Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Jeg forstod det som at dette ikke var noen fase 3 studie, men en internt “undersþkelse”.

Da har jeg misforstÄtt. Takk for du oppklarer!

1 Like

Og under allerede imorgen?

Closet pÄ HOD, pÄ bra volumer.

Matteus 6:34
VĂŠr da ikke bekymret for morgendagen. For morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.

4 Likes

Ja, det blir vel «sell the News» pÄ noen men ikke pÄ meg :grinning:

Ja, det var noen som pÄstod det i dag
.det ble solid volum og oppgang


1 Like

96.000 aksjer i sluttauksjonen! Over 5,7 millioner kroner. :sweat_smile:

7 Likes

Nytt innsidekjĂžp? :thinking:

1 Like

GÄr det pÄ skinner, Fast track!

Hva er dette?

@Lucrum jeg lurer pÄ hva dette betyr. AltsÄ Fast track FDA pÄ Hexvix.

(FDA Fast track) = Godkjennelse innenfor 60 dager?
Se evt. FDA egne retningslinjer?

APL-1706

Alternative Names: APL-1706, APL1706, Hexvix, APL 1706

Latest Update: 2023-08-11
Latest Update Note: Clinical Trial Update

Product Description

Mechanisms of Action: Imaging Agent

Novel Mechanism: No

Modality: Diagnostic Agent

Route of Administration: Topical

FDA Designation: Fast Track

Approval Status: Not Approved

Approved Countries: None

Approved Indications: None

Known Adverse Events: None

Company: Photocure
Company Location:
Company CEO:
Additonal Commercial Interests: None

Clinical Description

Countries in Clinic: China

Active Clinical Trial Count: 2

Highest Development Phases

Phase 3: Bladder Cancer|Muscle Cancer

SkjÞnner ikke helt hvor du vil med denne. Refererer du til BLC sin evne til Ä oppdage de ekstremt tynne tumorene som befinner seg i celleveggen? De som er veldig vanskelig Ä se med WLC fordi de er sÄ tynne og dermed gÄr i ett med celleveggen?

PHO er akkurat som den gamle mopeden min.
HÄplÞs Ä fÄ igang men nÄr den endelig fikk tenning sÄ var det nesten som testing av motoren i en starfighter.

SÄ , hvordan fÄr vi tenning pÄ PHO?
En mÄ fÄ gnist pÄ tennpluggen og det tror jeg godt kan skje i de kommende dagene.

Helt banalt at markedet sover sÄ tungt.

-2 stk godkjente fase 3 studier hvorav en er i klassen blockbuster.
-royalites og milestones.
-Vekst i US og EU
-Ny styreformann
-Omlegging av hvor agressivt PHO blir med ny styreformann og mulige nye valgte styremedlemmer (blir selskapets filosofi og mÄlsetting endret?)

Ser vi konturene av starten pÄ byggingen av en av de stÞrste biotekselskapene bygget opp i norge bli en realitet.
Det ville vÊrt fantastisk Ä fÄ bli med pÄ utviklingen nÄ fremover de neste 5 til 10 Ärene og kunne fortelle dÞtrene mine at det store selskapet der borte har pappa vÊrt med pÄ Ä finansiert og at vi er aksjonÊrer som belÞnnes med utbetalinger til eierene,for en ting mÄ vÊre klinkende klart


Uten risikovillig kapitel (som eierene har bistÄtt med) ingen medisin.

PHOTOCUREnew

PÄ alle disse Ärene jeg har vÊrt pÄ bÞrsen sÄ er vel den siste tids hendelser de stÞrste .
Det er ikke pÄ min erfaring skjedd noe lignende som jeg kan erindre , nemmelig det forholdet at jeg sitter pÄ en betydelig kapital som i hovedskap er photocure-aksjer (godt over 20K).

Dette representerer mye kapital i kun 1 selskap og skulle vÊrt splittet opp i flere investeringer men er ikke i stand til Ä finne noen alternativer til PHO mht sikkerheten pÄ pengeplasseringen.

Biotek er jo noe av den verste pengetyven mht tap pÄ bÞrsen (ca 80% av de som prÞver seg ender opp med tapt investering sÄ bruk litt tid til Ä reflektere over hvordan du og familien vil takle et tap for det er tross alt den mest sansynlige slutten pÄ dette eventyret (ihvertfall statistisk)

SÄ , gnist pÄ mopeden.
Det er det siste innen teknisk analyse , hehe.

PHO trenger en gnist som antenner og at det starter med et smell og svart eksos over omrÄdet er en realitet og at dette sistbeskrevet her fÄr investorene til Ä komme i tvil om aksjen PHO er til Ä stole pÄ lenger.

TrĂž jĂŠvelskapet i gang og rus motoren opp pĂ„ fullt og skrem vettet av de som aldri trodde at det forutsigbare og gjentagende handlings-mĂžnsteret blir brutt og til slutt 
la panikken komme sigende nĂ„r det gĂ„r opp for alle at vi har nĂ„dd “point of no return”.

Det er dette siste som mangler:
Panikk for Ă„ bli lĂžpende etter.

HÄper inderlig at starten pÄ denne kommende panikken kommer fra morgenen i morgen og at den nÄdelÞst herjer i sjelen til de som har solgt.

