Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Ja, du har rett, man ser faktisk ofte motsatte bevegelser ift Investtech sine proklamasjoner

2 Likes

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje det er flere ukjente faktorer, noe som kan være med å påvirke bildet litt. Men godt mulig jeg tar helt feil, at dette ikke har noe å si i det hele tatt.

Nykode, Bergenbio og Pho

1 Like

Da har vi fått en ekstern (kinesisk) sjekk av dette.

Det er korrekt at CEO har kjøpt for 65 millioner kroner 11. mars :eyes:

7 Likes

Ser at det skrives at «dette er bare pre cancerous», men for 25% av HSIL pasientene så blir det progresjon til kreft hvis man ikke gjør noe, i løpet av 7-15 år. En relativ ubehagelig tanke.

4 Likes

@Sofie625 på chatten går god for det du skriver her, takk for at du deler! TI magic :muscle:

3 Likes

Ok…Det blir veldig lite konkret - og etter mitt syn noe useriøst - når du gang etter gang gir uttrykk for at det er en risiko fordi Aseris er fra Kina, uten at det gis noen saklig begrunnelse.

2 Likes

Se på kontekst, du.

Edit:

Hank1skriver:

«Dette er en ~100% forbedring i de mest dødelige formene. Potensielt praksisendrende.»

Da synes jeg det er på sin plass å påpeke at dette er pre-cancer.

Solid innsidekjøp! Wow

Ser ikke alle ønsker kursoppgang :joy:

Ingenting er som å se noen mislykkes. Da gledes det :joy:. Tristesse

Unner norsk biotek, Photocure og pasienter alt godt! La dette bli suksess for alle parter🙏

3 Likes

18.03.2024 vil bli en merkedag i PHO’s historie

2 Likes

Ja, det er vanskelig å ikke like at CEO i Asieris kjøper aksjer for 65 mnok på dette tidspunktet. Skulle tro at han hadde en kvalifisert formening om ph3-dataene og det regulatoriske, markedsgodkjennende løpet som gjenstår for Cevira.

2 Likes

Har Asieris andre egen utviklede produkter eller lisenser fra andre partner enn PHO?
Jeg eier aksjer i PHO.

1 Like

De hadde hvertfall et studie de nettopp la ned, etter det er cevira omtalt som Asieris sin gullkalv.

Ta deg litt tid til research. :wink:


Ja, altså, det finnes effektiv, kirurgisk, behandling for dette i dag. Det er faktisk bare en kjapp time på poliklinikken. Inngrepet er litt risikabelt, både for de som utfører det og pasienten selv, så det er krav til veldig gode rutiner. Et alternativ som fungerer like godt, med lavere risiko, vil selvsagt være ettertraktet, men det er en høy list man må over for å konkurrere med dagens SOC. I tillegg vil vaksiner fjerne mye av markedet globalt, selv om HPV-vaksine ikke er så utbredt som det burde være.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Av nysgjerrighet, hvor kan man sjekke slikt?

En grunn til at Cevira er bedre en kniven (dagens behandling, er at den er vevsbesparende, og det er dokumentert at konisering øker risiko for for-tidlig-fødsel.
Så det er et helt tidsriktig produkt for Kinas myndigheter.

5 Likes