Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Han tĂžr ikke stoppe utbetalingene til Medicare, han har og lovet det

1 Like

Stemmer, glemte det i farten, beste vi kan hÄpe pÄ er att vekstraten fortsetter som den er da, og forhÄpentligvis litt ekstra i Europa med nye Olympus scope. :crossed_fingers:

@myk , han har sutret om Obamacare i 12 Är nÄ, han tÞr, og han vil.

Han mÄ ha senatet med pÄ det i sÄ fall

Det mÄ han, men tror ikke de vil stoppe han. Domstolene stoppet noe av betalings-stansen hans, men ser ut som om Musk greier Ä pause utbetalinger uansett.

Er vel ikke trÄden for politikk her, ville bare advare om att vekst og nedklassifisering over dammen er hÞyst usikkert for Þyeblikket slik jeg ser det, hÄper jeg tar feil, og ting blir vel klarere etter hvert. :man_shrugging:

Kan aldri tenke meg at den oransje klovnen kommer Ă„ bidra til noe som helst positivt, hverken for PHO eller noen andre.

1 Like

De vil ikke rĂžre Medicare.

1 Like

Tenkte mer utilsiktet, da :wink:

1 Like

StĂžrste eier Ăžker igjen.

17,31%

https://www.photocure.com/investors-hub/investors-shareholder-information

5 Likes

Briarwood Ăžker sakte men sikkert videre (17,33 %).

4 Likes

Er vel de som holder kursen i PHO der oppe vi er nÄ og som har sÞrget for siste 14 dagers oppgang.
Slutter de og kjÞpe sÄ bÊrer det sÞrover igjen.

Ja, da er det vel bare Ă„ pakke sammen sakene og legge ned butikken?

2 Likes

Ja er nok d gitt :rofl:

Synes nÄ vi skal ha sÄpass pÄgangsmot at vi lar selskapet fÄ jobbe i Är selv om stÞrste eier drive og kjÞper aksjer i markedet da, hvis ikke er vi litt pessimistiske.

/s

4 Likes

Noen som fÞlger med pÄ radforsk webcast? Er det hÄp for norsk biotek, generelt og radforsk knoppskytinger spesielt?
Det var var jo euforisk stemning for bare noen fÄ Är siden.

Hvis det ikke kommer noen outlier av et homerun som henter inn friske penger fra fortrinnsvis big pharma, sÄ vil det ta Ärevis Ä gjenstarte det momentumet norsk biotech hadde med NANO/TRVX/PCIB og senere ULTI/BGBIO

1 Like

Desto mer gledelig Ä se det som skjer i Photocure. HÄper det lykkes for pasienter her. NÊrme mÄl nÄ. Krysser fingre og tÊr for suksess.

Absolutt. La oss si Photocure ble solgt til 80 kr i morgen. Et skuffende tall for mange i denn trÄden om sÄ skulle skje, og en enorm suksess for brannkorpset, men eksempelvis for meg hadde det frigjort og tilfÞrt midler som jeg kunne funnet pÄ Ä sette noe av i Gentian, Navamedic eller Lytix.

Men photocure er nok et litt for lite case pÄ kort sikt til at det alene skulle skape en ny renessanse pÄ samme mÄte som Algeta gjorde. Tror jeg. Men det kan jo vÊre feil, er ikke som om det ikke var noen spektakulÊre smeller i den perioden med Algeta og.

2 Likes

Hvis det er Briarwood som har handlet under MS kontoen , sÄ har de i dag kommet til ett rundt tall 4700k . Alltid lett Ä stoppe der, sÄ listen i kveld gir svar om de skal ha mer.

1 Like

De ser nok mest pÄ % og ikke runde tall.

1 Like

SÄ lenge de fÄr handle uten at prisen gÄr ser jeg ikke bort i fra at de vil over 20% ihvertfall

Golden cross 50/200, ikke sÄ ofte man ser

Higher low sÄ det holder.

7 Likes