Jeg begynner å forstå hvorfor kursen er der den er, selskapet har verdens mest negative aksjonærer.
Såkalte aksjonærer ?
Ingen med vettet i behold eier vel aksjer i et selskap de er så negativ til? Galskap i så fall
Hexvix akseptert for regulatorisk gjennomgang i Kina. Det er selvsagt viktig!
Taiwan inngår. Det var jeg ikke klar over før i dag. Også positivt imo
Nei tror de er short derfor negative.
Så man er short når man kommer med dokumenterbare sannheter? Hva er man da når man farer med løgn?
Sannheten får vi ved Q4
- Hvor mange Photocure aksjer har du?
- Ingen
- 500-5000
- 5000-10000
- 10000-15000
- 15000-20000
- 20000-50000
- 50000+
0 stemmegivere
Godt selskapet har fått deg på eiersiden da Doktor evig optimist. Å det går nok bra til sist.
Vil tro at når Asieris begynner å kunne selge PHO sine produkter, kommer inntektene til å øke betraktelig.
Evig rasjonalist her, bruh. Rasjonale sier at Photocure er underpriset en masse, og at verdiene virkelig vil komme til syne i tiden fremover. Om så de 2 milliardene i milepælutbetalinger kommer først om 2 år, så bør markedet prise inn dette. Verdsettelse i dag, 1.5 milliard, så får de snart 2 milliarder i cash?
Klar kjøpsanbefaling!
Sannheten kan du lese her, så slipper du å vente til Q4
Herlig fakta for Photocure sin framtid dette. Nærmere mål nok en gang!
Oppgang og godt volum. Deilig.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Hva er hemmeligheten bak en så lykkelig og optimistisk livsanskuelse, @Jubel? Mulig du kan bli enda rikere på deling av den oppskriften enn du kan bli på PHO! Håper du får rett til slutt!
Ja det kan vel ikke tenkes at mange beholder aksjene i et håp om å få tilbake litt av tapet de sitter med
Hvor mange aksjer og hvor stort tap sitter du forresten selv med, du som jubler over absolutt alt som foregår.
Ganske sikker på at DS informerte oss om milstone utbetalinger i sin Q3 presentasjon når Chinesiske myndigheter godkjente søknaden om godkjenning.
I agreement som du viser til står det i flertall, alså flere milstone utbetalinger, men vi får svaret ved Q4.
, as well as payments of up to USD 1.4 million for the achievement of certain regulatory milestones including market
approvals in Mainland China and Taiwan.
Men, når du samme minuttet aksjen stiger kraftig på en hyggelig nyhet, ytrer her inne at det ikke kommer til å vare. Hva tror du det forteller folk som stikker innom tråden for å sjekke hva som foregår, etter at aksjen har steget kraftig på et par minutter. Kanskje de hadde kjøpt aksjer, og hjulpet på oppgangen, men de tar deg på ordet, og lar være. Du spiller en rolle, TI spiller en rolle.
Det er kun dumt med «lav» kurs når en skal selge. «Lav» kurs er bra om en skal kjøpe.
Skjønner ikke jamringen over derisking av fase III studie med NDA gjennomgang er akseptert av regulatoriske myndigheter! Et skritt nærmere marked i både Taiwan og Kina. Spennende å se endelig tilbakemelding herfra. Er berre lekkert med dagens melding. Om noen vil være negative etter dagens melding, dem om det. Helt fair.
Men jeg skjønner ikke hvorfor noen investerer i biotek om denne melding om NDA akseptert for gjennomgang i fase III studie skal tolkes annet enn positivt.
Men tror mange undervurderer risikoen i investeringer i biotek og hva det går i og hva risikoreduserende meldinger er?
Altså at NDA er akseptert av regulatoriske myndigheter i Kina for gjennomgang er postitivt. Alt annet likt vanskelig å fatte annet?
I dag gleder det meg at det er faktisk kjøpere til stede ikke bare shortere som pøser ut på kjøp hele tiden. Jeg har et håp om at de snart begynner å se at det ikke er mer penger å tjene på å shorte PHO.
En liten hump i veien i dag på vår ørkenvandring. Litt styr men tilbake i stabilt sideleie. Så trygg en aksje hvor man vet hvordan gode nyheter blir behandlet. Så er det å gjespe og sove videre til vi blir vekket av neste uvurderlig store nyhet.
Sov i ro kjære styret til neste fantastiske presentasjon av hvor fantastisk BLC er.
Neste hump i veien må vi kanskje vente til vi kommer til Q4. Eller i stedet for hump blir det kanskje et nytt stup.
Hva er det som går og går men aldri kommer til døra? Svar: BLC som SOC
Nei, nå må jeg ta frem aksjene mine å blåse av støvet. Og se litt på hvor fine de er, til neste gang støvet samler seg. Om jeg har tenkt å selge? Nei, jeg er like sta som dere. Soria Moria blinker i det fjerne, det er bare å fortsette å gå så man ikke sovner på veien.
Men, når du samme minuttet aksjen stiger kraftig på en hyggelig nyhet, ytrer her inne at det ikke kommer til å vare. Hva tror du det forteller folk som stikker innom tråden for å sjekke hva som foregår, etter at aksjen har steget kraftig på et par minutter. Kanskje de hadde kjøpt aksjer, og hjulpet på oppgangen, men de tar deg på ordet, og lar være. Du spiller en rolle, TI spiller en rolle.
Nå tror jeg du kraftig overvurderer både min og TI sin rolle.
Er jo ingen hemmelighet at kursen som oftest faller tilbake nok så raskt. Denne gangen var ikke nyheten større enn at Asieris endelig hadde fått akseptert en søknad. Ingenting om hvor lang tid en eventuell godkjennelse ventes å ta. Men de fleste, også de som ikke henger her på TI har nok fått med seg at det vil gjerne ta minst 18 måneder før det kommer noe konkret.
Forhåpentligvis klarer PHO og legge frem positivt resultat fra sin egen virksomhet langt før den tid.
Tja, jeg er ikke enig.
Se på Ultimovacs sine aksjonærer og hvor mange mennesker de har fått med “på laget” ved å være positive og ha gode skribenter. Caset er også fantastisk, naturligvis.
Aksjemarkedet er mer psykologi enn de fleste er klar over, så å konstant uttale seg negativt om egen investering, er bare idioti.