Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Det gir selvfÞlgelig slett ikke samme signal. Det er et hav av forskjell pÄ 7%, som er nesten ingen ting, og 43,3%.

Derfor er det svĂŠrt viktig at Photocure presiserer og forklarer at HD-utstyr gir BLC et betydelig forsprang, og at det er svĂŠrt lite smart Ă„ bruke WLC alene.

Asco-studien blir dermed rett og slett villedende og hjelper neppe Photocure og Hexvixsalget Photocure burde kommet med en presisering til alle dem som leser Asco-rapporten.

Jeg forstÄr ikke din vinkling. Begge studier er utelukkende positive og gjensidig selvforsterkende, forstÄtt riktig. Aldeles ikke villedende. Det er snakk om et klinisk studie for Ä teste en hypotese vs. real-world oppfÞlging hvor samme tech demonstrer fordeler til tross for et helt annet design / ulike forutsetninger. Om noe kunne PHO formidlet helheten pÄ en mer lett-tilgjengelig mÄte. Men dette var nÄ en gang en poster pÄ ASCO.

3 Likes

NĂ„r jeg bruker min AI fĂ„r jeg at RW har godkjente flexi scope i US og EU, sĂ„ spĂžrsmĂ„let er kan denne midlertidige lĂžsningen selges bĂ„de i US og EU og andre land hvor RW og BLC er godkjent? Hva med China skulle Ăžnsket at denne meldingen var klar pĂ„ disse spĂžrsmĂ„l. Åpner det opp hele surveillance markedet? I sĂ„ fall er det et gedigent gjennom brudd. Husk aksjen falt fra 110 til 40 for 2 Ă„r siden nĂ„r surveillance markedet forsvant med KS sine flexiscope.

4 Likes

Men hvem vil kjÞpe noe midlertidig lurer jeg litt pÄ, hvordan ser hele verdikjeden ut?

1 Like

Det er vel avhengig av hva prisen er nÄr en clinik eller sykehus allerede har RW scope og bruker BLC.
Hvis disse clinikkene eller sykehusene ser et stort umettet marked i surveillance er vel det avgjĂžrende.
PHO vil vel selge sin Cyesview/Hexvix til vanlige priser.

1 Like

Har tenkt litt pÄ dette nye RW scopet og kommet til at dette er jo en veldig bra melding , Jeg hadde ikke forventet noe der fÞr om minst 1,5 Är til og at en slipper Ä gÄ igjennom en godkjennelse prosess. Eneste problem er at hvis en kjÞper dette vil en kunne bruke det nÄ det nye hd scopet kommer eller mÄ en da mÄtte kjÞpe ett nytt. Slike tekniske detaljer har jeg ikke greie pÄ. Men som sagt, er det i surveillance det var penger i, nÄr en sÄ det stolz flex scopet i USA til det ble lagt ned.
Men det er vel slik at i USA er kun godkjent Ă„ bruke Cysview med Stolz scopet eller tar jeg feil her?

1 Like

Det skjer mye pÄ scope siden, vi fikk Olympus nye rigid scope ikke lenge siden, blir spennende Ä hÞre i morgen hvordan det har blitt mottatt.

Fikk ikke mye ut av den meldingen i dag som potensielt Äpner opp surveillance markedet. Merkelig folk er skeptiske til PHO.

2 Likes

Trader en smule retningslĂžst, ingen som sitter og tenker at PHO skal fyke oppover fra kvartalsrapport

1 Like

Kan ikke bruke andre enn KS scope i USA, godkjent som en kombo. Derfor venter vi pÄ nedklassifiseringen i USA. I andre markeder kan man.

ok gjelder det ogsÄ China at denne lÞsningen kan brukes?

Asieris derimot gÄr nordover.

Asieris ser mer lovende ut akkurat nÄ

Bounce pÄ 200 og brudd opp gjennom 50

3 Likes

Scopet mÄ vel godkjennes der fÞrst.

Det er de rigide scopende vi venter pÄ godkjenning i China. SpÞrsmÄlet har RW flexible scope i China som er godkjente?

Finnes per dags dato ingen godkjente skop i Kina for blÄlys.

I meldingen stÄr det fÞlgende;
Nyheter om Richard Wolf/Photocure Collaboration: Interim fleksibel BLC-lĂžsning tilgjengelig i land der System blue og Richard Wolf gjenbrukbare fleksible cystoskoper er klarert
Det trenger ikke vĂŠre godkjente scope for BLC bare at flexiskope og BLC er godkjent hver for seg.
Vi mÄ fÄ klarhet i morgen hvilke land dette gjelder og at det Äpner opp surveillance markedet.

sjetteplass nÄ, nÊrmer seg.

1 Like

femteplass!!!

4 Likes

Hui hvor det gÄr:

Er vel i praksis snakk om tredjeplass (ref. lyspÊrene). Asieris stiger videre pÄ bÞrs.

5 Likes

:partying_face: :partying_face: :partying_face:

Med 3 og 4 pĂ„ vent – og nummer 1 og 2 er det samme produkt med forskellige i behandling

JA — sĂ„ er vi sĂ„dan set nummer 2 i rĂŠkken :partying_face: :partying_face: :partying_face:

Dansken

5 Likes