Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 3

Det er bare at ting tar tid. :hourglass_flowing_sand:
Tålmodighet er ikke en kjent egenskap blant ADHD gjengen i biotek. :circus_tent:

Snakk om tidenes skivebom av et innlegg
Tålmodighet i samtlige biotekaksjer siden algeta har endt med krasjlandinger.

Jeg tror @kreinh snakker om PHO med ph-3 klare assets og produkter i markedet. Det er ikke det samme som risikoen som ligger til (tidlig) klinisk-fase biotek der 80-90 % forsvinner fra jordens overflate lenge før kandidatene når randomiserte studier. Men hey, hvorfor ikke fortsette å sammenligne epler og bananer for tristessens skyld.

1 Like

Om man forholder seg til de aksjonærer som har vært med på PHO sin reise så langt, så kan man vel ikke klandre dem for ikke å ha vært tålmodige nok…?

De har, selv om det kanskje er en fattig trøst, tross alt ikke tapt alle pengene sine slik tilfellet for resten av røkla.

Det blir vel ikke helt riktig? Om du sikter til mange av de andre selskapene i sektoren som forliste, så var det først og fremst de tålmodige som tapte mens tradere underveis kunne tjene gode penger.

1 Like

Jeg har begynt å kjøpe litt her, flere som ønsker det samme?

Skal kjøpe på 48 :rofl:

1 Like

Begynner jo å nærme seg en ny inngang…
Som ventet kom det ny test av MA200 som ligger på 55,3

Ja det ble en del billige aksjer å få kjøpt, kjøper fortsatt bare å henge seg på.

Vi kan jo håpe på at Kineserne har en intensjon om å få på plass ferdig behandlede søknader før det Kinesiske nyttår…
Personlig har jeg allerede brukt hver eneste tilgjengelige krone på denne aksjen. Den kapitalen jeg har igjen må jeg ha som beredskap om f.eks. kjøleskapet ryker. :sweat_smile:

Serr. Hva driver dere med?

Fædrelandsvennen har hatt en del innslag om HPV viruset og behandling. Ser ut til å være en del som blir rammet av dette.
Det hadde passet så bra nå med alternativet med Cevira behandling. Dette blir selfølgelig ikke nevnt siden Cevira ikke er godkjent ennå.
Er kinesiske helsemyndigheter like trege som FDA? :see_no_evil:

Vi benytter oss bare av et av de gunstigste risk/reward tilfellene som er mulig å oppdrive på OB.

Tenkte på at kursen er nede på 55 igjen

200 sma, fint det

2 Likes

Nå er vel tilbakekjøpsprogrammet enten avsluttet eller i sluttfasen. Ikke så rart med en dipp når selskaper ikke lenger er på kjøpern.

Litt spesielt er det at under dette programmet fra 19. desember har det vel knapt vært en dag med oppgang, til tross for at selskapet har hanket inn opp mot 300.000 aksjer.

Briarwood og selskapet selv har tatt flere hundretusen av float de siste ukene. Det betyr forhåpentligvis mindre motstand oppover ved neste korsvei.

2 Likes

Ville gjerne sett dette i sammenheng med at topp 20 øker tydelig forbi 55-56% merket.

Men foreløpig ikke skjedd. Hver gang det kommer noen med en større andel, har andre innen topp 20 redusert større mengder. Så istedenfor at aksjene konsolideres hos færre større aktører som tenker langsiktig er det stolleken for noen % opp eller ned.

Det er sant, håpet er jo at stolleken snart er over - litt underlig at ingen har tatt los på Briarwood.