Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Så det nye scopet de kjøper inn gir ikke noe fordeler når det gjelder hvitt lys?

bruk hue, skarpere er skarpere…

1 Like

Svar ordentlig heller

det blir mer detaljert med bedre belysning uannsett bølgelengde

1 Like

Nettopp så poenget mitt gjelder da. Og da er ikke disse oppføringene så bull som mange tror. Det er for å få mer ut av hvitt lys også (kanskje mest derfor )
Mange feirer disse oppføringene fordi de tror klinikkenen foretar investeringen bare for å kunne tilby cysview.

Det er mulig scope som støtter blålys blir kjøpt pga blc… men i praksis tror jeg endel brukes til wl uten blc også… det forklarer hvertfall den lave bruksfrekvensen

1 Like

det er data som gjelder. hva sier data?

Kan vel ta bort «tror»
Hvitt lys dominerer noe helt voldsomt.

1 Like

PHO burde se til helvette å betale utbytter når milepælsutbetalingene begynner å strømme på, og ikke fjase det bort på å skulle utvikle egne scoop f.eks

Det er på tide at aksjonærene slipper å sitte i ei evig hengemyr uten fortjeneste på noe som helst.

4 Likes

He he, det ligger nok dessverre laaangt inn i fremtiden. Skal forresten bli interessant å se hvor utvannet aksjene er når og hvis den tid kommer :smirk:

Nei - det gjelder ikke.
For det er hvitt lys med HD oppløsning allerede. Det kan være noen oppgraderer til Saphira fra sd oppløsning hvitt til blått og HD i samme slengen, men det er garantert ikke grunnlaget for de ca 300 scope med blått lys (til en mill stykket) som ble anskaffet før saphira.

KS sine scope er de klart dyreste på markedet.

2 Likes

Høres bedre ut. Så da gjenstår det å se om de har tenkt til å bruke det noe særlig eller om det mer er en beslutning bygget på at klinikken må være på øverste nivå og rigget til å tilby også blått lys. Men i praksis et det stort sett hvitt lys de bruker…

Det blir spekulativt fra din side.
Hvor mange undersøkelser som kvalifiserer til både hvitt og blått lys blir gjort hver uke?
Slik jeg har skjønt det er svaret : langt færre enn de fleste antar

Det er vel brukerfrekvens og skuffende vekst som er hovedårsaken til at kursen er på 50 tallet. Men hvis de nå begynner å bruke blått lys mye mer blir det jo hyggelig å være aksjonær

1 Like

Ja, men hvor mange ganger brukes et scope i uken? Selv et vanlig et med bare hvitt lys? Til undersøkelser som treffer bruksområdet der blått er godt egnet?

Aner ikke. Hvor mener du mulighetene til videre vekst ligger da ? Når det gjelder cysview i USA. Hva må til?

Har skjedd litt gjennom natten på Cysview ser jeg :grinning:

Penn Princeton Urology Plainsboro
5 Plainsboro Road, Suite 460, Plainsboro, NJ 08536

Penn Medicine Princeton Medical Center
1 Plainsboro Road, Plainsboro, NJ 08536

Penn Urology Perelman | Perelman Center for Advanced Medicine
West Pavilion, 3rd Floor 3400 Civic Center Boulevard Philadelphia, PA 19104

Hospital of the University of Pennsylvania | Perelman Center for Advanced Medicine 3400 Civic Center Boulevard Philadelphia, PA 19104

19 Likes

Tusen takk for at du deler, Rodjer!

1 Like

Bare hyggelig, gammel vane er vond å vende :grinning:

10 Likes

Gode nyheter! Future!