Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Om noen hadde fortalt meg at Briarwood ville Þke sin eierandel med over 5 prosent uten at det beveget kursen ville jeg tenkt at det var klin kokkos. Om det ramler inn et bud med liten premie med godkjenningen av Cevira vil jeg tenke mitt om handelen det siste Äret og vel sÄ det.

Ja, pÄ 52,1 :upside_down_face:

1 Like

Briarwood som Ăžker ytterligere kanskje?

1 Like

Nye 20k avtalt omsetning.

Edit:

Enda en pÄ 26k.

1 Like

Er ikke sikker pÄ at det hadde blitt sÊrlig gÞy. Enhver kursoppgang og optimisme vil nok dessverre bli drept av faenskapen den oransje idioten holder pÄ med.

1 Like

For selskapet hadde det vĂŠrt veldig gĂžy jo.

Jeg er ikke bombesikker pÄ om svartsynet ditt er forenlig med Ä vÊre long-investor altsÄ. :stuck_out_tongue:

Kanskje du kunne ha glede av den andre trÄden jeg startet nylig?

1 Like

AngÄende Hexvix:

The company’s contrast agent product APL-1706 (aminolevulinic acid hexyl hydrochloride for infusion) for bladder cancer examination and follow-up has received the “Drug Registration Certificate” approved and issued by the National Medical Products Administration in November 2024.

No blue light cystoscope has been approved for marketing in China. Currently, the application for marketing of the blue light cystoscope with faster progress in China has been accepted in the second half of 2024 and is currently under review and approval.

At the same time, the company’s APLD-2304, a portable, disposable diagnostic blue light cystoscope developed in cooperation with the company for the usage scenarios and needs of the US clinic market, is still under development.

4 Likes

At Briarwood, som er et amerikansk investeringsselskap, kjÞper stadig mer, er vel ikke akkurat et dÄrlig tegn?
Deres analytikere diskuterer nok evt. virkninger av Trumps politikk pÄ PHO fÞr de handler.

2 Likes

De satser nok bare pÄ cevira, akkurat som de fleste her inn
Uansett aksje omtrent sÄ er det noen investor miljÞer som gÞnner pÄ

En annen faktor som er viktig rundt dato for svar pÄ sÞknaden.

Medical insurance negotiations : This year, the pre-application time for medical insurance negotiations has been advanced to April 1 and will end in September . Companies whose products are approved before the end of May can participate in the pre-application , which will help the newly approved products to enter hospitals and increase sales earlier

3 Likes

Hmm. Krakk, men bare i PHO?

Jepp, den eneste rĂžde aksjen i et hav av grĂžnt i tradingview

(Stemmer at den er outsized svak i dag, men det har vel med sentiment i biotech Ă„ gjĂžre)

image

Blir vel en 3%’s rekyl i morgen ved cevira godkjenning.

1 Like

Asieris siste mÄned:

PHO siste mÄned:

2 Likes

Fixed!

Dagens fall er uforskyldt

Da var kunden bak SEB Investment Management AB tomme, sÄ mulig det kan lette litt pÄ salgstrykket fremover.

4 Likes

FÄr da inderlig hÄpe det, for dette er trÞsteslÞst

1 Like

https://www.photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information

Total number owned by top 20 15 405 043,00 56,80%

:muscle:

Ingen Cevira pÄ dagens lister fra NMPA:

1 Like