Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

JPM er ihvertfall trygge pÄ at det ikke blir noen rekyl imorgen.
Og slik som tidene er vil nok en positiv rapport uansett selges ned.
SÄ hos meg er ogsÄ forventningene om noe kursdrivende imorgen smÄ.

En mulig overraskelse er hvis de har inngÄtt noen synergier mtp salgsgruppen deres. Brukte jo mye penger pÄ business developmemt

Det kan godt hende at den blir solgt ned til 51 og tester low selv om det er en veldig god rapport, men da tror jeg vi fÄr en ganske kraftig bounce.
Skulle det skje er det bra Ă„ ha litt tĂžrt krutt.

Jeg regner ikke med at det kommer noe positivt i morgen. Er stygt redd det bare blir mer av det samme som Schneider har levert hvert eneste Är etter han tok over som CEO. Kostnader som langt overstiger inntektene, unnskyldninger, bortforklaringer og spÄdommer om en lys fremtid.

Men det hadde jo vĂŠrt kjekt hvis han for en gangs skyld kunne overraske og vise at han fortjener 10 millioner i lĂžnn pluss mange millioner i aksjer og opsjoner.

StÞtter at det kommer et bra antall. 20+ fremstÄr veldig sannsynlig

Litt kjedeligere, men antagelig minst like viktig:
Det skal bli interessant Ă„ hĂžre hvor mange av de eksisterende sites som har fĂ„tt nytt rigid scope. Det er viktig Ă„ fĂ„ byttet ut ‘alle’ ( alle som er i praktisk bruk) over til nytt scope. Èn plattform gir lettere drift, kommunikasjon, Ăžkt bruk, Ăžkt brukeropplevelse pĂ„ hos bĂ„de lege og pasient, Ăžkt sannynlighet for blc-ambassadĂžrer osv.

4 Likes

Er det noen som har oversikt over om Schneider skal vÊre med i en Radforsk podcast nÄ i mai? Synes at det ble nevnt noe om det for en stund siden. Hvis han likevel ikke skal vÊre med i podcasten, sÄ er det vel kanskje fordi han har ikke sÄ mye Ä skryte av.

Caller Schneider sin avgang imorgen og Malene tar over som interim ceo đŸ«Ą

1 Like
  1. mai - ifĂžlge kommentar for noen uker siden

Beklager , feil dato

Det stadig Ăžkende gapet mellom topp og bunnlinje er min hovedbekymring i forkant av presentasjonen.
De mÄ nÄ virkelig vise at dette gapet er i ferd med Ä tettes/reduseres - i sÄ fall fÄr vi en positiv kursutvikling fremover


1 Like

Hvilket klokka slett blir Q1-23 kjent?

Det vet man vel aldri helt. FĂžr Ă„pningstid :slight_smile:
Sist var det 0800

Hvis man leser bĂžrsmeldinger vet man det jo.

Photocure ASA (Photocure) will announce the first quarter 2023 financial results on Wednesday 10 May 2023 at 08:00 CEST and will present a live webcast at 14:00 CEST the same day

2 Likes

Jeg hÄper og tror faktisk at dere fÄr en opptur imorgen :grinning:

Jeg tror PHO vil fÄ en ganske sÄ lynrask reaksjon pÄ over 100% fra dagen nivÄ. Cevira nyheter burde vÊre rett rundt hjÞrnet, og det er ikke mange mÄnedene til Hexvix studien er ferdig heller.

1 Like

BD kost var knyttet til due diligence som ikke materaliserte seg slik jeg har forstÄtt det.

Hej Rodjer

Min Norske ven😊

Tak for opdateringen, har egentlig ikke pejling pÄ antal utplaceringer pr kvartal
Men du er flink til at opdatere — tak for det :wink:

HĂ„ber vi fĂ„r en positiv overraskelse i morgen — det trĂŠnger vi til, godt nok langt mellem snapsene.

Bliver spÊndende med nedgradering af scope og forhÄbentlig snart nyheder fra Cevira fronten.
NÄr man ser Aseris kurs siden nytÄr skulle man tro der er noget i gÞre :open_mouth:

Dansken

Hej Norge

Shorten holder stadig med JP Morgan pĂ„ 190.000 aktier – med mindre de har kĂžbt nogle tilbage idag ?? – Modige mennesker, eller ved de noget vi dĂždlige ikke ved ??.

Dansken

I dagens bĂžrsklima haster ikke mye. Og JPM har sikkert en helt annet perspektiv og vet at de ikke kan treffe bunn eller topp. Hadde de vist noe hadde de shorted vel >100.

Store investors som melder tap i milliarder
 markedet er som markedet er. NYKD gikk sist ++% mange som kjþpte og opgangen er nest helt borte.

Jeg tror det dreier som vĂŠre langsiktig. :slight_smile: Lykketil til alle med sin egn investments.

Yess !! Endelig en hyggelig q-rapport. Det var meget opplĂžftende !

4 Likes