Såvidt jeg kan se virker det som alt er stengt for kommentarer, som var endringen før jul. Hvor vises det at det endret til åpent igjen?
Du har rett. Nå er det stengt for kommentarer igjen. Forstå det den som kan.
Senest i går var jeg på e-post med Pho hvis inntrykk er at et review ikke er igangsatt enda. Skal forsøke å få mer informasjon.
Blir spennende i Q1. Slår et sånt scenario til? Foreløpig er det en helt eksemplarisk konsolidering over forrige motstand (ca 57). og under motstanden fra før der igjen. (ca 69)
Er mer bekymret for den HS formasjonen som er under utvikling…
Tipper det blir en ny test av MA200
Blir fort en hode, skulder, kne og tå formasjon i PHO. 🥲
Galgenhumor når det er bedst 10/10👍
Synes det ser meget lyst ut så snart den skjulte selgeren på ~59 er tom (trolig Equinor-fondet med knappe 100k igjen per sist liste).
Skjønner ikke hvorfor pho absolutt må konsolidere helt til bristepunktet av å falle gjennom denne støtten. Spesielt ikke når de er i en tilbakekjøpsprosess. Mine dypeste medfølelse til de ansatte i DNB som sikkert er på bristepunktet til utbrenthet i sitt stressete jag på å få tilbakekjøpt pho aksjer.
HS med brukket kragebein da vel?
Forventet formasjon ved godkjennelse av Cevira.
Dette og sitte med lys og lykt å lete etter H&S i en aksje som er i opptrend er et gigantisk antipattern hvis det er noe som hindrer deg i å sitte med aksjer.
Hvor mange sånne lignende oppsett med potensille skjeve høyreskuldre var det i Kitron før det til slutt kom et skikkelig fall i den aksjen?
Derimot er det jo lurt å følge med litt sånn at man faktisk har en stop loss som lar en hindre for stort tap hvis en aksje begynner å falle så man ikke blir sittende stuck og jamre i årevis.
Litt vanskelig å tolke slike streker for ulærde.
Indikerer de stigende eller fallende trend? Eller jatakk begge deler?
Slik jeg tolker markedet nå er det rett og slett helt elendige tider for alle selskaper som kanskje kommer til å få til noe stort i fremtiden
Det har det vært siden 2021 - tiden flyr når man har det gøy.
Vel, så langt i dag har vi vært nede i 56,5.
Ellers ser vi fra dagens melding at selskapet snart er ferdig med sine tilbakekjøp. Egentlig et godt tegn at selskapet tydeligvis mente det var lurt å skynde seg med sine tilbakekjøp.
Hadde sant å si trodd den skulle svømme videre oppe på den høye skulderen sin, men det er tydelig at det er en del som trives med å selge.
Neste viktige trekk i chartet er 200 dagers snitt og golden cross 50/200
Men den aggressive tilbake kjøpet pho har holdt på med de siste ukene så er de ferdig med tilbake kjøpet om to til tre dager, ser en på siste ukes handel sto pho for ca. 30-40 prosent av handels volumet. jeg mener at pho som hadde knappe 300 mill. på bok etter 3q , burde ha brukt minst 100 -150 mill. til tilbake kjøp og utbytte. Ser ikke helt hva de skal med disse pengene og så lenge en mener at en skal begynne å levere grønne tall i regnskapet.