Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Det er sÄ smÄ bevegelser at det tolker jeg som betydningslÞst.

Man skal aldri undervurdere hvor irrasjonell kursen kan opptre i nedadgÄende trend
 Hver gang det er tegn til optimisme gÄr det ned igjen. Helt til den ikke gjÞr det. Jeg tipper veldig mange retail selger pÄ 60-65 neste gang aksjen gÄr opp der evt nÄr Cevira blir godkjent
 Og mister hele reprisingen som jeg tror kommer til Ä vare i flere Är

Det er mange retail selgere nÄ, den stÞrste synderen selger 14 000 men flere andre selger seg helt ut pÄ disse nivÄer.

Ja, burde selvsagt spesifisert at mange selger nÄ og mange selger siste rest pÄ 60-65 fordi de er sÄ lei.

Og kjÞper tilbake pÄ 100-150

De kan fÄ mine pÄ 100

Yahong Pharma vant 2024 "Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award"
2025-01-23/Pressemelding

Shanghai, Kina, 23 januar – Nylig ble den 13. Yahong Pharmaceutical(688176. SH) vant 2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” for sin raske utvikling i bransjen og den positive fremgangen til APL-1702, et innovativt produkt for ikke-invasiv behandling av cervikale forstadier til kreft.

Det er rapportert at finansnĂŠringen har ledet Kinas “Golden Wisdom Award” Ă„rlige utvelgelsesaktiviteter har blitt holdt i 13 Ă„r pĂ„ rad, og utvelgelsesaktivitetene har fĂ„tt sterk stĂžtte fra alle samfunnslag og entusiastisk respons fra fremragende bedrifter, og nesten 1,000 institusjoner har deltatt i den aktive utvelgelsen. Utvalget tar sikte pĂ„ Ă„ fremme en sunn utvikling av industrien, holde seg til Ă„ betjene realĂžkonomien, bekrefte innsatsen og bidragene fra fremragende institusjoner til utviklingen av industrien, og utnytte bedrifter som er i det stigende utviklingsstadiet og har et stort potensial.

2024 “Outstanding Pharmaceutical and Biotechnology Industry Excellence Award” har som mĂ„l Ă„ anerkjenne farmasĂžytiske og biologiske virksomheter med enestĂ„ende ytelse i vertikale segmenter. Med fokus pĂ„ urinveissvulster og kvinners helse har selskapet gjort positive fremskritt det siste Ă„ret med en rekke kjerneprodukter: APL-1706, et legemiddel for diagnostisering og behandling av blĂŠrekreft, ble godkjent av National Medical Products Administration (NMPA); MarkedsfĂžringssĂžknaden av APL-1702, et innovativt ikke-invasivt produkt for behandling av cervikale forstadier til kreft, ble akseptert; APL-1202 og PD-1-hemmeren tislelizumab i kombinasjon med neoadjuvant behandling av muskelinvasiv blĂŠrekreft fullfĂžrte fase II klinisk studie og oppnĂ„dde positive effektsignaler.

Som en representativ bedrift innen urinveissvulster og kvinners helse i Kina, har Yahong Pharma blitt bekreftet av profesjonelle vurderingsinstitusjoner og investorer, og vunnet “Outstanding Pharmaceutical and Biological Industry Excellence Award”. Dette er ikke bare en bekreftelse pĂ„ selskapets tidligere innsats, men ogsĂ„ en forventning og oppmuntring for fremtidig utvikling. Yahong Pharma vil fortsette Ă„ vie seg til klinisk utvikling og kommersialisering av spesialiserte rĂžrledninger, fremme utvikling av hĂžy kvalitet i farmasĂžytisk industri og komme flere pasienter til gode.

