Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Spot on. 12mnd for Hexvix godkjenning bĂžr gi kraftig FOMO signal for de som sitter pĂ„ gjerdet og venter pĂ„ Cevira godkjenning nÄ 

1 Like

Hva var det de guidet for Hexvix? Dette ble vel “best case” pĂ„ knappe 12 mĂ„neder? Jeg holder fast ved at Cevira kommer fĂžr heller enn siden. De har kommunisert veldig mye mer offensivt og rigget seg opp i all hast. Og ikke minst unnlatt Ă„ guide. Asieris leverer.

6 Likes

Hva er milestone payment for denne? Klarer ikke finne det i farta

DS nevnte mulig hurtigere godkjenning for Hexvix en stund tilbake. Dette pga. studier som tydet pÄ en viss fordel mot den asiatiske befolkning hvis jeg husker korrekt.

2 Likes

rundt 1m usd

2 Likes

Markedet bare :yawning_face:

Dette er ikke gullkvalven. Veldig bra med godkjenning og det gir Asieris kredibiltiet, men inntjeningen for Pho for denne avtalen er ikke veldig transparent.

Transfer fee og royalties. Lav milestone-betaling.

2 Likes

Men det er penger rett pÄ bunnlinjen.

9 Likes

Men algoritmene jobber pÄ 

Noen har VELDIG lite lyst til at den skal bryte opp. Synes det er pÄ hÞy tid at aksjen begynner Ä gÄ frem mot- og over nyttÄr. FÄr vÊre grenser for hvor lenge shitshowet skal vare. Denne godkjenningen burde vÊre drÄpen.

2 Likes

Dette er jo nesten tragisk, rett opp og rett ned :see_no_evil:

Ordredybden er gjennomsyret av algoritmeposter. Hvis mange nok melder fra til finanstilsynet sÄ burde dette undersÞkes.

Venter bare pÄ at et blÄlyssystem skal bli godkjent i kina da.

Richard Wolf’s System Blue, which has potential to be the first blue-light-enabled cystoscope approved in China, is currently under regulatory review by the NMPA. This Richard Wolf PDD device was used in the phase III clinical trial to develop Hexvix in China and the commercialization of Hexvix is dependent on the regulatory approval in the local market.

1 Like

Om dette belĂžpet stemmer synes jeg ikke folk skal klage noe sĂŠrlig over at den korrigerer ned igjen. Da var det heller 10% bevegelsen som var irrasjonell.

At Hexvix skulle bli akseptert var minst 95% sikkert (mao - sÄ og si priset inn). Det eneste markedet nÄ priser inn er milestone pÄ 1 musd og en liten Þkning pga litt endret timing pÄ cashflow (pga tidligere approval enn ventet)

Edit: 
 ooog litt derisking

Markedet har vist at de ikke priser inn binÊre ti g LITT engang, sÄ den mÄ du lengre ut pÄ landet med. Ren algoritmehandel som driver kursen ned, atter en gang.

1 Like

En god de-risk pÄminnelse dette. Kina leverer raskt og Cevira bÞr nÄ kunne regnes inn med mindre rabatt. DNB og Handelsbanken er inne pÄ verdiene i sine siste oppdateringer.

1 Like

MĂ„ jeg egentlig det? Kursutviklingen beviser jo poenget mitt.

Markedet sannsynlighetsvekter binĂŠre utfall. Hvorvidt sannsynlighetsvektingen er riktig kan vi ofc diskutere, men i dette tilfellet er det en high probability, low payout event :point_right:t3: ikke sĂŠrlig kursdrivende

alle som vil ut selg nÄ da

Ja det mÄ du, denne 350 roboten har terrorisert aksjen i mÄnedsvis.

3 Likes

Gratulerer! Partnersamarbeid ble gull

Photocure Partner Asieris announces Marketing Approval by the National Medical Products Administration for Hexvix in China

Ikke mange biotek som har kommet hele veien!

Veldig bra for pasienter og norsk biotek. Endelig!

Produkt i markedet! Hvilket annet norsk biotek selskap har fÄtt produkt i markedet?

Algeta?

2 Likes