Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 3

Er det @Haltopen som hamstrer for harde livet, etter å ha funnet noe positivt nytt fra Kina tro :nerd_face:

De to foregående var jo helt døde så det gir ikke så mye signifikans, men dagen er jo ung enda

Ja, det var noe med påske og at OSE er knusktørr for likviditet og har vært lenge.

Vel. Zoom inn på time, så er dette faktisk pent likevel. Skjedd mye siden første jeg postet i dag

image

1 Like

Asieris har gjenvunnet fra Trumpkaos og er tilbake til rett under motstanden rett under gapet.

1 Like

Regner med du benytter muligheten til å selge deg ut for ny inngang på 50-lappen?

Skjer nok først rundt kr 58.-

Er jo ikke lenge igjen til 8 Mai,

Så sikkert muligheter til å plukke lavt en gang til, om det var det du ville høre :nerd_face:

Du må huske å si i fra igjen, da - ikke noe er så berikende for tråden som å bli opplyst om swing-tradene til dem som ikke er fundementalt investert.

4 Likes

Generelt sett, så har vi kategorien Min Portefølje - TekInvestor - Norges Beste Aksjeforum

Hvis en tråd plutselig blir dominert av snakk om enkeltpersoner sine trades så blir det fort ryddet litt i offtopic.

Hallåå,

Mannen har jo tjent 94k… Sitt ned når ekspertene snakker!

Lite nytt under solen 🥲

og hamstringen ble jeg ferdig med forrige uke :chart_with_downwards_trend:

5 Likes

https://www.investing.com/equities/jiangsu-asieris-pharmaceuticals

Jiangsu Asieris Pharmaceuticals Co Ltd (688176)

Shanghai
Currency in
CNY
8.13
-0.07
(-0.85%)
Closed
02:56:51

Får jo lyst å skrive noe sånt som det her, men det blir kanskje litt for haussete?

Timing er alt - og akkurat nå er muligheten her. Aksjen har ennå ikke reagert i forkant av en company making avgjørelse, noe som gir en sjelden inngang før markedet våkner. Når meldingen først kommer, er toget allerede godt i gang – og da er det for sent å hoppe på uten å betale dyrt. Vi ser ofte at kursen stiger i forkant av slike avgjørelser, men her har det vært stille – altfor stille. Det gjør det desto mer attraktivt å posisjonere seg nå, før momentet tar tak og markedet priser inn potensialet.

Dette er den type mulighet man ser tilbake på og angrer man ikke tok. Skal man eie før nyheten slår ned – eller jage etterpå? Valget er ditt!!

Men dropper å skrive dette, da det kan bli sett på som haussete, det sagt, jo nærmere godkjenning-ikke godkjenning man kommer jo mer rart vil det være at aksjen ikke går og folk posisjonerer seg før nyhet slippes.

2 Likes

Ordrett dette har folk sittet og skrevet i alle norske biotek.

Bill.mrk “Brent til kull”

Oslo Børs Healthcare bare:

1 Like

Derfor lar jeg vær å skrive det:) det sagt, alt av annet biotech som jeg har fulgt har gått skyhøyt på forventninger før avgjørelse, men kanskje det har noe med at disse har vært mye mer binære case enn pho?

1 Like

#thistimeitsdifferent
:crossed_fingers:

1 Like

Ikke gå rundt og innbill deg at ikke Photocure er temmelig binært, og at ikke ting er priset inn.

Det er ikke Cysview som gjør at market cap for photocure er nesten halvannen milliard i skrivende stund.

1 Like

La oss ikke misbruke “priset inn” nå da…

Det finnes absolutt ikke volum, ergo “priset inn” som med “teknisk bilde” er styrt av noen få… sannsynligvis en bank, og småsparere…

4 Likes

Jeg vil si at markedsføringsgodkjenning etter fase 3 er betydelig mindre binært enn selve resultatene fra fase 2 eller fase 3. det jeg har sett av analyser så er vel ikke cevira inkludert engang.
Så jeg kan innbille meg akkurat hva jeg vil også kan du få innbille deg akkurat hva du vil, men takk for omtanken.

4 Likes