Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

HÄper dette blir fulgt opp og at du/dere fÄr en tilbakemelding ?
Jeg er jo litt konsp av og til. Det skurrer kraftig at de stĂžrste investorene Ăžker samtidig som kursen faller 50-60 %.
Og med Briarwood representert i Styret er det lite Dan fÄr gjort med dette, selv om han sikkert fortviler. Han fÄr vel bare beskjed om Ä fokusere pÄ businessen og at dette «spillet» over tid vil gagne alle aktÞrer, bortsett fra de uheldige som lar seg lure eller presses til Ä selge pÄ denne latterlige nedturen, men da selvsagt aller mest de stÞrste aksjonÊrene.

Ila hÞsten «back end of this year» kommer meldingene fra Kina, bÄde for cevira og hexvix, og trolig ogsÄ reklassifiseringen, iflg David M sist jeg snakket med ham.
I tillegg; Med >20% vekst i 2023 bÞr vi allerede i Är vÊre tilbake pÄ nivÄer omkring DnB sin siste analyse

Til de som vil vite hva en 510(K) betyr, fra 09:03

Screenshot 2023-07-05 at 10.09.39
Screenshot 2023-07-05 at 10.09.50
Screenshot 2023-07-05 at 10.10.04

Tilbudssiden var ganske heavy ved bĂžrs start, antagelig for Ă„ presse kursen ned. PrĂžver man Ă„ kjĂžpe forsvinner postene, enten helt eller “oppover”. :face_with_monocle:

Melding!

1 Like

Er vel resultater vi venter pÄ  men fint at det er progresjon. Eventuelle shortere blir vel ogsĂ„ smĂ„nervĂžse med slike meldinger.

Asieris, siden de skrev under har de holdt seg til hele planen og deadlines i alt. SĂ„ bra!

Samt spennende hvordan kursutviklingen blir


1 Like

Ja, de er igjen litt fĂžr tiden som er meget bra. Virker som et effektivt selskap :slight_smile:

Snart oppe og snuser pÄ MA50 snittet

2 Likes

Asieris fremstÄr jo dÞnn solide. Spennende Ä fÞlge deres marketcap fremover

4 Likes

Noen her som vet dannet tall hvor stort er Kina markedet Hexvix versus US eller Europe? Tar Asieris det ogsÄ videre til resten av Asia?

Det er vel en milepĂŠl utbetaling for denne milepĂŠlen?

Veldig mulig jeg husker feil, men mener det er ca sammenlignbart med USA

Tviler jeg sterkt pÄ. De jobbet ganske hardt for Ä unngÄ denne studien

1 Like

Hva tror du om at resultatet er ogsÄ ferdig da siste pasient er undersÞkt med BLC og WL. Bare analysedel igjen fÞr sÞknad om godkjenning.

De fikk i 2021 signing revenues of NOK 6.4 million from Asieris for the exclusive
commercial rights to Hexvix in mainland China and Taiwan

SÄ fÄr de nok en milestone nÄr/om det blir godkjent. Photocure will receive signing fees and approval milestones, in addition to sales royalties.

Edit: Ser det er payments of up to USD 1.4 million for the achievement of certain regulatory
milestones including market approvals in Mainland China and Taiwan.

4 Likes

Pga av partner i device Uroviu https://uroviu.com forventer jeg faktisk med lettere tilgang til instrumenter at Kina har fra starten mer potensjell. Uroviu virker slik Asieris meget ambisjÞst i Ä vÊre best pÄ sitt.

2 Likes

Studien er jo ikke klar til analyse nÄr enrollment er utfÞrt?
vet ikke om det krever oppfĂžlging over tid ogsÄ  eller kun umiddelbare effekter her?

Slik jeg forstod opplegget for studien var Ä sammenligne resultatet av blc og wl sÄ nÄr siste pasient er undersÞkt er resultatet klart.

Tipper Hexvix blir Standard of care i Kina fÞr det tunge byrÄkratiske USA.
Vi har ikke fÄtt tilbakemeldingen vi venter pÄ fra FDA ennÄ nÄr det gjelder nedklassifiseringen av scope.

3 Likes

Den burde vel strengt tatt ogsÄ vÊre rett rundt hjÞrnet, pluss cevira resultater, spennende tider. Har akkumulert en del nede pÄ 40 tallet :money_mouth_face:

Fint Ä endelig fÄ en god melding. :sunglasses: Mye bedre enn Ä stadig fÄ meldinger om det evinnelige opsjonsprogrammet. :face_vomiting: