Asieris steg 6% i natt, på 2x siste måneders avg volum. La oss håpe det kommer noe nytt rundt Cevira snart.
Denne står seg godt foreløpig. Deilig å se at det er litt liv i den gamle traveren.
Hvor ser du det? Ser ingen post på 100k og omsetning i dag 39k.
Var en avtalt transaksjon 09:43:50. Med den er det omsatt 141k aksjer så langt i dag til 7,7 millioner.
Hva er en fripa?
Hvorfor skulle de kjøpene gevinstsikres? Topp 20 sitter jo totalt sett med store urealiserte tap, både kursmessig og valutamessig.
De har vel i likhet med meg passet på å snitte ned, og ikke pokker om jeg kommer å selge noe som helst på 60ish selv om kjøpene på 42-43 isolert sett er i pluss.
Nei, da er jeg mer bekymret over alle opsjoner som kommer å løses inn når kursen kommer opp på 60-tallet
He he, fine
Selv kommer jeg nok også å åpne et eller annet. Men det blir ikke IPA, og definitivt ikke noe uten alkohol
Utrolig vanlig teknikk å trade rundt en core posisjon, så helt mulig at aksjer som er kjøpt på 53 blir solgt på 63 selv om en investor sitter igjen med det de hadde i utgangspunktet.
Vil nå virkelig se en marketcap minst 2,5 milliarder før jeg finner frem noe juleøl å feire med.
Opp med volumet så skal dette gå bra, tenker jeg.
Antar, som flere allerede har påpekt, at det bygges opp en forventning om kunngjøring av den kryptiske avtale-meldingen ila de neste dagene + varsel om presentasjon av Cevira-resultatene. Om disse tikkes av positivt bør vi være godt på vei mot 100+ igjen.
Blir digg, dette !
Charlie Munger Says, “The Big Money Is Not In The Buying And The Selling But In The Waiting”
Må ta det frem med jevne mellomrom
Omsetningen er jo allerede sky high i forhold til det man har blitt vant med de siste 4-5 årene
Går store poster hvem kjøper og hvem selger?
Herlig open.
Jiangsu Yahong Meditech Co Ltd
SHA: 688176
Oversikt
Sammenlign
Regnskapstall
11,88 CNY +0,59 (5,23 %)i dag
- des., 15:00 GMT+8 • Ansvarsfraskrivelse
Gikk det en post på 150K akkurat? Tradingview sier så, men Nordnet viser den ikke.
Ja 151889 kl 0906
Sjukt volum, å bra stigning her a gitt.
Tro om det topper seg med en melding om inside kjøp før kl slår 16:32?
Edit : blei ikke noe av det gitt,
kvinnen fra Danmark nøyer seg fortsatt med å kun heve styre honorar.