endelig fikk tenning sÄ var det nesten som testing av motoren i en starfighter.
SÄ , hvordan fÄr vi tenning pÄ PHO?
En mÄ fÄ gnist pÄ tennpluggen og det tror jeg godt kan skje i de kommende dagene.
Helt banalt at markedet sover sÄ tungt.
-2 stk godkjente fase 3 studier hvorav en er i klassen blockbuster.
-royalites og milestones.
-Vekst i US og EU
-Ny styreformann
-Omlegging av hvor agressivt PHO blir med ny styreformann og mulige nye valgte styremedlemmer (blir selskapets filosofi og mÄlsetting endret?)
Ser vi konturene av starten pÄ byggingen av en av de stÞrste biotekselskapene bygget opp i norge bli en realitet.
Det ville vĂŠrt fantastisk Ă„ fĂ„ bli med pĂ„ utviklingen nĂ„ fremover de neste 5 til 10 Ă„rene og kunne fortelle dĂžtrene mine at det store selskapet der borte har pappa vĂŠrt med pĂ„ Ă„ finansiert og at vi er aksjonĂŠrer som belĂžnnes med utbetalinger til eierene,for en ting mĂ„ vĂŠre klinkende klartâŠ
Uten risikovillig kapitel (som eierene har bistÄtt med) ingen medisin.
PHOTOCUREnew
PÄ alle disse Ärene jeg har vÊrt pÄ bÞrsen sÄ er vel den siste tids hendelser de stÞrste .
Det er ikke pÄ min erfaring skjedd noe lignende som jeg kan erindre , nemmelig det forholdet at jeg sitter pÄ en betydelig kapital som i hovedskap er photocure-aksjer (godt over 20K).
Dette representerer mye kapital i kun 1 selskap og skulle vÊrt splittet opp i flere investeringer men er ikke i stand til Ä finne noen alternativer til PHO mht sikkerheten pÄ pengeplasseringen.
Biotek er jo noe av den verste pengetyven mht tap pÄ bÞrsen (ca 80% av de som prÞver seg ender opp med tapt investering sÄ bruk litt tid til Ä reflektere over hvordan du og familien vil takle et tap for det er tross alt den mest sansynlige slutten pÄ dette eventyret (ihvertfall statistisk)
SÄ , gnist pÄ mopeden.
Det er det siste innen teknisk analyse , hehe.
PHO trenger en gnist som antenner og at det starter med et smell og svart eksos over omrÄdet er en realitet og at dette sistbeskrevet her fÄr investorene til Ä komme i tvil om aksjen PHO er til Ä stole pÄ lenger.
TrĂž jĂŠvelskapet i gang og rus motoren opp pĂ„ fullt og skrem vettet av de som aldri trodde at det forutsigbare og gjentagende handlings-mĂžnsteret blir brutt og til slutt âŠla panikken komme sigende nĂ„r det gĂ„r opp for alle at vi har nĂ„dd âpoint of no returnâ.
Det er dette siste som mangler:
Panikk for Ă„ bli lĂžpende etter.
HÄper inderlig at starten pÄ denne kommende panikken kommer fra morgenen i morgen og at den nÄdelÞst herjer i sjelen til de som har solgt.
Lykke til
Min forstÄelse er denne:
Husk at mikroskopiske celler med hĂžy metabolisme med Hexvix vil lyse opp ved den brukte fluorescente belysningen. Det vil ikke skje med hvitt lys. SĂ„ jo mindre utstrekning celleomfanget er, jo stĂžrre fordel vil BLC har.
NÄr flaskehalsen, slik jeg oppfatter det, tydeligvis likevel har vÊrt manglende opplÞsning (optisk/sensordetaljering) sÄ mÄ vi anta at heller ikke BLC har klart Ä oppdage disse minste omrÄdene tidligere. Bedre opplÞsning og detaljering gjÞr derimot at disse omrÄdene blir mer synlige med BLC, mens de fortsatt ikke har nÞdvendig kontrast til Ä bli sett eller fanget opp ved bruk av WLC.
Og dette gir da tydeligvis store utslag. Her er det nettopp de uoppdagede omrĂ„dene som er avgjĂžrende. Det er de som utvikler seg til ny kreft. Det er derfor viktig at "âstĂžvsugingenâ tar alle 100% av kreftcellene for Ă„ unngĂ„ tilbakefall. FĂ„r man tatt alt unngĂ„s jo i stĂžrre grad tilbakefall. I tillegg tar det lenger tid Ă„ utvikle ny kreft, dvs. de som fĂ„r tilbakefall vil fĂ„ det etter lenger medgĂ„tt tid. Behandlingshyppigheten gĂ„r dermed ogsĂ„ ned. Dette har stor betydning for Ă„ forsvare det ekstra behandlingsomfanget Hexix/Cysview medfĂžrer, og selvfĂžlgelig ogsĂ„ for interessen for Ă„ benytte BLC.
Da forstÄr jeg deg slik at du ikke snakker om CIS, korrekt? I sÄ fall er jeg helt enig i at dette har vÊrt veldig underkommunisert
Det linkes til Hexvix-studien som er gjennomfĂžrt.