Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Bare det at Malene sitter i styret fÄr meg til Ä selge meg ned i selskapet. Det vitner om en total inkompetanse!
Maken til udugelig CEO/CFO har jeg ikke sett i mine over 40 Ă„r i markedet!

5 Likes

Enig. Merkelig at det presses ned mot 50,- igjen nÄ som kursen endelig hadde vist tegn til Ä snu opp de siste dagene. Ville vÊrt mer naturlig Ä latt kursen fÄ komme seg litt fÞr man fortsatte nedsalget dersom man satt med en stor post som skulle ut.

Fint Ă„ snitte ned her😎

1 Like

Har inntrykk av at mange bedÞmmer Malenes kompetanse ut fra at Nano mislyktes i sitt lÞp, med pÄfÞlgende bitterhet over egne tap. Det er forstÄelig, men dog ikke godt nok for Ä dÞmme hennes funksjon i Photocure sitt styre nord og ned.

2 Likes

Dersom der er noe i fÞlgende pÄstand , nemmelig at Carl Stortz har vÊrt fÞrende i historien fra dag 1 nÄr det kommer til historisk utvikling for PHOTOCURE , ja sÄ ligger kanskje forklaringen her hvorfor selskapet ikke har innfridd.

Kanskje helt pÄ viddene det jeg antyder her men hva om det er slik sÄ forklarer dette hvorfor PHO med det ekstreme potensialet og fremtidsrettet teknologi IKKE har innfridd.

For hvor blir pengene av ?
Skulle vÊrt interessant Ä fÄtt greie pÄ hvor mye som gÄr til carl stortz og hvor mye som gÄr til PHO.

Det er helt makalĂžst hvordan PHO har klart Ă„ si fra seg "all makt og styring gjennom en partneravtale hvor Carl Stortz blir eneste scope-leverandĂžr.
Patenter og patenter fru blom.

SÄ spÞrsmÄlet mitt er:

Hvem er sjef og fĂžrende part i dette dramaet?

  • Carl stortz kan styre antall scopes ved Ă„ hevde at de ikke har stĂžrre kapasitet enn dagens
    *Carl stortz kan tvinge PHO i kne fordi de indirekte kontrollerer mengden scopes
    *Var siste stunt fra Carl Stortz en maktdemonstrasjon ? (flexi-scopes)

Ja , en kan virkelig undres.
NÄr PHO i tillegg prioriterer vekst forran overskudd sÄ tyner en kanskje muligheten for en akselererende lÞnnsom drift.

SÄ hvorfor snakke dÄrlig om hoved-investeringen sin??
( jeg har 20K PHO aksjer sÄ dette er alvorlig.

Jo , grunnen er at alt dette kommer til Ă„ endres nĂ„ innen ca 1/2–til–1 Ă„rs tid.

SKAL EN INVESTERE BASSERT PÅ DET SOM HAR VÆRT ELLER DET SOM KOMMER?

Valget er ditt.

Egberts og Malene er jo ikke flinke nok til Ă„ inneha stillinger i et styre, hvordan klarer ikke aksjonĂŠrer i PHO Ă„ ikke se dette?

Hva kan/kunne Jon Magne Asmyr om Biotech? Hvilke Kjennskap hadde han til personer innad denne bransjen?

Tror svaret er lite, Ä fÄ.

Allikevel klarte han Ä fÄ selskapet til en farbar deal, Ä aksjen har gÄtt nesten 300% etter han la frem sitt forslag.

Dette til tross for at Malene, med en CEO stilling hadde snakket ned sitt eget selskap, Ă„ ment at konkurs var det eneste alternativet ( merk, hun krevde 3.5 millioner i sluttpakke for jobben hun gjorde i Ă„r 2023)

Men jeg skal ikke bry meg, men om dette selskapet mÄ tenke nytt, Ä styreleder mÄ brette opp armene. Tviler jeg pÄ Egberts kommer til Ä imponere nevneverdig, ei heller trollet fra Danmark.

Anyways. Lykke til. Billig eller ei, blir ikke Ä rÞre selskapet sÄ lenge disse to er innad.

5 Likes

Ser ut til at mange “smĂ„â€ biotek investorer sitter fast i de respektive selskap etter fall i hele sektoren. Sist ute er Ultimo som har falt 35%. Der kan fallet bli enda stĂžrre nĂ„r man sammenligner Photocure og Ultimovax. Photocure med et verdensledende produkt i salg (Hexvix) og et produkt i sen phase III (Cevira) har mcap pĂ„ 1,4 milliarder. Ultimovax uten noen produkt i salg i overskuelig fremtid har mcap pĂ„ 2,8 milliarder. Men hĂ„pet der er et prĂžveresultat av et produkt som er sĂ„ enestĂ„ende at etterspĂžrselen etter det vil bli meget stor. For all del, det kan skje, men ogsĂ„ dette kan faile. Min konklusjon er at det er bedre med en fugl i hĂ„nden enn ti pĂ„ taket.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Hva gjÞr Nanov pÄ Pho trÄden, alle happy med kurs 150 til 2,35 og ny emisjon :+1:

Please tilbake til PHO relatert

5 Likes

Enig. Kos dere med Egget og Malene og hva det vil koste

Jeg for min del prÞver ikke Ä snakke om Nano pÄ Pho trÄden. Jeg bare orienterer om at nÄvÊrende styreleder og relativt nytt styremedlem i Pho har skikkelig dÄrlig track record.

Men det er bare Ă„ flagge som irrelevant for min del.

Tror ikke disse 2 har noen betydning for selskapets utvikling ettersom de ikke sitter i operative stillinger. Det gĂ„r mer pĂ„ selskaps “gode rykte” Ă„ ha disse i styret.

5 Likes

Hvem andre enn noen fÄ i TI forum som har ett sÄ negativt bilde av disse to? De er tydeligvis kvalifisert til Ä sitte i styret selv om negativ mail har blitt sendt inn.

1 Like

Tror ikke det er bare noen fÄ pÄ forumet som er negative til denne duoen


1 Like

NÄr man hentet inn den duoen, sÄ har man tydeligvis lagt en annen vurdering og bedÞmmelse til grunn enn det som mange forfekter her. Mener dere da at de ansvarlige ikke har peiling, ikke kjenner forhistorien eller er komplette idioter?

1 Like