JĂžss, her var det mye greier. Etter spinnville 2.1% oppgang
Edit : 2.29 %
JĂžss, her var det mye greier. Etter spinnville 2.1% oppgang
Edit : 2.29 %
PrÞvde Ä legge ut salg pÄ 120 i dag fordi jeg har tro pÄ bud i morra.
Fikk ikke lov av Nordnet gitt
Sikkert fordi de vil skÄne meg for tap
Enda et bevis pÄ meglerbransjens humanistiske sinnelag, der altsÄ
Krysser fingrene for at du fÄr rett.
Er vel verdt Ä bemerke seg at styret i PHO, kunne gÄ med pÄ Ä betale opptil 100 kr aksjen under tilbakekjÞp av aksjer.
Edit ::
Mens i Mars::
I henhold til fullmakten kan selskapet kjÞpe egne aksjer til maksimumspris pÄ 250 kroner stykket, og fullmakten vil vÊre gyldig frem til ordinÊr generalforsamling i 2025, og senest til 30. juni 2025.
Vi fÄr satse pÄ jeg kan dra en ny spÞk om et par mnd med bilde av en enda stÞrre seddel
NÄr tar du neste trade?
Hvad siger den ???
Godt fund aribjo
Dk
Er kun hva min screenshot viser som stÄr der.
Er og kun en comment pÄ den og hittil:
"Look at the stock price "
Hegnar forumet har jo spisset seg inn pÄ at godkjenning skal komme fredag kl 10, sÄ ganske close isÄfall
Adder link til forumet igjen for de som vil fĂžlge med selv:
Lukter dessverre BS av denne ja. Ingen annen aktivitet som tilsier at det stemmer
Another crazy one
For alt vi vet er dette forumet en kinesisk ekvivalent av Hegnar Forum.
Det er i alle fall ingen offisielle godkjenninger fra NMPA sÄ langt i dag.
Selv pÄ Hegnar Forum finnes/ fantes det vel ganske pÄlitelige skribenter, og det hender at noen vet noe fÞr det kommer en melding.
Hvem denne «Delicious strawberries», er og hvem som hadde vÊrt en ekvivalent her vet vi vel ikke.
Der tok Freddys traden, 94k rett i lomma
Jeg omorganiserte litt pÄ mandagen for Ä fÄ tilgang til mer krutt. NÄ har jeg klart Ä krabbe meg inn pÄ topp 50 lista. Ligger riktignok skjult under Nordnet, men allikevel
Ser ut som omsetning siste uken har gÄtt oppover, samt tyngre Ä fÄ handlet aksjene pÄ billigsalg (rent sett vekk fra 54 er billig i mine Þyne da)
Jada, du mĂ„ jo alltid runde av med et âbĂ„de og.â Men forumrykter er fortsatt bare rykter. NĂ„ er til og med innlegget slettet.
Fikk akkurat ut 500k fra hÞyrente fordi jeg hadde tenkt Ä Þke. nekter Ä kjÞpe fÞr jeg fÄr 10k aksjer til for de
Hvis ingen andre reagerer pÄ meldingen, er det trolig BS, siden et nick som er pÄlitelig ville fÄtt masse oppmerksomhet og oppfÞlgingsspÞrsmÄl. Dessuten, selv om det skulle vÊre riktig sÄ har de vel tilsvarende regler pÄ aksjeforum i Kina som i Norge, det er tross alt penger vi snakker om.