Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Har du link til kilden? Klarer ikke hoste opp noe om selve godkjennelsen selv.

Hadde vÊrt meget fint Ä kunne tinglyst pÄ Q2 presentasjonen og om et par uker

Regner med at man da hadde fÄtt vite litt mer om royalties pÄ Hexvix? Kan ikke huske Ä ha sett hvor mye PHO fÄr pÄ det?

Tekinvestor skribenter fikk den ihvertfall over 60 igjen pÄ disse ryktene
Uten bekreftelse nÄ detter ned vel ned igjen pÄ 50 tallet

Nr 100

https://www.nmpa.gov.cn/zwfw/sdxx/sdxxylqx/qxpjfb/20250715145703115.html

3 Likes

Godkjenningsdato : 11/07?

Kan dette vÊre forklaringen pÄ det voldsomme volums lÞftet i Asieris?

Er vel ikke rykter nÄr man til og med har link til selveste godkjenningen

Det som forĂžvrig er ukjent er om det er blue light scopet til Wolf eller et annet scope.

1 Like

Volumet i PHO relativt til i gÄr er ganske bra
 Siden ingen har nevnt det enda.

FÞrste timen = ca halve dagsvolumet i gÄr

Noe gjĂŠres.

Nei, men som du skriver vet vet ikke om det er pho relatert

Hadde det ikke stÄtt Blue light om det var Blue Light? Ser ut som et annet produkt for meg. Og burde det ikke blitt meldt til markedet asap om det var Blue light? Men sÄ har ikke jeg peiling heller da:)

Agent : Beijing Dehua Xinda Technology Co., Ltd.

Sikkert salgspartner i Kina. Scope skal vel selges av Wolf selv, og ikke Asieris

Er du bare sÄnn deltidsmannskap siden du brukte sÄ lang tid pÄ Ä rykke ut? :fire_engine:

En brukbar start pÄ dagen ja, relativ til det som har vÊrt de siste ukene

Er kun snakk om 2,6 millioner NOK skal sies.

Zoom ut, sÄ ser man at det er ikke sÄ veldig betydelig volum akkurat. Et lite kurstall Ä fÞlge med pÄ er 62, etablert brudd over sÄ har man et skifte, men selvsagt over 65-68 som er det virkelig viktige neste steget.

2 Likes

Haltopen: tak som deler – det er lidt vildt det du formĂ„r at grave frem !!!

Dansken

4 Likes

Tror det er meningslÞst Ä snakke om sum her pÄ berget og heller bruke det som en indikasjon pÄ at interessen Þker.

Hadde selvsagt vĂŠrt kjekt med litt mer dineros i omlĂžp, men vi er ganske fattige til Ă„ vĂŠre et av verdens rikeste land :sweat_smile:

1 Like

Godt mulig det ville stÄtt det, eller System blue. Jeg har ikke det konkrete sÞknadsnummeret som bekrefter dette (forelÞpig). SÄ man er litt i det blÄ inntil videre. For alt vi vet er dette et standard WLC.

Hvem mener du skulle sendt melding til markedet? Richard Wolf er ikke bÞrsnotert, sÄ de har ingen plikt til Ä melde slike godkjenninger offentlig. Mulig Asieris og/eller Pho melder dette ved en hÞvelig anledning - hvis relevant :wink:

4 Likes

Mener du at Blue light godkjenning ikke er kursdrivende og meldepliktig fra PHO sin side?

Oversat fra Kinesisk stÄr der : blÊrefiberendoskop og tilbehÞr !!!

DK

1 Like

Det tar vel noen dager uansett fĂžr man fĂžr godkjennings dokumenter etter de listene der viser som godkjent?

Det er ikke det jeg sier. Det er RW som eier sÞknaden, og scopet. Photocure melder ikke automatisk ut fra NMPA sine lister, men vil gjÞre det i samrÄd med Richard Wolf og eventuelt Asieris dersom det er relevant.

3 Likes