Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Vi kan bare spekulere, og DS fÄr svare for sine foresatte, i fÞrste omgang Styret. Og sÄ fÄr det vise seg om det er tilstrekkelig.

Det som skjer nÄ hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi! Snakk om reality check :frowning:

2 Likes

syns vi nÄ skal fokusere pÄ denne, nÄr FDA gir sin godkjenning som vi fÄr hÄpe kommer raskt, er alle supply chain problemer lÞst og PHO kan selge sin Cysview til langt flere klinikker.

Dessverre ser det ut for at det er flere som vil selge, eller det er shorterne som dominerer totalt.

4 Likes

Den virker faktisk totalt bunnlĂžs.
Shorterne traff nok engang og kan utnytte dette til fulle, slÄr sjelden feil.

I dag tror jeg faktisk vi nÄr bunnen. Tatt i betraktning at den meldingen i dag er gammelt nytt.

2 Likes

DS, Ă„ slutte med fleks koster oss 2% av omsetningen.

Fantastisk nyheter
 sier sirkus Oslo Bþrs

minus:
Screenshot 2023-03-22 at 11.49.00

hvilket scope kommer i kina dersom godkjenning?

Dette er sÄnn som folk skriver rett fÞr det bunner?

Veldig ofte :grinning: :+1:
Nytt fotfeste nÊrt forestÄende?

Who knows hehe.

Halvtimechart

Edit:
Medistim fremsto jo ogsÄ bunnlÞs i september i fjor :wink:

1 Like

Det er en livlig dragkamp pÄ gang.
55,95 var bunn

Takk for chart. Hva er nÞyaktig kurs pÄ den nederste rÞde streken din (pho-chartet)? Er ikke mulig Ä se skikkelig.

Monsterzoom:

2 Likes

Hehe, jeg tÞr ikke calle noen bunn i denne enda. Blodet renner i gatene, men kniven er skarp. Synes dog R/R begynner Ä bli attraktiv her nede. Venter pÄ sidelinjen enn sÄ lenge.

Takk. LOD hos meg er 257 aksjer pÄ 55,700 via CEUX klokken 11:40:16. Ligger med en liten ordre pÄ 55,00 og 52,50, og er veldig usikker pÄ om jeg tÞr. Men ligger nok akkurat litt for lavt til Ä fÄ fill tenker jeg. :slight_smile:

For et shitshow det er Ä sitte med pho aksjer, har holdt meg unna noen Är nÄ, men valgte Ä gÄ inn med litt fÞr Q4. KjempebrÞler. FÄtt snittet greit ned for Ä si det sÄnn.

Hadde passet fint med et bud pÄ selskapet nÄ, kan vÊre Briarwood eller Asieris finner det attraktivt Ä gi bud pÄ disse nivÄer, skal vi si 100. Eller at FDA i morgen gir godkjenning til nedklassifisering.
MÄ komme noen gode meldinger nÄ som passer bra for shorterne.

Tror ikke svenskene aksepterer 100.

2 Likes

Sektoren er massakrert. Et hederlig unntak er NAVA.

Her er det sikkert Egberts som har rÄdfÞrt seg med ledelsen for Ä maksimere aksjonÊrverdier


I’ll see myself out.

5 Likes

Ikke overrasket.