Og ellers går det bra? Ser det ble omsatt hele 900 aksjer på 54 i går, så så mye kan du vel ikke ha solgt. Ellers er Asieris grønn/nøytral (akkurat nå). Skål.
" Et drypp (TIA) er et forbigående anfall. Symptomer kan være talevansker, synsforstyrrelse, svimmelhet. Ikke «se det an», men ring 113 med en gang etter et slikt anfall."
Nååeeeee Haltopen !!! – Er det denne fredag vi skal på “Fredagsbar” eller skal vi lige som sidste fredag “Nøjes” med at hente en øl hos Høkeren ned på hjørnet ??
Dansken
Kor mange såg det var nyheter på fundamentalt-tråden og kjente eit stikk av eufori før ein innsåg at det kun var nok ei gladmelding om at BLC er overlegent?
Må nok utsette fredagsbaren litt til
EDIT: To JXHSxx søknader på listen i dag. Begge med dato for godkjenning 11.03.2025. Den ene med innsendt søknad i Mai 2023, den andre Juni 2024.
Men husk; jeg er visstnok bare halvåpen, eller 50% i forhold til mine linker.
Cevira:
Registration Category 2.2: Drugs that contain known active ingredients with new dosage form (including new drug delivery system), new formulation process or new route of administration, and have significant clinical advantages
Registration Category 2.4: Drugs for new indications that contain known active ingredients
Hvis du ser at Merlins innlegg er skrevet for 6t siden så skjønner alle hvilke fundamentale forhold som ligger bak postingen.
Litt tidlig helg kanskje
Godt timet salg
Nok en study som beviser at blått slår hvitt. Ikke feil at den er amerikansk, tenker jeg.
The BRAVO study (Bladder Cancer Recurrence Analysis in Veterans and Outcomes) is a propensity score matched, retrospective analysis evaluating clinical outcomes following BLC compared to WLC alone in patients from the Veterans Affairs Healthcare System.
Er ikke dette ganske så knusing også? BLC blir vel det nye SOC?
Deilig med en liten forrett før hovedretten🙂
Ja veldig viktig studie nå med all uroen rundt Veteranene i US, det skal kuttes i bemanningen til Department of Veterans Affairs (VA) som Musk og Trump holder på med nå. Det skal mye til å kutte nå innenfor dette programmet med BLC.
Derfor trenger vi nedklassifisering fra FDA. Når så skjer, står flere blc produsenter (enn bare Karl Storz) klare til å få ut sine scope. Det vil akselerere utbredelsen av blc. Klinikker/sykehus er gjerne tett knyttet til merker, f. Eks Olympus.
Pt går utbredelsen i retning soc, men det tar lang tid.
Nedklassifisering vil bli en game changer.
Tipper han er i dyyyyyp søvn for øyeblikket
Den shorten satt her om dagen, tipper den var satt for å skremme ut litt aksjer så de skulle få dekket seg inn med mest mulig før godkjenningen kommer.
I så fall så lykkes d særs dårlig.
Edit; mener altså at de økte den litt for å få den synlig og dermed skape frykt hos noen
Det som virker å være annerledes i dette studiet, sammenlignet med tidligere studier (om jeg forstår det rett) er at her er pasientene fulgt over mye lenger tid enn før, og også over lengere tid har man en 38% reduksjon i reoccurrence, men også 29% reduksjon i progresjon for high risk NMBIC i BLC vs WLC
Så er det slik flere i BLC gruppen fikk etterfølgende BCG behandling.
Så man kunne jo sagt at hvis like mange i WLC gruppen fikk etterfølgende behandling med BCG som i BLC så ville WLC blitt like bra, som selvsagt ikke stemmer.
Fordi man neppe hadde plukket ut de riktige personene.
Det som imidlertid trolig er riktig er at om alle i WLC og BLC hadde fått etterfølgende BCG- behandling så hadde BLC og WLC kommet ut likt.
Men da snakker vi overbehandling*, og dessuten overforbruk av ressurser.
Akkurat nå er det underbehandling, fordi WLC misser folk som burde vært behandlet.
Studiet viser klart at diagnose verktøyet Cysview (BLC) sørger for at urologene får tatt korrekt beslutning i behandling av NMBIC, også i det lange løp.
Merkelig hvordan en positiv start på dagen bare kveles ned med småposter strødd utover ila en times tid
Hvis Briarwood skal tjene penger på sin investering i Photocure må de gå inn for at selskapet blir oppkjøpt.
Vi får se hva markeds godkjenningen for Cevira vil gjøre med aksjekursen.
Ser ikke ut til å bli noe oppgang før den kommer.
Vi får holde ut litt til.
Jeg ligger å kjøper småposter på 300 om gangen, hadde vært fint om andre på forumet joina meg.