Samme hos meg.
Admin er på saken.
Det er ingen teknisk feil, det er ikke skrevet noe her på noen dager.
Ja her er det faktisk bare stille
Ikke så mye å si kanskje. Venter på å høre mer om den avtalen de har anonnsert, og at kursen skal få opp farta
I’ve played all my cards
And that’s what you’ve done too
Nothing more to say
No more ace to play
The winner takes it all
The loser’s standing small
Abbas tekst passer kanskje godt for mange av oss håpefulle?
Hahaha
Mohammed Abbas?
And now you see another me, I’ve been reloaded, yeah
I’m fired up, don’t shut me down
I’m like a dream within a dream that’s been decoded
I’m fired up, I’m hot, don’t shut me down
Møter motstand i MA50 og MA200 daily chart. Enten ned til 50 igjen og hente fart eller bryter vi opp?
Enig i at det ser lyst ut - og etter min antagelse vil presentasjonen av resultatene til Cevira (fase 3) bidra til at MA50 og MA200 brytes på høyt volum👍
Mangler bare volum nå
Får ikke volum hvis man mangler villige selgere.
Alt under 60 er jo på en måte bare luft, close over 60 eller over 63ish enda bedre, så skal det åpnes en fripa
Nettopp. Forventet aldri noen volumer på vei opp, var tynt på vei ned. Testen blir 60+, og her kan vi forvente mer volum.
+1 på den. Etablering over beltet 60-63 (ish) er det som blir spennende nå - vending her ved MA100 og bryting av MA50 og MA200 er positive tegn på den samme veien (i retning av robust kursøkning).
EDIT: La til chart (+grønt belte). Det vil ta litt tid for MA200 å gjøre vending (dersom vi ikke får en ekstrem / fundamental endring i positiv retning) og vil tro vi vil bruke endel tid på å bygge base de nærmeste måneder frem / opp mot dette beltet. Med “base” mener jeg i praksis hele området mellom 50 og 60.
Har jo vært herlig mye kjøping på topp 20 mens radforsk har solgt seg ned. Spørsmålet blir hvor mange av de kjøpene som skal gevinstsikres på 60ish. Hvis ikke så mange, så kan det bli veldig morsomt.
Gikk en post på 100 000 er det RADFORSK som selger enda?
Så den, ca kl 9.43. Omsatt 100 000 aksjer på 56.
Så oppgangen kommer igjen på solid volum
Ser ut som økt interesse og stadig kjøpere som plukker.
Omsatt for litt over 7 millioner. Og sett mot markedsverdi er det betydelig mer omsetning enn i Nykode og Ultimovacs selv ved deres mange flere milliarder i markedsverdi.
Spennende skifte i PHO nå. Hvor ender dette?