Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Har sluttet Ä ha noen som helst forventninger til alle de der konferansene og kongressene. Har ikke fÞrt til noe som helst positivt sÄ langt, heller tvert imot.

Venter fremdeles utĂ„lmodig pĂ„ meldingen om den “store ordren”, sĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe pĂ„ at den blir sĂ„ positiv som alle forventer.

1 Like

Det ser ut som det jobbes bra. Kan blir resultater av det. BÄde partner og Photocure looking good. Hvor good er umulig Ä si fÞr det eventuelt meldes. Og det meldes jo fremskritt i de seneste meldinger. Vi fÄr se hvor dette bÞrer med tanke pÄ kurs.

Opplagt, veldig mye som peker utrolig riktig vei nÄ.
At markedet trekker pÄ skuldrene fÄr man ikke gjort sÄ mye med.
Har man tro pÄ at selskapet og ikke minst Asieris vil lykkes kan man slappe helt av, for flere Är siden spÄdde mange at selskapet kunne bli en seddelpresse, vel vi er ikke langt unna nÄ med suksess hos Asieris samt nye og stÞrre lÞft i Cysview/Hexvix butikken av Photocure.
KjÞp pÄ dagens kurs sett i perspektiv av tidligere kurser samt hvor nÊr hundrevis av millioner ekstra inntekter ligger er dette en NoBrainer.
Ikke fÄtt kjÞpt sÄ mange aksjer som jeg skulle Þnske, men en lÊrd fortalte meg en gang, at prosentene slÄr alt

7 Likes

Jeg mÄ si jeg gleder meg til det forhÄpentligvis kommer litt mer volum. Leit Ä se kursen falle sÄ mye pÄ veldig lavt volum. Synes Ä vÊre en trend at den faller pÄ lavt volum?

Bedre det enn fall pÄ hÞyt volum

1 Like

Volumet har egentlig vÊrt helt pÄ det jevne i hele fÞrste kvartal sett over ett.
Unntaket er da den spratt opp fra bunnen pÄ cevira-melding.

1 Like

JÞss. Synes oppgang ofte siste tid har kommet pÄ godt volum? Ja, oppgang pÄ fundamentale nyheter.

1 Like

Handelen lukter lang vei av en aktiv mindre short som i fravÊr av en sterkere kjÞpsside fÄr holde pÄ relativt uforstyrret. Litt volum er alt som skal til for Ä fÄ slutt pÄ moroa. Det kommer nÄr det kommer. At noen skal bruke ytterligere krutt pÄ Ä presse den sÊrlig lenger ned har jeg liten/ingen tro pÄ.

4 Likes

Selgersiden er sterkest med ganske store poster til salgs
Ikke noe som tyder pÄ noe annet enn at folk kaster kortene
Det er Ultimovacs som gjelder nĂ„đŸ˜Ž

Ingen bevegelser i listene som tilsier at «folk kaster kortene». Her er det snakk om trading/smÄshorting med smÄ nettoendringer. Ordrebildet er like tynt som det er kunstig/syntetisk.

2 Likes

Tja
Synes selgersiden bare jevnt over er sterkest
PHO er ikke et attraktivt selskap pÄ bÞrs. For lenge til det evt skjer noe i Kina
Overrasket hvis vi ikke er pÄ 40 tallet fÞr Q

AltsÄ, du har en ganske unik evne til Ä ustanselig uttrykke bÞrsnihilisme. Fair det. Men, sentiment og utvikling kan snu nÄr som helst sÄ tynt volum er i denne aksjen. Se bare hvordan den gikk 30 kroner fÞr jul pÄ «ingenting». At noen skal bruke masse krefter pÄ etablere en enda lavere range virker like uklokt som risikabelt.

4 Likes

Null tro pÄ at det kommer til Ä skje. NÄ vil det nok en gang handle om nytt kvartal med skuffelser. Hvis det en dag blir noe av i Kina sÄ kanskje det blir litt fart, men fÞr det er det dÞdt

Hadde du tro pÄ det som skjedde fÞr jul? Uansett, du projiserer en negativitet som burde forskÄne deg fra Ä vÊre long her. Hvorfor eie nÄr det hverken er hÄp eller tro pÄ bedre prising.

3 Likes

Hvis du har null tro og er sÄ negativ, hvorfor i alle dager er du investert?? Du skulle solgt deg ut for lenge siden.

4 Likes

Ikke fÞrste gang at hovmod stÄr for fall?

GÄr noen stÞrre poster off-books nÄ, fÄr tro bunnen settes med det.

1 Like

Det selges store poster hver dag. nÄ en pÄ 63000 aksjer, godt at det er noen som tar i mot.

1 Like

Og volum pÄ stigende kurs! En handel pÄ 63000 aksjer?! Endelig volum og da kom oppgangen

26% oppgang pĂ„ en dag som Ultimovacs hadde gjort seg😆

Hehe, kan komme det.
Viktigste dog Ä unngÄ ned 90% pÄ en dag


3 Likes