Det får du lige et stort skulderklap for her fra det Jydske 
God morgen! APL-1702 er nå på 20. plass og det er god flyt med omtrent daglig fremrykk.
Det er flere som følger Asieris som nå spekulerer i at februar kan være mnd. hvor man får avklaring som følge av at flere av søknadene har alle “lysene slukket”, som vi si at de er gjennomført. I tillegg er det ytterligere 5 søknader som står som “tidsavbrudd” som kan betyr at den reelle plassen i køen er nr. 9.
Jeg lurer litt på det som stå lengst ned.
Etter at alle hovedfagene er fullført, vil de gå inn i det omfattende gjennomgangsstadiet.
For meg høres ikke det ut som man kan vente en snarlig avklaring på om det blir godkjenning eller avslag.
Det tolker jeg dit att viss et felt står helt tomt.
Det står jo Tom: kolon og så teksten du refererer til.
I øverste skjema er JXHS2400035 oppført som nr 20, mens JXHS2400035 i nederste skjema er oppført som nr 6, og det betyr vel at den kanskje ligger som nummer 6 i køen og ikke 9.
Forskjellig akseptnummer. JX og CX
Man kan vel følge litt med de som ligger på top 5 nå og se når det kommer ut melding på godkjenning på de. Da har man en viss anelse tid det tar etter “godkjent” i henhold til nettsiden der og faktisk godkjenning
Prosessen virker mye mer gjennomsiktig her hos kineserne enn hos tåkeheimen FDA, hvor det er mer som å ta lodd i Lotto.
Greier noen å finne ut hvor i køen wolf scopet er?
Ser ut for at Asieris har levert en NDA for Cevira til Europa når en ser på pipeline i Asieris sin hjemmeside. Europa og China NDA er slått sammen. Det har ikke vært informert om så hvit jeg har sett.
Ser og at KS sin application for reclassification ble levert inn Date: October 21, 2022. Vi er nå begynt på det fjerde året, helt utrolig.
Eller bare at USA er trukket ut og står for seg selv? - Intend to submit a phase III trial application to FDA
Spørsmålet er om «omfattende» er en god oversettelse. På engelsk er det oversatt til «comprehensive», noe som i alle fall jeg først og fremst tolker som at de ulike 5 strømmene som er ferdigbehandlet (klinisk, sikkerhet, statistikk mv.) skal ses i sammenheng / QA. Trenger ikke ta så altfor lang tid.
Dersom det ikke har vært noen innvendinger under behandlingen av de enkelte punkter, så kan jo dette siste kanskje bare være ren plankekjøring.
Kan hende, kan hende ikke. @Lucrum vet ikke om du har mulighet til å følge de som ligger helt på toppen av listen som «forsvinner» og se når de offisielt blir godkjent?
Hej Norge
Først en stor tak til Lucrum — det er helt vildt det du graver frem 
En bette up-date fra gårsdagens Aktionærforenings møde i Aalborg med ca 100 deltagere.
Fint indlæg fra Fondsforvalter Mowin. Herefter over til deltagernes forslag til 2025.
Ligger listen ind senere når jeg modtager den på mail – men ikke mange vildt spændende ting der dukkede op.
Mest gamle kendinge og større selskaber — på nær PHO 
Efter mit indlæg om PHO kan jeg dele deltagerne op i 4 grove grupper – bemærk at 80% af deltagerne var over 60 år (anslået)
Gruppe:
- 40% som ikke kan lide selskaber med negativ P/E
- 30% som ikke kan lide at det er et Kinesisk selskab der kører fase 3 – (OG i kina !!!)
- 20 % Som ikke tror der findes et produkt (Cevira) der kan helbrede livmoderhalskræft.
- 10% som syntes det var en spændende case
I gruppe 3 var der flest kvinder — de troede slet ikke på det (Cevira)
Det kom til at handle mest om Cevira og Kina, talte med nogle stykker efterfølgende under Øl og Sandwich som fik lidt udprintet materiale med hjem.
Alt i alt lidt op af bakke — kan godt forstå de forskellige skepsis langt hen af vejen, jeg har en lidt anden holding da jeg har været aktionær i over 10 år og kender historikken 
Spændende at være med til – PHO som den eneste mindre aktie som blev præsenteret.
Dansken
Teknisk ligger det an til brudd opp gjennom 50 og 200 og deretter golden cross 50/200
Så skal den vel styres opp til 64 før den skal styres ned igjen 
Briarwood øker videre med ~60k per nyeste liste, ~17,2 % eierskap - opp fra ~15,4 % tidlig desember.
Dem har de godt nok fået købt billigt… imens vi venter på market vågner op😴
Så er spm om de går for higher low nå eller lar den gå litt mer før nytt nedsalg/short