Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

NĂ„r ble det antydet?

Av DS pÄ sist kvartalspresentasjon. Ingen fast track for Hexvix.

1 Like

Det stemmer det. Antatt godkjenning ca medio 2025.

1 Like

Glad for Ă„ se bĂžrsmeldingen ihvertfall, hadde vĂŠrt ille om ikke dette heller kom ut.

4 Likes

Hexvixdataene ble presentert som et “conference highlight”. Dataene er nĂ„ offentlig kjente og vel dokumenterte, presentert av en forskningsinstitusjon. Med sĂ„ fantastisk gode resultater bĂžr dette vekke oppsikt, ikke minst for de urologene som benytter WLC.

WLC kan de jo neppe fortsette med nÄr 33 - 43 % av pasientene med kreft ikke oppdages med WLC! Resultatene bÞr gi gjenlyd i hele blÊrekreftbransjen!

Regner med at Asieris nÄ snart fÄr NDA-godkjennning og kan sÞke om betinget markesfÞringsadgang i Kina. Selve NDA-sÞknaden ble akseptert (som sÞknad) 29/11/23. Det er allerede 3 mndr. siden. Hexvix har merkelig nok ikke fÄtt fast-track, men med sÄ gode resultater bÞr det regnes med rel. hurtig behandling. Det er vel regnet med max 12 mndr igjen til godkjennelse.

Det bÞr pÄregnes at Photocure selv bruker disse dataene for alt de er verd, og at de med de nye faste Saphira HD scopene til Karl Storz fÄr opp salget i Europa og USA. Tipper 4Q23-resultatene kan inneholde positive overraskelser!

Redigert i dag kl 11:35

3 Likes

Bergynner Ä bli syltynt i denne rangen og RSI er kjÞlet ned nok til at et nytt brydd bÞr komme nÄr som helst.

27.2% fib ret sammenfaller perfekt med Ärlig hÞyeste. NÄr denne taes ut, er neste motstand rundt kr 80, men vit at dette omrÄdet fungerte som sterk stÞtte pÄ flere turer opp og over hundrelappen.

4 Likes

Dan Schneider pĂ„ 3Q23 weben 48:00: “We’re expecting a good 4th quarter” Bra salg i oktober.

3 Likes

BedrÞvelig utvikling volumet nÊr null, ikke til Ä forstÄ med alle triggere fremover. Her er det bare Ä ha tÄlmodighet.

1 Like

AktĂžrer som fisker etter aksjene dine fĂžr nytt byks, lik utvikling som i slutten av november. Smart utnyttelse av den tynne ordreboken.

1 Like

Ja veldig disiplinerte kjĂžpere.

1 Like

Det er ogsÄ bedrÞvelig at man ikke kan stole pÄ det Schneider guider eller sier i sine presentasjoner. Jeg kommer ikke i farten pÄ at han har truffet noe sÊrlig med sine spÄdommer. Uansett skal kursen opp, men det tar litt lengre tid enn man skulle tro.

2 Likes

Har tenkt at den sakte, men sikkert synker nedover jo nĂŠrmere Q nĂŠrmer seg. Det vi nĂŠrmest helt sikkert vet er at det blir ikke noe fest.

1 Like

Det inntrykket tror jeg har festet seg dessverre, men han har hatt utrolig uflaks. NÄr ting begynte Ä gÄ bra kom Covid som har hengt med oss til nÄ, sÄ slutt pÄ flex scope nÄr det sÄ veldig lovende ut mot surveillance markedet med nye refusjons ordninger. I tillegg antikvariske scope som nÄ endelig er pÄ vei ut. Han har tatt mye motgang som han ikke har hatt noen mulighet til Ä pÄvirke. La oss nÄ hÄpe at han nÄ har flaks med seg,

3 Likes

Schneider har nok hatt en del “stang ut” og en del uflaks med C19 osv. Jeg husker godt den hyggelige oppturen fra 40 - tallet (var det 2018 mon tro?) og opp til omtrent 150 kr. Da hendte det faktisk at kursen steg i etterkant av kvartalspresentasjoner, og jeg ser ikke bort i fra at vinden begynner Ă„ snu nĂ„, og at noe liknende kan skje igjen. Kanskje allerede i forbindelse med Q4 om noen fĂ„ uker?

3 Likes

Du om det.

Dersom et nystartet amerikansk selskap var i lik posisjon som Photocure, nÄ mener jeg helt identisk. Ville prisingen vÊrt 5x det PHO er i dag. Photocure sin historie og det faktum at selskapet er 30 Är gammelt og norsk, tynger pÄ kursen.

Jeg er urokkelig i min overbevisning om at en massiv reprising kommer i Ă„r.

2 Likes

De konturene er ikke vanskelig Ă„ se.

1 Like

Ja med melding om en NDA for Cevira og med fast track godkjenning, for ikke Ä snakke om emergency godkjenning vil vi fÄ et kraftig hopp hvor 113 blir utfordret.

1 Like

Han har vÊrt spot on pÄ hvert eneste event han har sagt de venter pÄ.

Omsetningstall ikke fullt sÄ bra nei

1 Like

PÄ nedklassifisering bommet han helt, han ventet pÄ svar i mai 2023.

1 Like