Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Ja men vi snakker om frist.
Det betyr jo ikke at svaret ikke kan komme fĂžr.
MagefÞlelsen sier at det ikke behÞver Ä gÄ veldig lang tid fÞr svaret foreligger

2 Likes

Ja, jeg pÄstÄr ikke at MrChinaman har rett. Det var bare en liten henvisning til hva som ble postet pÄ forumet, og at man kanskje kan bli positivt overasket - OM det skulle dra ut helt til slutten av frist de har.
Jeg personlig tror vi vil fÄ svaret fÞr frist er ute. Og jeg setter pengene mine pÄ August 1-30

1 Like

@Haltopen vet du hvor dette henviser til?

Heading pÄ bildet oversatt: Aminolevulinic acid hexyl hydrochloride ointment photodynamic therapy system

Edit: Postet pÄ kinaforum idag for et par timer siden

1 Like

Dette er mest sannsynlig fra CDE sitt interne system for markedsfÞringssÞknader og viser at det per nÄ ikke er en aktiv vurderingsprosess registrert. Men gitt at Asieris bekreftet innlevering av supplementary info forrige uke sÄ betyr det nok at ny vurderingsrunde er i gang. Antar at det er grunnen for at sÞknaden ikke vises pÄ denne siden som trolig er for hovedsÞknaden (som jo ble behandlet i februar).

1 Like

Har vi noe peiling pÄ om den viste der fÞr idag, event frem til Asiris sendte inn rundt den 12 Juni?

Keep calm and accumulate.

Jeg har forstĂ„else for at en er spent pĂ„ nĂ„r myndighetene i Kina tar beslutningen (Cevira). For min egen del - og dersom en ikke trader aksjen - har det liten betydning om avgjĂžrelsen kommer i juli, august eller september. Det viktigste er innholdet, dvs. at det blir godkjenning. Ut i fra det som Aseris har kommunisert, at de fortsetter “riggingen”/planleggingen av markedsfĂžring/salg - og det at de velger Ă„ presentere dette nylig konferanse - tolker jeg i retning av at det ikke er noe som tilsier at sjansene for godkjenning har blitt mindre. NĂ„r forhĂ„pentligvis godkjenning foreligger om relativt kort tid, vil det ogsĂ„ ha en positiv effekt pĂ„ prosessen med Ă„ skaffe seg partner i USA.

4 Likes

Man kan nok godt anta at noe negativt hadde vĂŠrt meldepliktig og. Og som du sier, det ser ikke spes negativt ut akkurat det de selv kommuniserer ut rundt prosessen,

Dette mÄ nesten vÊre en unikt lav omsetning i PHO. 2809 aksjer sÄ langt

Men topp 20 er fortsatt Þkende, norn som kjenner til Arun Vohra? Ny pÄ topp 20 sÄ vidt meg bekjent.

SpĂžr @Rollep :sweat_smile:

Arun Vohra privat investor fra mai 2023. Begynte med Ä kjÞpe ca 10000 aksjer har kjÞpt og solgt litt men har i sum akkumulert til nÄ 234 094. Vi trenger slike investorer, kjenner han ikke.

1 Like

9 Likes

Kopiert fra kinaforum ser jeg. Det ramlet inn masse meldinger igÄr fra Asieris ang finansiering og noe endringer pÄ en i ledelsen.

2 Likes

Deep pocketed owners

4 Likes

Satser pÄ at hun her klarer Ä overtale kinesiske kvinner til Ä bruke Cevira

3 Likes
6 Likes

NĂ€r som helst nu

1 Like

Note: As of this release date, APL-1702 has yet to be approved in China and is presented solely for display at the 2025 IPA. The information provided is not intended for patients. For more details about the condition, please consult a healthcare professional.

Men Asieris er fint opp i dag.

Jammen meg fint opp PHO og idag. Jinxa det vel totalt nÄ 

Solgt traderpotten min, sÄ da skal vi videre opp

1 Like