Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Det er vel brukerfrekvens og skuffende vekst som er hovedårsaken til at kursen er på 50 tallet. Men hvis de nå begynner å bruke blått lys mye mer blir det jo hyggelig å være aksjonær

1 Like

Ja, men hvor mange ganger brukes et scope i uken? Selv et vanlig et med bare hvitt lys? Til undersøkelser som treffer bruksområdet der blått er godt egnet?

Aner ikke. Hvor mener du mulighetene til videre vekst ligger da ? Når det gjelder cysview i USA. Hva må til?

Har skjedd litt gjennom natten på Cysview ser jeg :grinning:

Penn Princeton Urology Plainsboro
5 Plainsboro Road, Suite 460, Plainsboro, NJ 08536

Penn Medicine Princeton Medical Center
1 Plainsboro Road, Plainsboro, NJ 08536

Penn Urology Perelman | Perelman Center for Advanced Medicine
West Pavilion, 3rd Floor 3400 Civic Center Boulevard Philadelphia, PA 19104

Hospital of the University of Pennsylvania | Perelman Center for Advanced Medicine 3400 Civic Center Boulevard Philadelphia, PA 19104

19 Likes

Tusen takk for at du deler, Rodjer!

1 Like

Bare hyggelig, gammel vane er vond å vende :grinning:

10 Likes

Gode nyheter! Future!

Flott, DNB har 20 nye scope i sin oppdatering og noen utskiftninger. Det DNB fokuserer på er nedtrappingen av flexi scope som de mener er helt borte i Q4, det er derfor de har bare 110 mill i omsetning i Q3. Kan vi få overraskelse på mer bruk av de nye scopene og økt omsetning i Europa.

1 Like

Shit, nå er de hersens robottane som legger inn like store ordrer på begge sider i gang igjen. Da får man håpe de er programmert for oppgang for en gangs skyld :smirk:
Bots

1 Like

Og hva med fokus på de to fase III studiene og dets verdi! Utrolig at det er vurdert til smårusk gjetter jeg på

2 Likes

Dette er hva DNB skriver;
We have not included any value from
the Cevira project, out-licensed to
Asieris since 2019 (except some highprobability short-term milestones).

1 Like

Utrolig!

Hvis det gis en ordentlig oppdatering på Q omkring disse studiene må DNB med flere vurdere verdier. Kan ikke skjønne annet?

1 Like

ja det er noen som passer på at vi ikke får en fin oppgang, den 400 karen ligger der og passer på.

2 Likes

Hvordan kan det være seriøs analyse og verdivurdering når de ikke vurderer særlig verdi på to fase III studier med oppnådd endepunkter hvor partner søker markedstilgang med tilhørende avtaler om royalties av salg og milestones utbetalinger?

Stemmer det at de ikke gir særlig verdi. Er ikke fase III og søknad markedstilgang the holy grale innen biotek? Også klarer ikke noen mene verdier her? Skjønner ikke dette jeg, men så kan jeg ikke biotek særlig godt! Men heie på vitenskapen og støtte kreftforskning er en glede.

1 Like

Kanskje det er for lite kjennskap til det kinesiske markedet som er grunnen. At de føler det er for usikkert til å regne med noe før man faktisk ser at det blir godkjent og butikk

1 Like

XBI opp 7% fra bunnen.

Global gevinstsikring i olje og shipping har begynt. Historisk sett roterer store penger inn i farma når økonomien virkelig bremser opp, ettersom folk MÅ ha medisiner og medisinsk utstyr.

Hang in there, brethren and sistren.

1 Like

Utrolig i så fall! Enormt marked og partner knyttet til Sinopharm (Fortune 500 selskap). De har mottatt cash i milestones. Og gitt fokus på sannsynlighet for markedstilgang bør sterk knytninger til statsapparatet bety stikk motsatt (redusert risiko?), her meget lovende muligheter for godkjennelse (bukken og havresekken?). Snu på det, det kan være bedre set up her enn mye annet i den vestlige delen av verden.

Er vi her hjemme virkelig så navlebeskuende?
Da tror jeg vesten vil gå glipp av mye samhandling og business om dette skulle være fakta.

Jeg tipper og tror på sunn fornuft og common sense gjelder i de fleste sammenheng.

Det er så useriøst å vurdere Cevira til null, og i tillegg ikke hensynta oppsiktsvekkende gode resultater for Hexvix fase 3, at det er vanskelig å ta analysen seriøst på andre områder.

2 Likes

En konservativ analyse kanskje :grinning:

Det er nok så enkelt som at DNB har dekning på Pho, men de bruker minimalt med tid på selskapet. Photocure henter verken penger eller har planer om en notering på NYSE, så vidt meg bekjent hvert fall. Så hva tjener DNB på å dekke Photocure, antakeligvis ingenting.

Dersom Photocure omsider skulle få et gjennombrudd og oppleve kraftig vekst, med potensiell notering over dammen, skal dere se at DNB hadde vist selskapet langt mer oppmerksomhet i håp om å være tilrettelegger i den IPO’en.

Bare det at Patrik Ling brukte ukesvis på en markedsoppdatering etter både Hexvix og Cevira nyhetene, og allikevel ikke inkluderer disse i noen grad, sier alt jeg trenger å vite om hans dekning av Photocure.

2 Likes