Selge porschen også, så kanskje du kan snuse på topp 30 snart
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
证券日报网讯 6月27日晚间,亚虹医药发布首次公开发行部分限售股上市流通公告称,本次股票上市类型为首发限售股份;股票认购方式为网下,本次股票上市流通总数为56,234,510股。本次股票上市流通日期为2025年7月7日。
(文章来源:证券日报) [点击查看原文]
Ser ud som Aktie Lock Up perioden som slutter den 6. juli — ikke bliver forlænget
Ser ud til der også er udstedt 110 mill nye aktier — hvad skal de penge bruges til ??
Hvis det er rigtigt — hvad skal vi så lægge i det ???
DK
[quote=“Snoeffelen, post:6873, topic:40394”]
er det trolig BS
[/quote
2025-06-27 21:46:32来自 山东
为拉升做准备了 – Forbered dig på stigning !!! — Postet af “Lækre Jordbær”
DK
Vil være svært lønnsomt for Asieris med oppkjøp av Photocure, når en tenker på milestone utbetalinger og royalties som Asieris må punge ut med til Photocure.
Totalt forberedt på en stigning jeg hepper på de lækre
Tilfeldig at photocure utøver nye opsjoner i samme åndedrag , til høyere markedspris en dagens kurs!
Hvor ser du dette…?
Ser ud som !!! – er ikke sikker, men læste en oversættelse fra dit Kinesiske link, men måske har jeg misforstået – jeg prøver at hitte linket.
DK
Så vidt jeg kan se er det bare snakk opphevelse av lock-up på aksjer utstedt ved IPO.
Blir interessant å følge kursen til Asieris i natt da.
Men kursen var vel muligens høyere når IPO fant sted…
[quote=“Haltopen, post:6884, topic:40394”]
Så vidt jeg kan se er det bare snakk
[/quote亚虹医药:56234510股限售股将于7月7日上市流通
Oversat:Yahong Pharmaceuticals: 56.234.510 aktier med begrænset tilladelse vil blive noteret og cirkuleret den 7. juli.
Blander sammen med dette link: https://pdf.dfcfw.com/pdf/H2_AN202506271698650355_1.pdf
Beklager sammenblandingen med udestående aktier 110 mill som jeg ser det.
Børsen åbner snart i kina
DK
Når åpner børsen i Kina ?
Shanghai: 9:30 a.m. to 11:30 a.m. and 1:00 p.m. to 2:57 p.m.
CST er UTC -8, sommertid -6, så 03.30 tror jeg burde stemme?
Omsetningen tørker ut. Og kursen er omtrent som da Schneider kom inn i selskapet i 2018,
I mellomtiden har han vel raket inn rundt 40 mill. personlig?
Ingen medisiner godkjent av NMPA forrige fredag. Dagens liste inneholder ikke Cevira. Da ble det ingen godkjenningsmelding i Juni (som antatt). Da går vi inn i Juli måned som har noe større sannsynlighet, men fremdeles lav
Har vi vært på en slags «høyere topper, og høyere bunner» i halvannen måned nå, eller er det bare ønsketenkning?
Mao legge inn et kjøp på høyt 52-tall, lavt 53, vente det ut og bli med videre oppover når dette tar mer av.
Hva tenker i intelligensiaen?
Tenker 50-lappen neste