Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Hej Norge

I aften skal jeg til mþde med Danmarks stþrste Aktionér Forening (Dansk Aktionérforening) med over 17.000 medlemmer – min lokal afdeling ca 1200 medlemmer.

Lokalforeningen afholder mĂžde i Aalborg med en Kendt Dansk Fond som investerer.
DirektĂžren for Fonden som ofte citeres i BĂžrsen og pressen fortĂŠller om fonden og hvilke trends hun ser i 2025 og 26.

Det som er nyt i AktionÊrforeningens historie er at de deltagende medlemmer opfordres til at medbringer en interresant Case som man fÄr mulighed for at fremlÊgge :thinking:

Jeg vil fremlĂŠgge og prĂŠsenterer Photocure som investerings Case :partying_face: I kender historien :rofl:

HĂ„ber AktionĂŠrforeningen tager den med i deres “PortefĂžlge” af emner og pĂ„ den mĂ„de udbrede kendskabet til Photocures fortrĂŠffeligheder og muligheder ogsĂ„ i Danmark.

Vi mÄ se den kommende uge og jeg kan vÊre med til at Þge omsÊtningen og interessen i aktien.:rofl:

LUCRUMs Kinesiske diagrammer fra NDA er printet ud blandt andet :face_with_raised_eyebrow:

Skal nok skrive lidt om mĂždet i morgen !!!

Dansken
Lidt nervĂžs :flushed:

29 Likes

Det fÄr du lige et stort skulderklap for her fra det Jydske :denmark:

1 Like

God morgen! APL-1702 er nÄ pÄ 20. plass og det er god flyt med omtrent daglig fremrykk.

Det er flere som fĂžlger Asieris som nĂ„ spekulerer i at februar kan vĂŠre mnd. hvor man fĂ„r avklaring som fĂžlge av at flere av sĂžknadene har alle “lysene slukket”, som vi si at de er gjennomfĂžrt. I tillegg er det ytterligere 5 sĂžknader som stĂ„r som “tidsavbrudd” som kan betyr at den reelle plassen i kĂžen er nr. 9.

15 Likes

Jeg lurer litt pÄ det som stÄ lengst ned.

Etter at alle hovedfagene er fullfÞrt, vil de gÄ inn i det omfattende gjennomgangsstadiet.

For meg hÞres ikke det ut som man kan vente en snarlig avklaring pÄ om det blir godkjenning eller avslag.

1 Like

Det tolker jeg dit att viss et felt stÄr helt tomt.
Det stÄr jo Tom: kolon og sÄ teksten du refererer til.

I Ăžverste skjema er JXHS2400035 oppfĂžrt som nr 20, mens JXHS2400035 i nederste skjema er oppfĂžrt som nr 6, og det betyr vel at den kanskje ligger som nummer 6 i kĂžen og ikke 9.

Forskjellig akseptnummer. JX og CX

Man kan vel fĂžlge litt med de som ligger pĂ„ top 5 nĂ„ og se nĂ„r det kommer ut melding pĂ„ godkjenning pĂ„ de. Da har man en viss anelse tid det tar etter “godkjent” i henhold til nettsiden der og faktisk godkjenning

4 Likes

Prosessen virker mye mer gjennomsiktig her hos kineserne enn hos tÄkeheimen FDA, hvor det er mer som Ä ta lodd i Lotto.

2 Likes

Greier noen Ă„ finne ut hvor i kĂžen wolf scopet er?

Ser ut for at Asieris har levert en NDA for Cevira til Europa nÄr en ser pÄ pipeline i Asieris sin hjemmeside. Europa og China NDA er slÄtt sammen. Det har ikke vÊrt informert om sÄ hvit jeg har sett.

Ser og at KS sin application for reclassification ble levert inn Date: October 21, 2022. Vi er nÄ begynt pÄ det fjerde Äret, helt utrolig.

3 Likes

Eller bare at USA er trukket ut og stÄr for seg selv? - Intend to submit a phase III trial application to FDA

SpÞrsmÄlet er om «omfattende» er en god oversettelse. PÄ engelsk er det oversatt til «comprehensive», noe som i alle fall jeg fÞrst og fremst tolker som at de ulike 5 strÞmmene som er ferdigbehandlet (klinisk, sikkerhet, statistikk mv.) skal ses i sammenheng / QA. Trenger ikke ta sÄ altfor lang tid.

3 Likes

Dersom det ikke har vÊrt noen innvendinger under behandlingen av de enkelte punkter, sÄ kan jo dette siste kanskje bare vÊre ren plankekjÞring.

Kan hende, kan hende ikke. @Lucrum vet ikke om du har mulighet til Ä fÞlge de som ligger helt pÄ toppen av listen som «forsvinner» og se nÄr de offisielt blir godkjent?

Hej Norge

Fþrst en stor tak til Lucrum — det er helt vildt det du graver frem :partying_face:

En bette up-date fra gÄrsdagens AktionÊrforenings mÞde i Aalborg med ca 100 deltagere.

Fint indlĂŠg fra Fondsforvalter Mowin. Herefter over til deltagernes forslag til 2025.
Ligger listen ind senere nĂ„r jeg modtager den pĂ„ mail – men ikke mange vildt spĂŠndende ting der dukkede op.
Mest gamle kendinge og stĂžrre selskaber — pĂ„ nĂŠr PHO :laughing:

Efter mit indlĂŠg om PHO kan jeg dele deltagerne op i 4 grove grupper – bemĂŠrk at 80% af deltagerne var over 60 Ă„r (anslĂ„et)

Gruppe:

1. 40% som ikke kan lide selskaber med negativ P/E
  2. 30% som ikke kan lide at det er et Kinesisk selskab der kþrer fase 3 – (OG i kina !!!)
  3. 20 % Som ikke tror der findes et produkt (Cevira) der kan helbrede livmoderhalskrĂŠft.
  4. 10% som syntes det var en spĂŠndende case

I gruppe 3 var der flest kvinder — de troede slet ikke pĂ„ det (Cevira)
Det kom til at handle mest om Cevira og Kina, talte med nogle stykker efterfÞlgende under Øl og Sandwich som fik lidt udprintet materiale med hjem.

Alt i alt lidt op af bakke — kan godt forstĂ„ de forskellige skepsis langt hen af vejen, jeg har en lidt anden holding da jeg har vĂŠret aktionĂŠr i over 10 Ă„r og kender historikken :face_with_raised_eyebrow:

Spéndende at vére med til – PHO som den eneste mindre aktie som blev présenteret.

Dansken

20 Likes

Teknisk ligger det an til brudd opp gjennom 50 og 200 og deretter golden cross 50/200

SĂ„ skal den vel styres opp til 64 fĂžr den skal styres ned igjen :stuck_out_tongue:

5 Likes

Briarwood Ăžker videre med ~60k per nyeste liste, ~17,2 % eierskap - opp fra ~15,4 % tidlig desember.

15 Likes

Snuser pÄ MA200 igjen og indikatorene i positiv retning

4 Likes

Dem har de godt nok fĂ„et kĂžbt billigt
 imens vi venter pĂ„ market vĂ„gner op😮