Vet ikke om Radforsk er ferdig. Men med fallet i pho sÄ langt i Är, blir det vel en del skattemotiverte salg her frem mot nyttÄr.
Har ikke tilgang til slike lister, sÄ hvem var denne - Ingen hvem som helst?
Det tviler jeg pÄ, er vel ikke mange som investerer fra en vanlig konto der hvert kjÞp/salg pÄvirker skatt i innevÊrende Är.
Takk, da fÄr vi satse pÄ at han er en langsiktig investor, de trenger vi flest mulig av
Han kjÞpte sine fÞrste aksjer da nyheten om Cevira ble sluppet og aksjen gikk bananas. Siden det har han Þkt 9 ganger og har nÄ snart 100K askjer. SÄ han har troen!
Hvem?
Og etter d er PCI kun ned 97%. Bare smuler igjen, men han har sikkert solgt seg ut for lenge siden
SĂ„ de smarte har fĂ„tt Ăžynene opp for PhotocureâŠ
ForelĂžpig er det litt for fĂ„ av ossâŠ
og da ser det ikke sÄ smart ut
Ja vi er for fÄ, sellerne har full kontroll, ble en trist dag hadde jeg ikke forventet. Vi fÄr hÄpe det kommer gode nyheter fra Stockholm i morgen.
Dagen ser ut Ä bli mye verre enn jeg hadde forventet. Lurer pÄ om det fremdeles er Radforsk som dumper eller det er andre gjÞker som presser ned kursen.
Ja, vi fÄr hÄpe pÄ gode nyheter fra Stockholm. Men de mÄ vel i tilfelle komme fra kineserne. PHO har jo allerede holdt Þrten presentasjoner om i stort sett det samme, sÄ forventer ikke noe nytt fra den kanten.
Helt ubegripelig
Noe av Ärsaken til den svake kursutviklingen kan vÊre at PHO har sett, og ser svak ut teknisk sett. Falt under SMA50 og ut pÄ nedsiden av triangel.
Kan ogsÄ vÊre negativt at Dan S. pÄ Q3 tegnet et bilde av at godkjenning av Hexvix og Cevira kommer senere enn det markedet hadde sett for seg.
Kan ogsÄ vÊre negativt at Dan S. pÄ Q3 tegnet et bilde av at godkjenning av Hexvix og Cevira kommer senere enn det markedet hadde sett for seg.
Har null tro pÄ TA greier sÄ tenker dette er hovedgrunnen til den svake utviklingen, pluss selvsagt Radforsk sin exit.
vi er for fÄ, sellerne har full kontroll,
De fleste som sitter her venter vel bare pÄ en god anledning til Ä selge PHO. Blir ikke mye oppgang av det. Vi fÄr organisere en kÞordning sÄ ikke presset blir for stort
Hvis en zoomer ut og ser siste 6mnd sÄ Þker vel faktisk de 50 stÞrste aksjonÊrer?
Det er mÄte pÄ Ä svartmale.
Vi vet alle driverne for verdi.
- To fase III studier med oppnÄdde endepunkter hvor partner sÞker markedstilgang.
- eksisterende drift ved tjenester / produkter
- kontantbeholdning pÄ 250 millioner
- partneravtale med milestones og royalties
Slike drivere skal ikke prises lavt i biotek mener jeg. Er ikke selve partneravtaler og NDA markedstilgang selve det hÞyeste mÄl i biotek? Photocure er nesten der, hvilket norsk notert biotek har kommet sÄ langt?
Photocure er nesten der
Photocure har vĂŠrt ânesten derâ i mange Ă„r nĂ„.
Men de oppnÄdde vel endepunkter pÄ sine fase III nÄ nylig og vil nÄ deretter sÞke NDA? I biotek er ikke dette det nÊrmeste en kommer fÞr mÄl? AltsÄ brorparten av risikoen er borte? Trodde de fÄ selskap med studier i denne fasen med sÞknad markedstilgang er svÊrt verdifulle?
Er det noen andre norske biotekselskap som er kommet sÄ langt? Og som innehar eksisterende drift, cashbeholdning, nedbetalt gjeld, partneravtale.