Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Ja, det eneste de har meldt er de hersens opsjonsemisjonene :rofl:

Tenk om man en gang fikk oppleve en positiv profit warning fra Photocure :thinking:

Hi TL

He he — muligt, men mange store investorer ligger med valutatab pĂ„ over 20 % incl mig selv😟
Det vil undre mig om alle springer pĂ„ 100 kr, mange kommer ud med tab — mine bliver ikke solgt til den kurs med mindre der bliver tale om tvang đŸ˜”â€đŸ’«

I alle fald spĂŠndende tider i PHO det nĂŠste halve Ă„r med 3 store triggere for dĂžren :partying_face:

Held og Lykke til os aktionĂŠrer

Dk

3 Likes

Veldig betryggende at det er i Photocure vi sitter fast. Selskapet har Cysview/Hexvix som stadig utbrer seg og et produkt i komminga, Cevira.
Ser ut til at det er veldig skjeldent mellom hver gang et norsk biotek selskap lykkes. Og i de selskapene som har mislyktes sitter de fleste av de som skriver pÄ biotek forumet som gisler etter kollapsene og hÄper de kan fÄ tynet ut noen Þrer hvor de har investert kroner.

1 Like

Ny bĂžrsmelding fra kineserene rett rundt hjĂžrnet? Ingenting som heter ferie i Kina.

Asieris har innrullert 380 pasienter pÄ 11 mnd. Det er ganske bra. Enkel studie med umiddelbar avlesning av forskjell ml. wlc og blc ved andre besÞk. Deretter oppfÞlging for safety.

2 Likes

Bra link, finnes det en link til Cevira?

cevira + asieris + clinicaltrials.gov - Google Search

3 Likes

Siden resultatet av Cevira phase III kommer i desember er det bra at godkjenningen for Hexvix i Kina er like rundt hjĂžrnet. Med dertil utplassering av scope og Hexvix. :heavy_dollar_sign:
Tenker at positiv resultat av Cevira evalueringen vil gjĂžre at Photocure kommer mer i fokus blant investorer.

Da var vi nede pÄ 47 igjen, tok ikke lenge Ä drepe den lille oppgangen etter Asieris meldingen. TÞr ikke tenke pÄ hva som skjer den dagen det kommer dÄrlige nyheter.

Alle pengene jeg brukte pÄ Ä snitte ned kunne nok med fordel vÊrt brukt pÄ noe mer fornuftig enn dette tullet.

Throwing good money after bad.

1 Like

Ser “vĂ„r venn” peaf pĂ„ HO i lang tid har pĂ„stĂ„tt at Cevira resultat kan komme nĂ„r som helst?

Ja, det der har han surret om sÄ lenge jeg kan huske. Det eneste jeg er enig med han i er misnÞyen med ledelsen i PHO :rofl:

MisnĂžyen bĂžr vel rettes mot pandemien, eller Karl Stortz?

2 Likes

Javisst, det er sikkert pandemien og Karl Stortz sin feil at underskuddet blir stÞrre for hvert Är til tross for at omsetningen har nesten doblet seg siden 2019 og er nÄ nesten oppe i 400 millioner :wink:

Og hva bure de ha gjort mener du?

2 Likes

Klassikeren fra mange siste Ärene har vÊrt at selskapet kunne gÄtt i pluss hvis de ikke hadde satset sÄnn pÄ vekst. Vet ikke hvor lenge det gjelder

Vi fÄr tro det gÄr rette veien nÄ da, siden de har guidet med vekst og overskudd framover.

Jeg ogsÄ. Kunne like godt laget bÄl med de pengene jeg har brukt pÄ Ä snitte ned. Lyspunktet er at det skal ikke sÄ mye opp for Ä gÄ i 0.

Denne er et par dager gammel men deler den allikevel.

3 Likes

FA, CEO Ultimovac tar seg tid. SÄ bra at et selskap ikke šrÞmmerš nÄr kursen er svekket. FÄ hÄpe at PHO stiller snart likt opp.