Lykke til

7 Likes

Min forstÄelse er denne:

Husk at mikroskopiske celler med hĂžy metabolisme med Hexvix vil lyse opp ved den brukte fluorescente belysningen. Det vil ikke skje med hvitt lys. SĂ„ jo mindre utstrekning celleomfanget er, jo stĂžrre fordel vil BLC har.

NÄr flaskehalsen, slik jeg oppfatter det, tydeligvis likevel har vÊrt manglende opplÞsning (optisk/sensordetaljering) sÄ mÄ vi anta at heller ikke BLC har klart Ä oppdage disse minste omrÄdene tidligere. Bedre opplÞsning og detaljering gjÞr derimot at disse omrÄdene blir mer synlige med BLC, mens de fortsatt ikke har nÞdvendig kontrast til Ä bli sett eller fanget opp ved bruk av WLC.

Og dette gir da tydeligvis store utslag. Her er det nettopp de uoppdagede omrĂ„dene som er avgjĂžrende. Det er de som utvikler seg til ny kreft. Det er derfor viktig at "“stĂžvsugingen” tar alle 100% av kreftcellene for Ă„ unngĂ„ tilbakefall. FĂ„r man tatt alt unngĂ„s jo i stĂžrre grad tilbakefall. I tillegg tar det lenger tid Ă„ utvikle ny kreft, dvs. de som fĂ„r tilbakefall vil fĂ„ det etter lenger medgĂ„tt tid. Behandlingshyppigheten gĂ„r dermed ogsĂ„ ned. Dette har stor betydning for Ă„ forsvare det ekstra behandlingsomfanget Hexix/Cysview medfĂžrer, og selvfĂžlgelig ogsĂ„ for interessen for Ă„ benytte BLC.

5 Likes

Da forstÄr jeg deg slik at du ikke snakker om CIS, korrekt? I sÄ fall er jeg helt enig i at dette har vÊrt veldig underkommunisert

1 Like

Det linkes til Hexvix-studien som er gjennomfĂžrt.

https://clinicaltrials.gov/study/NCT05600322?tab=table

1 Like

Takk. Og det sĂžkes Fast track ved FDA?

Jeg leser i fora og vil det da bety hvis FDA sier go til fast track godkjenning midt i okt?

«60 dager fra august gir godkjenning midt i oktober «

Takk for gode bidrag.
Det du skriver bryter iallfall ikke med etablerte fakta, fordi dagens blc behandling har ogsÄ en viss recurrence.
FÄr de nÄ ,med 4k,rensket tilnÊrmet 100%, sÄ er det dynamitt.

4 Likes

Bare for Ă„ presisere en ting hva gjelder godkjennelse av Hexvix i Kina.

I 2021 inngikk Asieries et samarbeid med Sinopharm med hensikt Ă„ kommersialisere Asieries sine produkter i Kina, og fĂžrst ut er Hexvix.

Shanghai, China, May 20, 2021 – Asieris Pharmaceuticals (Asieris) announced today that it has signed a strategic collaboration agreement with Sinopharm. The two companies will jointly advance commercialization, logistics and supply chain services for the innovative products of Asieris. The first project under the partnerhsip will be the commercialization of Hexvix¼, which comes on the heels of the collaboration with Lecheng Sinopharm.

Sinopharm Group er eid av Sinopharm Industrial Investment, som igjen er 51% eid av staten Kina gjennom China National Pharmaceutical Group.

NMPA, Kinas svar pÄ FDA, vil godkjenne Hexvix fortere en svint.

9 Likes

10ende august, dagen etter Q2, kom DNB med en “oppdatert” analyse. Siden da har det skjedd veldig mye i Photocure, men verken DNB, ABG, Norne eller Handelsbanken har kommet med en oppdatering. Er du analytiker og dekker en aksje, sĂ„ fĂ„r du se Ă„ sende ut oppdateringer nĂ„r betydelige selskapshendelser forekommer.

I morgen blir det dĂžr til dĂžr med Photocure flagg, for Ă„ vekke liv i disse analytikerne, etterfulgt av bar til bar.

God aften, amigos y amigas!

5 Likes

Jeg begynte Ä tenke pÄ avtalen med Asieris


Hvis PHO, altsÄ alle oss pluss noen tusen aksjonÊrer til, fÄr 20% av sales revenue sÄ mÄ jo det bety at vi kommer til Ä tjene like bra pÄ utlisensieringen som vi solgte dette produktet selv.

Hvorfor? Jo, fordi hvis man sitter igjen med 20% fortjeneste ved salg av et produkt (Net Profit Margin) blir det jo sett pÄ som en god avkastning :grinning:

Mulig jeg tar feil? Mulig vi «bare» fÄr 20% av fortjenesten til Asieris?

What Is Net Profit Margin?

The net profit margin, or simply net margin, measures how much [net income] or profit is generated as a percentage of revenue. It is the ratio of net profits to [revenues].

1 Like

Slapp nÄ av litt da, alle vet jo at de mÄ orientere kundene sine fÞrst, sÄ de kommer nok etterhvert

1 Like

10-20% av salgspris (for Cevira)

Hexvix tror jeg er en litt annen brĂžk.