Dagens melding gir en ytterligere bekreftelse pĂ„ at tingene gĂ„r som planlagt - og at vi er ett steg nĂŠrmere lansering av Hewix i Kina/Taiwan. Kina alene har flere innbyggere enn Europa/USA samlet - samtidig vil det ha en verdi i seg selv at blĂ„ lys er pĂ„ vei til Ă„ brukes over hele verden - forhĂ„pentligvis, ved hjelp av nedklassifisering (Skope), resultere i SoC. Snart fĂ„r vi ogsĂ„ vite mer om resultatene fra Cevira og videre sĂžknadsprosess - som basert pĂ„ milepĂŠlutbetalingene/royalty kan virkelig gi hĂžy inntjening. PHO er i dag verdsatt til 1.4 mrd - med 250 mill i cashâŠ
NÄr jeg leser det som skrives her, tror jeg det er mange som ville hatt godt av ikke fÞlge med pÄ kursen daglig. Alle nyheter som har kommet den siste tiden underbygger at Aseris har stÄlkontroll og at vi nÊrmer hos flere stÞrre milepÊlutbetalinger/royalties. Det vil alltid vÊre en risiko - men risikoen har blitt betraktelig lavere og utsiktene lysere for hver dag - og basert pÄ dagens kurs anser jeg derfor Risk/reward for Ä vÊre meget positiv. Av informasjonen jeg har fÄtt sÄ langt er jeg overbevist om at investering i PHO pÄ dagens kurs vil gi god avkastning - og trenger derfor ikke fÞlge med pÄ kursen daglig. Dette er kun mine tanker/vurderinger:)