Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Hvor mange VA klinikker har allerede BLC? Hvis det er 170 klinikker totalt, sÄ mÄ det vÊre VA klinikker DS snakker om nÄr han nevnte en kjempeordre i Q4.

3 Likes

Bra at de store stadig Þker sin andel av selskapet. Det betyr fÊrre aksjer til salgs nÄr det virkelig begynner Ä ta av. De sitter sikkert, i likhet med mange av oss, med rimelig store urealiserte tap og vil neppe selge noe med det fÞrste.

2 Likes

men alt tatt i betraktning syns jeg ikke det ser sÄ verst ut og pÄ litt sikt tror jeg denne skal mot 95 kr. En close over 51,4 kr pÄ daily og senere 59,6 kr pÄ weekly vil bekrefte retning opp.

Greier vi close 51,4 i dag og er pÄ vei?

3 Likes

Ja det er et rimelig potent forsÞk pÄ brudd opp fra kort nedtrend det her. Blir bare bedre av det pullbacket tidligere i uka

4 Likes

Veldig tynt volum enn sÄ lenge.

1 Like

Det er hÄpet, men bare rundt halvparten av 30-dagers snittvolum sÄ langt i dag. Trenger noen som tar litt tak i den.

1 Like

De er skikkelig disiplinerte disse kjÞperne i PHO. Merkelig at ingen av det stÞrste tar litt tak de mÄ vite at vis det syns at de akkumulerer tar den av.
For eksempel Briarwood og Ăžker til over 15% igjen.

2 Likes

Kunne godt ha trĂžkke litt til ja for Ă„ gjĂžre et poeng.

1 Like

Er jo bedre for dem Ă„ vĂŠre disiplinerte Ă„ kjĂžpe den billig

1 Like

Kan ikke vÊre altfor disiplinerte, kan vÊre andre som kommer og ser muligheter og sÄ blir de stÄende igjen pÄ perongen.

2 Likes

Blir ikke overrasket om at noen har fÄtt innsideinfo om at ceviraresultatene snart blir publisert, er nok rett rundt hjÞrnet nÄ.

Her er de vi mÄ ta ut fÞrst og fremst:
image

2 Likes

FÄr kanskje en test av de nivÄene mandag.

Sterk close, selv om volumet var sÄ som sÄ.

1 Like

Uansett hva som skal “testes” pĂ„ mandag skal jeg kose meg i kveld, ikke hver dag man fĂ„r en oppgang pĂ„ 6,95% i PHO og 1,93% i STB :wink:

NÄr jeg sÄ hvilken vei dette bar dro jeg ut og kjÞpte inn skalldyr og god rosévin :crab: :shrimp: :wine_glass:

3 Likes

Det gjelder Ă„ feire alle anledninger og i dag var en god dag.

4 Likes

To nye klinikker lagt til pÄ Cysview.com ikveld, deriblant en ny fra Kaiser.

Sturdy Memorial Hospital
211 Park St, Attleboro, MA 02703

Oakland Medical Center – East Bay – Kaiser Permanente
275 W MacArthur Blvd, Oakland, CA 94611

17 Likes

SÄ fÄr vi hÄpe det ikke blir en blÄmandag. :grinning:

1 Like

Det slo meg litt, at det ikke bare er tilfeldig at et kinesisk selskap med delvis statlig eierskap snubler over et produkt som Cevira. Kina har i lang tid hatt Þkende etterspÞrsel etter arbeidskraft, takket vÊre den tidligere ettbarnspolitikken ble befolkningen sÊrdeles mannsdominert i landet, og dette sliter de nÄ med. SÄ Ä sÞrge for at den kvinnelige delen av befolkningen er fruktbar er veldig viktig. Tror Cevira fÄr fast track til godkjenning og vel sÄ det.

5 Likes

Har tÊnkt helt det samme, men nu mÄ vi se.

1 Like

Noe galt med tekken min eller er d ikke skrevet noe her pÄ over 3 dager?