Trollene på FA forum begynner å bli svette i trusa hvertfall, de glemte visst å kjøpe på 40 tallet.
Noen sliter med å akseptere et brudd opp igjennom 55-56 nivået. Så fort man kommer ditt så dyttes den ned et par kroner igjen.
Samme skjedde når melding om hex kom.
Opp som en rakett og ned igjen som en tomsekk.
Småinvestorene SKAL virre rundt i blinde. Det er jo halve forretningsideen med børs.
What a week🤩 Biotech partner delight
Who has a better commercial partner!?
Photocure and Asieris =partners made in haven?
News & Updates
November 7, 2024
Asieris Hong Kong and SPH Keyuan Trade Sign Strategic Cooperation Agreement at CIIE
November 5, 2024
Asieris Showcases World’s 1st Product for Non-Invasive Treatment of Precancerous Cervical Lesions at its CIIE Debut
October 24, 2024
Asieris Received FDA IND Approval for a Novel USP1 Inhibitor for the Treatment of Advanced Solid Tumors
Photocure Partner Asieris announces Marketing Approval by the National Medical Products Administration for Hexvix in China
Er som å se brannvesenet rykke ut.
Uken slutter uansett som en opptur ift de 4 foregående ukene.
Volumet en god smule opp (fremdeles lavt skal sies), og kursen langt over 52-nivået.
PHO lider nok under at mange har tapt mye penger innen biotek…
Så til de grader. Hadde fint stått i 90-100+ foruten. Gjør det desto mer interessant å ta en posisjon i disse dager under forutsetningen av det løsner litt for BLC og/eller Cevira. Personlig er jeg kun inne for sistnevnte
.
Er noen milliarder som er utradert for å si det mildt.
Det er vel først og fremst de langsiktige som har tapt i denne sektoren? For dyktige tradere har det underveis vært mye å tjene.
Er det bare de norske helseaksjer som har vært oppblåste?
Jeg har ikke fulgt med hva som har skjedd ute, men jeg har et helsefond som er opp 40% siste 3 år.
Husker tilbake til de “gode tider” at noen antydet at bare en av syv biotek selskaper lyktes.
Men “alle” var enige om at det gjaldt ikke for norske selskaper, for der lå det bare suksess etter suksess i løypa.
Vi hadde også noen tilsynelatende velinformerte forum-guruer som var med å kaste blår i øynene på mange av oss. Disse ser vi lite til idag.
Tror en av hovedårsakene til at vi ikke har fått den markedsandelen vi håpte på i USA har vært for dårlige skop. Urologene vil rett og slett ikke kjøpe kalkulatorer når ”iPad" er rett rundt hjørnet. Tror vi vil få se en helt annen ketchupeffekt nå når sapphiraskopene rulles ut.
Hadde vært gjevere med litt drahjelp fra Visjon Norge.
Hvilke forventninger til onsdagens q3 presentasjon bør man ha?
Ble kommunisert at det var en del etterslep på fakturering ved q2, fortec har også fått en del skop i drift, så det kan bli en hyggelig overraskelse dette kvartalet er mitt bet.
Har prøvd å finne referanse til dette etterslepet med fakturering men finner det ikke i rapporten, var det bare kommunisert i presentasjonen?
DNB har 118 mill, Norne 117 mill og Q2 var 123 mill. ikke store variasjoner hadde vært fint med positiv overraskelse. Info om de nye flex scopene, Hexvix godkjenning i China, Cevira China og EU og frekvensen eller bruken av de fortec scopene, kan bli mye positivt her.
Fertilitetskrisen er høyst reell, og det burde tale til fordel for prompt behandling og/eller prioritering.
Har dere noen tanker om hva den nye administrasjonen i USA vil bety for PHO – Positivt eller negativt?
Selv ser jeg f.eks. ikke særlig positivt på at en konspirasjonsteoretiker og vaksineskeptiker ligger an til å bli neste helseminister.