Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

image

Minner meg om strekkaoset til Hugoil.

Brannslukking med kun 300 aksjer ad gangen virker puslete i dag.
:fire_engine::fire_engine::fire_engine:

Funker ofte det Ä selge litt, sÄ da er traderpott ute, men ikke Þvrig innehav.

SĂ„ er der ikke langt til det nye kursmĂ„l pĂ„ 60🙀

TullekursmÄl :clown_face:

Ikke fĂžr det er tilbakelagt, uten at det blir oppdatert og forhĂžyet.

KursmÄl er kursmÄl, men enig i at 60 kroner (25 %) under de andre meglerhusene virker veldig defensivt.

Uansett hyggelig med solid oppgang de siste dagene. HĂ„per det fortsetter et par dager til, vils gjerne slippe Ă„ se 40-tallet igjen :crossed_fingers:

60 er liksom neither here nor there. Hvis det skulle bli tull i kina, sÄ vil nok kursen falle tilbake til 40. (Helt til revenue og opex for cysview fÄr enda en god del finere differanse ihvertfall.)

Hvis kina slÄr til, sÄ kan jeg liksom ikke forstÄ at ikke kursen skal minst til 70-90 i fÞrste omgang.

Ikke samme trykket fra morgenen av i dag sÄ da skal vil ned et par kroner i dag da.
MĂ„ jo riste ut flere som gir opp og selger

Ser at de 340.000 aksjene som ble skilt ut pÄ en egen Morgan Stanley konto pÄ 14 plass er nÄ tilbake hos Morgan Stanley pÄ 1 plass (Briarwood).

3 Likes

Brannvesenet mÄ jo vÊre pÄ grÄten nÄr de ser Photocure viser relativ styrke pÄ en sur bÞrsdag

1 Like

Ja, det blir litt puslete nÄr de har bare 300 aksjers roboten i brannslukkingen. :fire_engine:

Finfint med et lite brudd over der den har toppet det siste halve Ă„ret, men det er etablert brudd over 59-60 som er neste store milepĂŠl

2 Likes

Yes, nÄ som vi er oppe i 58,2 er jeg akkurat pÄ break-even totalt sett :grinning:

Da er det bare Ä hÄpe pÄ videre oppgang :crossed_fingers:

Jinx-Team 6.

Tar prosentene mine nÄ, lykke til videre oppover Rollep :innocent:

Gevinstsikring tipper jeg

Ja alle smÄ handelsposter ska ud i forventning om endnu en trade.
Helt forventeligt men jeg tror (og hÄber) nu tiden er der, hvor vi er omkring opgangen og der kommer flere kÞbere fremadrettet sÄ et farligt tidspunkt og sÊlg imo.
Men det vil tiden vise.

Nja
 en oppgang drevet uten nyheter er ikke veldig robust. Hadde vĂŠrt supert med en «go’bit» nĂ„.