Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Ser sÄnn ut ja.

1 Like

Siste uken man kan handle aksjer fÞr resultatene av cevira fase 3 studiet publiseres pÄ lÞrdag. Spennende.

1 Like

Jeg ville trodd veien tilbake til kursen fÞr ULTI kollapsen ville vÊre kortere. Men dagen er ennÄ ung.

1 Like

ForsĂžker Ă„ grave litt i Fase 3 studien hvor resultater kommer i helgen:

AltsÄ en randomisert f3 med 402 pax
Intervention / Treatment

Combination Product: CeviraÂź
Combination Product: Placebo

PrimĂŠrendepunkt

Hvor vil threshold ligge for “PE met” her med 402 pax? I INITIUM (Som for Ăžvrig var en fase 2 med bare 156 pax) lĂ„ dette pĂ„ rett over HR 0,72. Dette er jo en fase 3 med bedre power, men det er jo en relativt liten fase 3 sammenlignet med mye annet jeg har sett.
Har noen av dere som har vÊrt med her en stund regnet pÄ/fÄtt bekreftet noe angÄende hvor grensen for PE met/Not met ligger?

2 Likes

I phase II Cevira ble 95% friske med Placebo ca 60% friske. Bare interessert i Ä fÄ bekreftet det.
Ikke bland ULTI inn i dette.

1 Like

Har du lyst til Ä svare pÄ spÞrsmÄlet om hva PE-met innebÊrer og/eller hva slags ph3 design det er snakk om?

1 Like

Herrefred.

Noen voksne her inne som har litt peiling?

2 Likes

Jeg tror vi skal Þnske veldig velkomment mindsettet fra ULTI-trÄdene med Ä gÄ i dybden pÄ detaljer.

7 Likes

Hjalp ikke mye, jeg liker Ä forholde med til ting jeg forstÄr. Sitat fra Warren Buffett.

1 Like

Ulti-trÄden har vÊrt giftig etter min mening. Fint arbeid med detaljer, men alt som ikke har vÊrt positivt har blitt harselert med. Gjerne pakket inn i ulike bilder som fordummer det kritiske rÞster har sagt.

(Jeg hadde aksjer der, og tapte 1/3 av tilgjengelige midler, og det er selvsagt helt og holdent mitt valg at det ble slik. :grinning_face_with_smiling_eyes: Skal sikre litt gevinst hvis jeg fÄr mulighet igjen.)

Synes Photo-trÄden har vÊrt ganske bra som den er. Man aksepterer rett og slett at man ikke vet mer enn man vet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Anbefaler Ä forstÄ hva begreper som HR og power (som det ble spurt om) er i kliniske studier om man fÞrst har havnet i eller vurderer biotek.

1 Like

Rart utsagn mtp at man investerer i et selskap hvor kunnskap om produktet og fremtidige utlesninger er en del av fremtidig verdsetting av selskapet.

Tilbakevisende argumenter mot de som fremmer et negativt poeng uten Ă„ sette seg inn i caset og som du selv skriver “ikke vet mer enn man vet” faller pĂ„ sin egen urimelighet. At du ser det som harselering fĂ„r stĂ„ for din regning :sweat_smile:

2 Likes

Jeg forstÄr dette, har du noe positivt Ä komme med?

1 Like

StÄr selvsagt for min egen regning, er bare min mening. Andre oppfattet det sikkert annerledes.
Jeg var i hvert fall litt redd for Ă„ skrive noe der.

1 Like

Dette er relevant men svarer ikke pÄ spÞrsmÄlet dessverre

https://photocure.com/news/photocure-partner-asieris-to-unveil-results-of-the-international-multicenter-phase-iii-clinical-study-for-cevira-a-non-surgical-treatment-for-cervical-hsil-at-the-2024-sgo-4757984

https://photocure.com/news/photocure-partner-asieris-to-present-first-ever-results-of-the-international-multicenter-phase-iii-clinical-study-for-cevira-a-non-surgical-treatment-for-cervical-hsil-at-the-2024-eurogin-4756879

2 Likes

Edit:

Interessant Ä se at Hannover har vÊrt pÄ lag hele veien?

https://www.dn.no/legemiddelselskap-stiger-15-prosent-pa-melding/1-1-2109822

2 Likes

Statistical consideration

Sample size

The sample size calculation is based on the efficacy results for the HSIL histology population from the phase 2b study using a significance level of 5%.27 It is assumed that the proportion of patients who will achieve response is 60% in the Cevira group and 40% in the placebo group. To detect this difference with 90% power, 209 patients need to be included in the Cevira group and 105 patients in the placebo group using a 2:1 randomisation.

Patients, for whom the diagnosis for study enrolment was changed from HSIL to not HSIL on confirmation of the diagnosis by a panel of three expert gynaecological pathologists from three independent institutions, will be excluded from the primary efficacy analysis (modified intent-to-treat (mITT) population). Based on the phase 2b study results, an 8% error rate of pathological assessment and 10% dropout rate should be considered. Therefore, the total sample size needs to consist of at least 384 patients (256 in Cevira group and 128 in the placebo group). The aim is to enrol 300 patients in Chinese centres and 84 patients in centres in EU, Ukraine and Russia, with no recruitment goal for the sites.

5 Likes

Jeg hÄpet i hvert fall at veien tilbake ville bli kort. Men ser dessverre ut som folk har mistet all tro pÄ denne sektoren.

Det jeg er redd for nÄ er at selv om Cevira presentasjonene bekrefter gode resultater kommer det ikke Ä resultere i et hÞyere stabilt kursnivÄ. Tror ikke det vil skje fÞr penger faktisk begynner Ä strÞmme inn, det er tydeligvis ikke lenger nok med forventninger om fremtidig inntjening.

Hadde definitivt ikke skadet hvis vi endelig kunne fĂ„ bekreftelse pĂ„ “den store ordren” som Schneider lenge har snakket om.

Apropos den «store ordren» sÄ er jeg litt spent pÄ den nye businessmodellen det ble snakket om pÄ Q.
Jeg holder det som et lite rÞdt flagg mer «ny modell» ettersom det ofte medfÞrer kostnader med nye prosesser, men tar gjerne feil.
For Ăžvrig nevnte DS at ordren var bankers.

1 Like