Fortell meg at du ikke følger ULTI uten å fortelle meg at du ikke følger ULTI👆🏼
Noe sier meg at du følger med Ultimovacs, men de siste årene ikke har fulgt særlig med på de andre norske selskapene i sektoren.
Uansett - feil tråd å komme med Ulti.
Hvorfor velge når man kan investere i begge
En gledens dag for norsk biotek! Det vil dra hele sektoren og norsk biotek inn i fremtiden!
Radforsk porteføljebedrifter vil få økt oppmerksomhet og internasjonal interesse de neste dager, uker og år. Gratulerer, dette var enormt
Photocure sin eksisterende drift er spennende. Pipeline enda mer spennende med etablert endepunkter i to fase III studier. Også dette er enormt. Gledelig
Uffameg… Trodde bedre om mine felles PHO aksjonærer! Kan du gi noen eksempler på tilsvarende fase 2 data? Dette var bra for norsk biotek og således også bra for PHO da investorer kanskje trekkes i større grad mot en skadeskutt sektor.
Ikke interessert i en lang debatt om Ultimovacs på feil tråd, men bare så det er sagt: jeg leste meg opp på ulti før selskapet gikk på børs og syntes allerede da de var et spennende selskap, noe jeg fortsatt står ved.
Alltid positivt med norsk suksess innenfor næringer som gjør verden bedre.
Reaksjonene kom nok litt på din negative omtale av de fantastiske gode fase 2 resultatene i en av verdens vanskeligste kreftindikasjoner å behandle, og hva dette sier om resultatene i de enklere 4 stk. fase 2 studier som kommer.
Kunne skrevet mye om det å sammenligne Cevira fase 3 med Ulti sin fase 2 studie og verdiene av disse, men avstår da det blir feil å dra dette inn i denne tråden.
Er investert i både Ulti og Pho, men fordelingen av investert kapital sier litt om hvordan jeg verdsetter de 2 selskapene for fremtiden. PHO 6% mot Ulti 94%.
Gårsdagens nyhet om ULTI er en verdenssensjon - som gleder pasienter og aksjonærer. Akkurat nå er det gøy med (norsk) biotek - mye positivt om dagen!
Og hvordan ser hanken ut nå?
Eventuellt også omvendt hode/skulder formasjon.
En mindre som ble utløst og en større på gang muligens
Edit : I tillegg har vi fått et kryss MA50 / MA100
Et bullish TA mønster skal se “ikke lovende ut”, for de som ikke kan TA. Bear trap, kan man også kalle det.
Nå er ikke Photocure en veldig likvid aksje, og heller ikke kjent for å “inneha” mange shortere, så en felle vil være ment for å få folk til å selge. Ser jo hvor lite aksjer det er til salgs når aksjen går oppover, så beste måten å få aksjer på er å kjøre den ned.
Har fortsatt tro på at denne hanken får et brudd opp, tiden vil vise.
Fantastisk dag for norsk biotek. Radforsk portefølje bedrifter ser ut til å få en solid dose økt interesse med slike resultater
Blytungt for skandinavisk biotek med Genmab ned 6% i dag.
Godt norsk biotek er on fire!
Dansk biotek/helse med Novo så er ikke siste tids utvikling i Danmark annet enn fantastisk det også
Novo som allerede gigant opp 78% 1 år!
Ultimovacs opp 25%
Bergenbio opp 11%
AZT opp 6%
Til og med Nykode er opp 1%
PCIB opp 56% siste en uke
PHO opp 30% siste en mnd
Det er jo fest i biotek
Alt etter hvilken tidshorisont man har.
PCIB ned 96% siste 3 år
PHO ned 47% hittil i år.
Absolutt, var en kommentar til depressive beskrivelsen til en i tråden.
Poenget var. Det er ikke så galt stilt med flere når en ser både kortsiktig og langsiktig hos enkelte selskaper.
Siste tid kan karakteriseres som en fest for flere av nevnte selskap. At Novo Nordisk som gigant er opp over 70% er jo en enorm fest
Yes, omvendt hode/skulder formasjon. Nå er det bare nødt for å gå rett til himmels dette
Bare det ikke blir hode skulder tå igjen da.