Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

49,3 ble forelÞpig satt som en ny higher low, den neste viktige nÄ er ca 52, som er 50 dagers glidende snitt

7 Likes

Hvis man gidder bruke masse tid pÄ Þretrilling sÄ funker det kanskje til en viss grad. Men med den lave omsetningen i PHO mÞter man nok fort veggen hvis man prÞver Ä trade sÄ pass store volumer at det faktisk er verdt bryet.

Det er uansett helt uaktuelt for meg. Er nÊrmest 100% sikker pÄ at i dagens situasjon ville jeg endt opp med Ä gÄ pÄ en skikkelig smell hvis jeg hadde funnet pÄ Ä trade i stÞrrelsesorden 10-20k eller enda mer av min beholdning.

1 Like

God fund af Lucrum :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Pr. i dag er det 92 arbejde/virkedage siden Asieries kom med meddelse 12. Maj 2024
FratrĂŠkker sommerferie dage og Kinesiske helligdage ( gĂŠt 15 dage max)

Ja – da er vi pĂ„ stĂŠrkt overtid!!, hvis Li Li skal have noget trovĂŠrdighed bĂ„de i forhold til 60 dage og mĂ„let pĂ„ 30 dage.

For eget vedkommende forventer jeg godkendelse rundt hjÞrnet hvis vi skal stole en smule pÄ Li Li og Asieries egne skriblerier i forbindelse med Q2 regnskabet.

MÄ de tÄlmodige blive belÞnnet snarest :rofl:

Dansken

2 Likes

Godkjenning av studier og godkjenning av selve medisinen pÄ bakgrunn av studier er 2 forskjellige ting.

60 → 30 dager er kun med tanke pĂ„ godkjenning av selve studiet.

Har ingenting med godkjenningsprosessen etter studien er fullfĂžrt.

7 Likes

FÞr de blir for utÄlmodige :joy:

Gratulerer, pene data?

2 Likes

Pene data!

7 Likes

“The review process is progressing smoothly” - pene ord!

5 Likes

Dataene er aldeles strÄlende. Litt uklart for meg om de er kommunisert tidligere (er pÄ mobil) og/eller om disse er mer granulerte.

1 Like

Typisk sett er det vel mest detaljgrad og narrativ som er forfinet i disse presentasjonene.

Det er allerede grundig meldt at de har bestÄtt fase 3 med fanfare.

Edit:

Akkurat dette regulatoriske lÞpet er jo det minst mentalt krevende Ä sitte inne i noensinne. Asieris fremstÄr som om de er i 100% kontroll.

11 Likes

Det er likevel sĂŠrdeles betryggende at denne detaljeringsgraden benyttes. Den viser hvor bra behandlingen virker.

At Cevira blir godkjent for presentasjon pÄ den international Photodynamic Therapy &
Photodiagnosis Update konferansen er ogsÄ en skikkelig fjÊr i hatten, og viser at Cevira vekker positiv oppmerksomhet.

Et skikkelig kjĂžpssignal!

2 Likes

Og jo mer de unnlater Ä guide (som de gjÞr med APL-1706), kombinert med den heftige satsingen og dryppene/orbruken ellers, sÄ kan plutselig Cevira vÊre godkjent fÞr noen skjÞnner hva som skjedde.

1 Like

?

Asieris snakker om godkjenning av PRODUKTET.

I godkjenningsprosessen for fase III ligger nÄ ogsÄ betinget markedsadgang .

China implemented the conditional approval process in October 2017 . This pathway allows regulatory authorities to grant early market approval based on the risk–benefit assessment of drugs using surrogate endpoints, intermediate clinical endpoints, or early-stage clinical trial data.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0149291823003508#:~:text=China%20implemented%20the%20conditional%20approval,early-stage%20clinical%20trial%20data.

2 Likes

Hvis dette er sant, burde det ikke bĂžrsmeldes?

1 Like

AltsĂ„, hvorfor snakkes det om ‘betinget markedstilgang’??
Asieris har sendt in NDA for Cevira basert pÄ fase III data, har de ikke?

1 Like

Hva er sant?

Market approval er sant.

Tidlig godkjenning produkt uttalt av Asieris er sant:

Se side 29/197 https://www.asieris.cn/upload/e3e2d7389945138f/ef9829440adaaf9d.pdf

Vi ser frem til

tidlig godkjenning

av dette produktet som fyller gapet i klinisk behandling.

Betinget markedstilgang er om du leser nĂžlye etter, ikke betinget av ferdig fase III.

Asieris har fÄtt godkjent adgang til Ä sÞke NDA.

Men betinget markedsadgang er en dynamisk mÄte Ä gi godkjennelse pÄ, der man fÄr prÞve ut produktet i markedet fÞr endelig godkjennelse. Sparer kostnader og behandlingen kommer fÞr til pasientene.

Det er vel mest vanlig Ä sÞke om betinget markedstilgang basert pÄ fase 2 data eller tidlig fase 3 data. NÄr du har ferdig fase 3 sÄ er det ingen vits sÞke om betinget markedstilgang. SÄnn overordnet sett.

4 Likes

Ser ikke ut som dagens lille tur opp til 56,7 varte sĂŠrlig lenge, traderna Ăždela vel som vanlig tenker jeg :sleepy:

En sÞknad om betinget marketstilgang og en NDA er vel ogsÄ to forskjellige sÞknader som krever hver sin bÞrsmelding?
Det har hvert beskrevet som ‘Produkt’ pĂ„ hjemmesiden til Asieris i mĂ„nedsvis ogsĂ„.

1 Like