Skulle Þnske de informerer at de har solgt alt, sÄ pass bÞr de kunne gjÞre for oss aksjonÊrer.
Hvis det er noen her som har god kontakt med RADFORSK, vennligst spÞr de fint om de kan informere om at de er nÄ ute.
Drar frem denne igjen. Asieris er indirekte eid av staten Kina.
Dette var gode nyheter. ForhÄpentlig skal den endelig fÄ seg et lÞft igjen. Rent teknisk snudde den nesten klokkerent pÄ EQ av weekly FVG (avvik pÄ 15 Þre), og rett under 61,8% retracement av pushet som tok den over 60kr (optimal trade entry). Volumet er allerede 2,2x 30 dagers gjennomsnitt, og en daily close over 51,3 vil vÊre en vÊre en lovende indikasjon pÄ at det har snudd.
Hva er fair value i PHO?
Fair value for PHO som selskap vet jeg ikke (men jeg antar at de fleste av oss her inne mener at det er for billig ). Det jeg snakker om er et fair value gap som oppstÄr nÄr kursen beveger seg fort i en retning, og skaper en ubalanse. Kursen vil da ofte retrace tilbake til midtpunktet (EQ) av den ubalansen (fair value), og reagerer den der anses det som teknisk positivt. I dette tilfellet var midtpunktet 48,10, og kursen stoppet pÄ 48,25. 61,8% retracement av pushet som skapte ubalansen var 48,8 sÄ det er et teknisk omrÄdet som bÞr gi en reaksjon. Hva det ender med gjenstÄr Ä se.
Er jo faktisk litt konstruktivt, for vi ser det gang pÄ gang. Gode fundamentale nyheter selges ned. Man kan si hva man vil om det fundamentale, men nÄr det ikke hjelper pÄ kursen, hvorfor skal man da vÊre aksjonÊr? Da mÄ selskapet ta grep og gjÞre noe som tilfÞrer aksjonÊrene noe av verdi, der er PHO helt handlingslammet.
Ja det som er tilfelle er at en gjeng med shortere sitter klar nÄr det oppstÄr et stort gap opp , da setter de igang med Ä selge og greier Ä fÄ kursen nedover fÞr de dekke shorten. De holder pÄ til det fundamentale begynner Ä ta fÞringen, umulig Ä si nÄr nÄ det gjelder PHO, men la oss hÄpe at de har fÄtt seg noen smeller i det siste sÄ de gir opp.
Kan du dokumentere denne pÄstanden?
Tror ikke kursen Þker pÄ fÞr de fundamentale forhold materialiserer seg i Þkte inntekter som igjen genererer overskudd, nÄr det mÄtte skje. TTT i dagens samfunn, at alt skjer sÄ raskt, gjelder ihvertfall ikke for godkjenning av ulike medisiner og utstyr,f.eks flexiscope i USA, det snakkes om Ärevis, hÄplÞst!
Show me the money!
Jeg er i kontakt med de som driver med shorting.
Denne nyheten i dag utlÞser milepÊl betaling pÄ noen mill $, sÄ det er money det og.
StÄr ingenting i meldingen om det?
Det blir nevnt i Q3 presentasjonen, om jeg ikke husker veldig feil.
De er noen ,hva skal vi si, de informerer aldri om milepĂŠl utbetalinger.
Based on the Agreement, Photocure will receive an upfront payment of USD 750,000 from Asieris for the rights to Hexvix in the designated territories, as well as payments of up to USD 1.4 million for the achievement of certain regulatory milestones including market approvals in Mainland China and Taiwan.
Dette er langt fra noen millioner dollar, tror ikke dagens hendelse utlĂžser noen utbetalinger. Mener Ă„ huske at denne avtalen kun ville gi lommerusk til PHO
OK, de fÄr da ca. $700 000 eller NOK 7mill.
De har fÄtt 750k dollar, resten er div milestones Inkludert faktisk godkjenning, sÄ nei, meldingen i dag utlÞser ingenting sÄ vidt jeg kan se.
Er du short eller med en sÄ bastant holdning, vi fÄr svaret ved Q4
Det er ikke en bastant holdning, det er basert pĂ„ fakta, i motsetning til dine utbasuneringer om at âja dette utlĂžser milepĂŠl pĂ„ noen millioner dollarâ.
Dette var da ikke allverden av nyhet. De har da bare fÄtt godkjennelse for at de kan fÄ behandlet sÞknaden sin. Ett positivt svar pÄ selve sÞknaden ville da ha vÊrt mye stÞrre nyhet.