11 Likes

Det har vÊrt en kalendermÄned med nedgang, de klarer Ä slite ut folk:

Et overbevisende bevis pÄ at Cevira kommer pÄ markedet. :partying_face::boom::partying_face:
Og det snart! :parachute:

2 Likes

Ang. denne kĂžlisten som er lagt ut tidligere. Jeg fĂžlger med pĂ„ et kinesisk aksjeforum som fĂžlger Asieris ganske tett. Der spekuleres det i at behandlingen kan skje allerede i februar. En post fra 25/12-24 viser til at “nummeret i kĂžen” var 39. Jeg tar selvfĂžlgelig dette med en klype salt, men de har sikkert bedre kjennskap til hva en kan forvente seg av fortgang basert pĂ„ lignende caser. Det er ogsĂ„ flere pĂ„ listen forran Cevira som har status som “Tidsavbrudd” som tilsynelatende betyr: «"Tidsavbrudd” i denne listen refererer til at en sĂžknad eller evaluering har overskredet den tildelte tiden for behandling. Dette kan skje av flere grunner, som forsinkelser i dokumentasjon, behov for ytterligere informasjon, eller andre administrative Ă„rsaker. NĂ„r en sĂžknad har tidsavbrudd, betyr det at prosessen mĂ„ kanskje gjennomgĂ„s pĂ„ nytt eller oppdateres for Ă„ fortsette.» Spm. er om disse da potensielt kan forbigĂ„s eller om de ligger i ro i pĂ„vente av ny informasjon
 En fĂ„r gjĂžre opp sin egen mening, men det kan vĂŠre relevant.

Et par kommentarer oversatt

• "NDA 24., teoretisk sett bĂžr det kunne passere mĂžtet i februar, og det kan generere inntjening i andre kvartal"
  • “Det er tidligere enn jeg forventet Ă„ bli godkjent fĂžr utgangen av 20254, og det ser ut til at for Ă„ stĂžtte utviklingen av innovative legemidler, har effektiviteten av innovativ legemiddelgodkjenning forbedret seg mye, ros”
9 Likes

Interessant. Synes ogsÄ det er lovende at Cevira har 3 av 4 «majors» som «completed/reviewed». Klarer du Ä se hva overskriften er for de ulike 4 kolonnene?

Hvordan har bevegelsene i Nordnet kontoene vÊrt den siste mÄneden? Mange smÄsparere ligger skjult i disse kontoene, sÄ bevegelsene kan gi en pekepinn pÄ om det virkelig er smÄsparere som stadig selger seg ut.

Nordnet kontoen har vĂŠrt en stor synder har solgt seg ned fra 405 000 til 375 000.
Fra 28.des. og med ca. 9000 ved siste dags oppdatering.

Ikke bra, hva med den svenske kontoen Nordnet Bank AB?

image

Tolker det i den retning av at det er godkjent som fĂžlge av at de har godkjent og gjennomfĂžrt en klinisk fase 3, der flere av disse elementene allerede er behandlet og godkjent for Ă„ kunne gjennomfĂžre studien.

3 Likes

Var nÊr 700 000 i okt. nÄ 637 000

At smÄsparere pÄ nordnet har solgt 30k aksjer er det da ikke noe stor dramatikk i.

1 Like

Husk med den omsetningen i PHO representerer det en god del av dags omsetningen. Ser og at det er mulig Ä fÄ kursen til dels kraftig ned med smÄ volumer.

Tolker det heller slik at NMPA selv allerede har kvalitetssikret disse avgrensede omrÄdene, basert pÄ innsendt dokumentasjon mv. Fase-3 resultatene er én ting, studiets design, gjennomfÞring, statistikk, toksikologi/sikkerhet er alle omrÄder NMPA mÄ kvalitetssikre.

2 Likes

Da er det bare Ä hÄpe pÄ at mine landsmenn i Nordnet Bank AB heller begynner Ä fÞlge mitt eksempel og kjÞper seg kraftig opp :sweat_smile:

1 Like

De 50 stĂžrste Ăžkte med ca 100 000 aksjer siste oppdatering. StĂžrste bidragsyter ;
1. BNP PARIBAS FINANCIAL MARKETS +92 518 ↑ 0,3411 95 43 0,35%

Den SEB kontoen som har vÊrt oppe i 1500000 aksjer og har redusert over nesten to Är kjÞper nÄ
50 000 aksjer og er oppe igjen i 915 000 aksjer.

5 Likes