Og nå har de kjøpt over 1 million aksjer og kursen har ikke rørt seg
Ja hvordan tolker du det?
At de har gjort et scoop og at «markedet» ikke følger med i timen. Greit at det før jul gikk under radaren, men flaggingen over 20 % måtte nå en gang meldes.
Ja det er veldig positivt at største eier nå viser kortene. I tillegg har vi inside kjøp fra styremedlem og aksjekjøp fra PHO selv
Neppe god timing.
Er der nogen med adgang der kan oplyse om de 50 største ejere, hvor mange procent ejer TOP 50.
Skal ikke bruge det til noget ud over at der ikke kan være mange aktier i FriFloatt, tænker at de største 50 ejer næsten 75% af aktierne.
Er der en der vil byde ind
DK
Dersom du registrerer deg her;
https://www.aksjeeierregisteret.no/
vil du få adgang til alle eierne i aksjeselskap på Oslo børs. Registreringen er gratis og du får oppdaterte data.
Tak for link
ca 71% men tror en må trekke fra de 370 000 aksjene som kom ut på fredag for jeg har tatt med Brisrwood sine kjøp
Det er rundt det du skriver – har lige talt sammen
Sidst opdateret 28 feb !!
Så kun rundt 8,5 mill aktier i friflow !!!
DK
er der noen sjanse for at en aksjonær kan vokse seg så stor at vedkommende kan løse inn de resterende ?
husker ikke grense-verdien
Over 90%
Budplikt på 1/3.
Har lige tjekket dagens handels liste ud — den ligner andre dage
Det der slår mig er de ufattelige små handler som foretages – Kanske det er med til at holde kursen nede — læs: hver gang kursen stiger lidt er der nogen der lemper en lille del ud
2-500 aktier poster fylder meget i dagenes handel
Det er bare tjekke slutauktionen — for en Wild West børs
DK
Hadde vært skikkelig gøy med en godkjennelse i morgen, men det ser jo ikke helt ut som markedet tror på dette. Jeg tror det er den oversettelen forventet godkjennelse 1 kvartal 2026 som skaper usikkerheten?
Hvorfor tror dere en godkjenning kommer innen kort tid?
Det er greit begrunnet i flere innlegg tidligere i tråden.
Feil å fokusere på datoen i morgen, riktig å holde det mer/mest sannsynlig at det kommer tidligere enn antatt. Om det blir i morgen eller om noen uker, no matter.
Spekulasjoner rundt eksakt dato for godkjenning gagner kun kyniske tradere. Det burde vært mer enn godt nok grunnlag for kursstigning fra dagens nivå kun ut fra at det faktisk er meget stor sannsynlighet for en godkjenning i løpet av året!