” “The new drug application for APL-1702 has been accepted, and we’re making strong progress in facilitating the review and approval process. "
Det må være lov
Synes det hadde vært greit å ta ut 57 i dag
Noen er livredd for at denne skal bryte opp over 55
Rimelig spesielt når det kastes ut 10-12.000 aksjer på best rett etter kjøperne har gått opp til 55…
Noen som kan finne ut hvem som kaster ut aksjer. Greit før, når man kunne se hvem meglerhus som selger/kjøper. Da hadde man ihvertfall litt peiling. Men nå vet man ingenting.
Om 2 handelsdager vil det fremgå av listene. Påfallende at noen har veldig lite lyst på brudd opp, ref. disse bid-dumpene.
Du kan sende mail til PHO og be om å få oversendt aksjeeierboken, så gjør du dette hver eneste dag og sammenligner dem fra dag til dag, kan hende man da kan finne ut hvem det er som holder på.
De er etter norsk lov pålagt å sende aksjeeierboken innen 3 virkedager.
Følgende stilling utlyses: IR Asistent
Arbeidsoppgaver: Lage èn excell. Lage og sende ut email til endet mailliste, hver dag
Kvalifikasjoner: Tålmodig, 10 fingre, 5/10 syn, 1/10 hørsel, Nogså God i engelsk skriftlig og muntlig
Vi kan tilby et udynamisk arbeidsmiljø og en sikker arbeidsplass frem til Blockbuster status på Cevira
Selskapet er allerede pålagt å ha en oppdatert aksjeeierbok, så å sende den ut er en smal sak. Kunne liksågreit ligget åpen på hjemmesiden.
Hehe, neida. Jeg har kastet inn småpenger i et annet bio selskap, å sett en RETTELSE : 2 ukers 2 pers all inklusive Kapp Verde tur, fordufte i dag
Hva gjelder Photocure, er det liten tvil om at det er godt potensiale, når meldingen fra Kina kommer. Så selvom jeg baiser litt, for the show of it. Så tørr jeg ikke å sitte helt på utsiden
Men venter på Q3 resultat, før jeg beslutter om beholdningen skal økes ytterligere
Du kan få tilgang på oppdatert aksjebok i PHO og andre børsselskaper gratis ved å registrere deg på aksjeeierregisteret.no. Ingen grunn til å henvende seg til selskapet.
Jeg savner også den muligheten.
Forholdene for oss småinvestorer har forverret seg kraftig over spesielt de siste årene.
Nå er det roboter, algoritmer, skjult shorting og AI ditt eller datt som styrer og kontrollerer hele greia.
Det fundamentale vinner til slutt da
Takker, da er man registert som bruker. Beholdningen i min ASK fant jeg på navnet mitt. De andre 40k regner jeg med er en del av Nordnet Livsforsikring.
Så må man jo lure litt på hva som er greia med de hundrevis av eiere som sitter med hele 1stk aksje
Måske de har den ene for hurtigt at kunne købe flere når opgangen kommer og for at følge kurs udviklingen via bank istedet for at skulle ind og tjekke aktiekurser på nettet🤷♂️
Ja , hva skal en si ???
Forunderlig at det er mulig å finansiere kostnadene med å forske frem og ta ny teknologi /medisin til markedet noe som jo er en veldig kostbar affære og hvor treff-prosenten er serdeles lav.
Nederlag avløser nederlag og kapitalen smuldrer opp ,og tross dette faktum er der nye kapitalister som starter på veien til “selvutslettelse”.
Forunderlig--------------JA
Det å la småinvestorene stå for kostnadene med å føre frem ny medisin via Aksje systemet uten noe form for ekstra goder for disse kamikasje-investorene synes jeg er underlig.
Ville det være for mye å be om at feks. investeringene foretatt i biotek-sektoren ville vært berettiget 1/2 skatt slik at myndighetene også måtte ta en del av kostnadene ?