Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Masse fordeler med Urovio: Billigere, ingen desinfeksjon, ingen dyre servicekontrakter, ingen ventetid osv. Dette mĂ„ Pho fĂ„ gjennomfĂžrt i stedet for det gammeldagse “millionkostbare” utstyret fra Karl Storz? Her har Photocure endelig sjansen til pĂ„ fĂ„ effektivisert hele utstyrssiden og med store sparte kostnader.

Portable. The reusable, battery-powered sterile platform is always ready when you need it, providing crisp, detailed images and consistent performance.

Low cost. Single-use cystoscopes and hysteroscope eliminate large capital investment and annual service contracts, while not requiring resources and materials for disinfection


Quality you can count on . The portable, all-in-one platform is always ready to use, improves workflow, saves staff time, and avoids scheduling delays.

3 Likes

Å holde pĂ„ med KS i USA har vĂŠrt ei hengemyr. Dyrt utstyr Ă„ fĂ„ solgt inn pĂ„ sykehusene som ofte er bundet opp til Ă„ bruke BLC p.g.a av Big Pharma (min antagelse). Og hvem bruker en haug med ressurser; Photocure, som bĂ„de mĂ„ selge - Og stĂ„ for opplĂŠring og oppfĂžlging.
Ser frem til den dagen nedklassifiseringen (og SOC) er ett faktum og KS med flere produsenter av scope stÄr med lua i hÄnda og be om samarbeid med Photocure. SÄ kan produsentene av utstyr stÄ for salg, opplÊring og oppfÞlging, mens Photocure kan bare stÄ for forsyning av Cysview. Med dertil slanking av personell ned til bare distribusjon av Cysview.

5 Likes

Her trengs det vel ikke en gang en nedklassifisering, kun en godkjennelse. (Dette er jo ikke de fleksible skopene engang!) Regner med at Photocure er i farta med Ä fÄ dette gjennom for fullt?

Lang vei til godkjennelse er vel det som har gjort at KS er alene om Ă„ tilby blc i USA

KS holdt pÄ i 5 Är (?) med Ä fÄ godkjent ny versjon av sitt rigide soope

Det gÄr vel an Ä spÞrre Photocure om disse tingene? Dersom Storz har brÞytet lÞypa sÄ Ä si godkjenningsmessig, bÞr det kunne gÄ fortere for nestemann? Siden delen med kroppskontakt er engangsutstyr, bÞr jo ogsÄ kravene vÊre betydelig lavere i forhold til rengjÞring. Det har jo vÊrt noe av hovedproblemene for godkjenning.

Ingenting som tyder pÄ det.

PHO bruker selv stopp i flex fra KS som et argument til FDA for Ă„ iverksette nedklassifisering asap

Urovio leveres tydeligvis med begge typer utskiftbar optisk del, og der den faste skop varianten ikke trenger hÞyeste klassifisering. At det skal ta fem Är Ä fÄ godkjent, tyder pÄ helt andre hindringer enn de fysiske!

Du mÄ gjerne ha rett for min del, men inntrykket jeg har fÄtt over tid er at det er blytungt Ä fÄ nÞdvendig godkjenning.

Ang Uroviu sÄ ligger det for Þvrig en test av scopet pÄ youtube. Det sammenlignes med et scope fra en annen leverandÞr. Jeg sÄ videoen for en stund siden og har ikke linken for hÄnden nÄ. Litt blandet mottakelse for Ä si det sÄnn, men Uroviu virker lettbent nok til Ä kunne justere for svakheter. Noe av kritikken var at scopet rett og slett er for lite bÞyelig til Ä se godt i blÊren

Ja det er prosessen som er problemet. Iflg. videoen pÄ linken til Uroviu har deres scop en linsesynsvinkel pÄ 140 grader, mot konkurrentens 100 og bÞr dermed gi en stÞrre omrÄdetilgang inspeksjonsmessig. Et rigid skop er vel ogsÄ fast, og ikke bÞyelig, sÄ innsigelsen gjelder kanskje for flexivarianten? Og er ikke det vi snakker om her?

Ja, mener det var flex. Det er en stund siden jeg sÄ videoen. Veldig mulig noe er endret, men det var ikke vinkelen som var utfordring, men mer at den trengte stor radius pÄ Ä oppnÄ vinkelen. Skal se om jeg finner den igjen, Sender den isÄfall pÄ direktemelding sÄ trÄden ikke blir spammet ned

1 Like

Noe som forventet
 pushNED


Screenshot 2023-07-06 at 14.33.35

Bare herlig, fÄr kjÞpt litt mer pÄ 46 kanskje :money_mouth_face:

Da kom svaret.

Thank you for your email.
Market Surveillance at Oslo BĂžrs appreciates feedback from investors.

We are however unable to comment on specific issues and any potential action.
But rest assured that trading activity is monitored and any suspicion of breaches of rules and regulations is followed up.

Kind regards,

MarkedsovervÄking
OSLO BØRS

Ny milestones for hexvix china i dag.
Veldig bra.
Det at asieris satser tungt pÄ to produkter , bÄde hexvix for BLC og behandling av forstadiet til livmorkreft sier litt om hva asieris legger i dette.
Det mÄ jo koste alvorlig mye Ä ta 2 produkter gjennom fase 3 studier.

Det at markedet ignorerer dette er ikke noe nytt fenomen , heller helt etter boken.

tror det minker pÄ mulighetene til Ä fÄ PHO til innbrudds-pris.
god sommer.

Jeg forstÄr at de svarer slik. Bare en skam hvis de ikke finner av slik selv. Men Ä ha noe ekstra oppmerksomhet skader aldri. Hvem vet blir det en Moxnes :slight_smile: Det tok seg 15dgr fÞr det traff det store publikum.

Kommer der snart et bud pÄ PHO?
Asieris kommer vel billigere ut av dette ved Ä fÄ godkjent et bud?

I siste kvartalsrapport sÄ snakket DS om at det foregikk veldig mye i selskapet nÄ for tiden.

Ja og jeg har begynt Ä lure hva han mener med det nÄr šINGENTINGš blir meldt.

Hej Norge

Bud eller ikke :confused:

Bliver ikke skambud PHO da mange stÞrre aktionÊrer har kÞbt ind pÄ markant hÞjere kurser
Samt det faktum at den Norske krone er lige sÄ svag som den Italienske Lire :confounded:

SĂ„ er overbevist om at bud vil ligge langt over Nok 150 pr aktie ved evt bud — sĂ„ stĂ„r der tilbage om de kan skrabe 90,0001% sammen :face_with_monocle:

Dansken

3 Likes

Hi @Sorene , sier de imorgen 100 blank tror jeg med dagens bÞrsklima de fÄr sine 90%. TÞffe tider gir muligheter for de aktive.

Det ville vÊrt typisk for min uflaks, hvis det kommer inn et halvdÄrlig bud som blir godtatt rett fÞr de gode nyhetene kommer.

Da fÄr jeg tilbake bittelitt av tapet og blir sittende igjen med en fÞlelse av Ä ha blitt skikkelig rÊvpult.