Vi ser nok 50-lappen før du kan si Peter Christen Asbjørnsen.
Når det endelig skjer håper jeg det skjer så kjapt at trader gjengen blir stående igjen på perrongen. Det ville gitt meg ekstra stor glede og tilfredshet
Krysser fingrene for det
Stemmer det, vi skal videre opp før avklaring!
Etter avklaring, kjapp tur opp til 350 kr, så bud med 40% premium, selskapet selges til 490,- kr aksjen. Badabing badaboom.
Tror vi er mange som har solgt før den tid
Hva, er du en trader?!
Jeg har ingen hast. Jeg kan vente til jeg blir kjøpt ut.
Venter til BP kjøper selskapet. 🤸
Market approval for hexvix ble publisert en tirsdag. Just saying
Du får følge med hver tirsdag frem til Oktober da.
Hvilket BP er interessert i Cysview/Hexvix og/eller Cevira, og hvorfor?
Har pushvarsler til slikt. Du får følge med med haukeblikket ditt her på forumet og sørge for å hakke på alle som kommer med et snev av optimisme
Ah. Da har ledelsen fått opsjonene sine, og så slipper den klamme 50-kroners hånda taket. Finnes det hold for konspirasjonsteori om at gunstige opsjoner er motiv for å dra ned og holde kurs nede?
Selvfølgelig ikke.
Men tipper ikke konspirasjonsteoriene forsvinner med det første, dessverre.
Spørs om ikke den klamme 50 hånda kommer tilbake med en sånn børsmelding. Frekkhetens nådegave altså.
Slik har det vært mang en gang. Når man venter og håper på godt nytt helt siden siste livstegn fra selskapet (8 Mai denne gang). Så er det opsjonsprogrammet som markedet skal atter være oppmerksom på. 🤸🤸🤸
Ryan Kitchen har blitt omplassert til kjøkkenet. Da blir det Ryan burgere på kantina…
En gang må de lykkes med opsjons programmet ned 5 kr siden i fjor🤪… hvis jeg ikke husker feil

Da har ledelsen fått opsjonene sine, og så slipper den klamme 50-kroners hånda taket. Finnes det hold for konspirasjonsteori om at gunstige opsjoner er motiv for å dra ned og holde kurs nede?
Konspirasjonsteori eller ikke, faktum er jo at gavepakkene får større potensiell gevinst jo lavere børskursen er i perioden man beregner exercise price. Denne gang ble prisen satt til 55,47 kroner.
Skal ikke mye kursoppgang til før de heldige er “in the money” uten å ha risikert et eneste øre av sine egne penger.

Slik har det vært mang en gang. Når man venter og håper på godt nytt helt siden siste livstegn fra selskapet (8 Mai denne gang). Så er det opsjonsprogrammet som markedet skal atter være oppmerksom på.
Ja, det er typisk. Her hadde man begynt å komme i litt bedre humør så kommer selvfølgelig meldingen om de hersens gratisopsjonene