Det er for lenge til det evt materialiserer seg med Asieris. Virker ikke som kursen går noe på det nå. Det må skje noe stort med cysview i USA for at kursen skal løfte seg
Skulle tro ph3 data presentert som LBA burde ha en impact. Skal ikke mye positivitet til her for å snu trenden opp.
Denne «store ordren» DS har nevnt, er det mulig å sette litt ord eller tall på hva den eventuelt innebærer?
At dem har fullført og møtt kriteriene for Fase 3 er jo allerede kjent. Eneste ukjente her nå er resultatene. Spørs hvor mye “trigger” det ligger i det.
Større triggere vil f.eks være en godkjenning av Hexview/Cysview i Kina, Cevira har vi ingen snøring på, da det ikke er meldt NDA engang på dette.
Når det gjelder stor ordre er det ingen som vet. Ikke vet vi tall og ikke vet vi når det eventuelt blir levert. Det vil uansett ikke gi noe esktra for Photocure før utstyret er på plass og i drift.
Det som bør vise resultat fremover er omsetningen i USA, at den begynner å bryte oppover fra dem 40 ish mil som har vært presentert siste kvatalene. Når man begynner å se den brekke opp, da vet vi at antall skop som er plassert ut den siste tiden begynner å kaste av seg.
En annen stor begivenhet vil eventuelt være nedklassifisering.
Klar over dette. Her tenker jeg mer på at håndfaste, konkrete data kan bidra til at flere får øynene opp for selskapet/Cevira.
Gode data vil kunne bidra til at flere ser verdien av det store, sannsynliggjorte potensialet som ligger i Cevira-sporet. Det er dette som vekket min interesse og gjør selskapet spennende, da både marked og analyser priser dette til null.
Kombinert med at selskapet er finansiert/har inntekter og et annet produkt i markedet, så er det et veldig interessant sted å plassere litt kapital.
Du vet dette er samme drug bare at det i USA og Canada heter Cysview?
Ahh, ser den ja.
Når det er sagt, synes jeg det er utrolig merkelig at Phase 3 som har møtt kriteriene, og dette skal presenteres på 2 steder nå i nærmeste fremtid er verdsatt itl null.
Mens andre selskap her hjemme, som ikke en gang hadde/har noen phase 3 resultater å vise til har verdivurderinger…
My bad, gikk litt fort der, rettet til Cevira nå
Nettopp!
Jeg tror ikke jeg er alene om å se på Cevira/PHO og heve øyenbrynene over at en ph3 win med stort potensial har gått under radaren. Sånt er tydeligvis mulig i dagens sentiment.
Sett opp mot mcap, cash mv. så blir PHO plutselig veldig interessant for folk som meg som er «data > alt». Resten er bonus.
Det er mye data som skal presenteres;
Primary Outcome Measures :
- The proportion of responders at 6 months after first treatment [ Time Frame: 6 months ]
A responder is defined as follows:
- Normal histology; or
- LSIL histology and clearance of baseline HPV
Secondary Outcome Measures :
- The proportion of HPV positive patients with clearance of baseline HPV at 6 months after first treatment. [ Time Frame: 6 months ]
The proportion of HPV positive patients with clearance of baseline HPV at 6 months after first treatment.
- The proportion of HPV16 positive patients with clearance of HPV16 at 6 months after first treatment. [ Time Frame: 6 months ]
The proportion of HPV16 positive patients with clearance of HPV16 at 6 months after first treatment.
- The proportion of HPV16 and/or HPV18 positive patients with clearance of baseline HPV at 6 months after first treatment. [ Time Frame: 6 months ]
The proportion of HPV16 and/or HPV18 positive patients with clearance of baseline HPV at 6 months after first treatment.
- The proportion of patients with histologic regression, defined as LSIL or normal histology, at 6 months after first treatment. [ Time Frame: 6 months ]
The proportion of patients with histologic regression, defined as LSIL or normal histology, at 6 months after first treatment.
Phase II cevira gav 95% Normal histology med cevira, 60% med placebo.
Får vi det bekreftet må det være serdeles positivt.
men den store triggeren er vel om Secondary Outcome measure med clerance of baseline HPV?
Her mener han 2024 og ikke 2025 btw
Ja, det har du helt rett i.
Litt mer fra Q4 - Q&A - om DS tror på den kommer - men også kompleksiteten
Dersom de lykkes med å fasilitere / utløse ordren, vil dette meldes markedet?
Noen som vet når Asieris skal presentere på EUROGIN?
Finner ikke helt frem på siden deres
https://www.eurogin.com/en/home.html
En eller annen gang mellom 13 til 16 mars må det jo være der borte i Stockholm.
Tipper det må være ganske bra siden det også skal presenteres i San Diego 17. mars på SGO, og det på SGO er valgt ut til oral presentasjon og late breaking.
Jeg mener, hvis det får late breaking når det allerede er presentert på en annen konferanse før, må det jo være ganske bra.
Saturday, March 16. 11.15 - 13.00
"Photodynamic therapy with APL-1702 for high-grade
squamous intraepithelial lesions (HSIL): results from
a randomized phase 3 global study “YHGT-CEV-R1/
APRICITY”
Hillemanns P. (Germany)
Cervira:
Avdukingen av de kliniske fase lll-studieresultatene som vi får vite om få dager eri kke bare en milepæl for Photocure og Asieris Parmaceuticals, men et sentralt øyeblikk for kvinnehelse.
Cervira ble utviklet av Photocure som tok produktet gjennom de kliniske fasene l og ll, og for hvert trinn kom nærmere målet om å nå markedet.
I 2019 lisensierte Photocure ut de globale rettighetene til Asieris og markerte et nytt kapittel i reisen mot kommersialisering .
Betydningen Cerviras potensielle markedsintoduksjon strekker seg langt utover det vitenskaplige miljøet. For utallige kvinner over hele verden representerer tilgjengelighet av ikke-kirurgisk behandling også en milepæl i form av sterke følelser og risko bundet til seksualitet og mulighet for å få barn etter denne krefttypen.
Nå står vi på randen av gjennombrudd for en effektiv behandling av der livmorhalsskader kan unngås.
Asieris har et apparat klar for å starte behandlingen med Cervira.
Men vi er ikke helt der enda, svaret får vi om få dager, og da bør viktigheten og av dette produktet gjenspeiles i verdien av det.
Blocbuster er ordet.
Jeg tenker det må være noenlunde gode resultater, kan ikke tenke med man går på konferanser for å kjøre presentasjoner og i tillegg skal kjøre late breaking presentasjon. For så å presentere middelmådige resultater…
Greit jeg skal kjøpe, dere kan slutte nå
Fra Asieris twitter:
Asieris to unveil results from Phase III study for APL-1702, a non-surgical treatment for cervical HSIL, at EUROGIN 2024 https://ow.ly/OTFW50QHj3o. Promising efficacy and safety profile. Potential game-changer in HPV treatment!