Hvem solgte seg ut? Fond eller smÄsparere?
StÞrste selger er ganske aktiv her pÄ trÄden.
SmÄsparere med unnatak av SKIHUS AS som solgte 30 000 og er helt ute.
Den SEB kontoen som var over 1 mill aksjer har siden 25. juni solgt litt hver dag og er nÄ nede i 992100.
Har ikke vĂŠrt noen short posisjon registrert siden 21 Mai etter det jeg kan se i shortregistetet.
https://ssr.finanstilsynet.no/
SpÞrsmÄlstegn? Ingen tÞr shorte Photocure. Det mÄ da vÊre en trÞst?
Det er for mange triggere fremover. Noe som det har vĂŠrt lite av alt for lenge.
Man mÄ shorte 2-3 dagsomsetninger for Ä komme i registeret. Aksjen er alt for illikvid til Ä shorte mer enn noen tusen aksjer om gangen.
Er vel langt flere enn 20 som sitter med de 57,73 prosentene, bare under Nordnet kontoene befinner det seg tusenvis av eiere.
SĂ„ var det full kollaps igjen, business as usual
Episode 45, sesong 15 av man burde ha tradet den. Men hadde jeg gjort det sĂ„ skal man klĂž seg i tuten pĂ„ godkjenning hadde kommet 1 time etter jeg solgteâŠ
TrĂžster meg selv med at det scenarioet hadde vĂŠrt typ 1000X mer irriterende
Er vel ganske forventet, de kortsiktige kaster kortene og er glad for litt oppgang. SĂ„ er det umulig Ă„ vite nĂ„r evt godkjenning kommer, men det nĂŠrmer segâŠ
Unner ingen av de som kaster kortene nÄ Ä vÊre inne nÄr den kommer.
Det som nĂŠrmer seg er Q2.
Er vel forventet at folk posisjonerer seg mtp den, #aint never been good!
Jepp, hadde hÄpet at vi i det minste skulle vÊre over 60 nÄr Schneider gÄr pÄ scenen neste uke for Ä legge frem sine mikke mus tall og lysende fremtidsutsikter, men sÄnn ser det dessverre ikke ut Ä bli
Why stop a winning combo
Er vel ingen som har tapt penger pÄ Ä selge seg ned fÞr kvartalsrapporter fra Photocure siste par Ärene.
Man kan krangle og diskutere sÄ mye man vil, men inntil videre har det vÊrt det rette Ä gjÞre.
Alt tar mye lengre tid en man tror i utgangspunktet.
Jeg ser litt lenger enn 1 dag om gangen. Kursen er fremdeles over 60 kr.
Haltopen: Falt over denne pĂ„ kinesisk forum â supplerende materiale indsendt 15. maj !!!
Link er dateret til 16.juli
https://finance.eastmoney.com/a/202507163458918569.html
FĂžrste afsnit oversat:
Den 15. maj meddelte Yahong Pharmaceutical (688176) i en institutionel undersÞgelse, at virksomheden har indsendt supplerende materiale til sit produkt APL-1702 (generisk navn: aminolevulinsyrehexylesterhydrochloridsalve fotodynamisk terapisystem) til National Drug Administration Drug Evaluation Center og vil fremskynde sit arbejde med markedsfÞringsgennemgang og godkendelse for at opnÄ markedsfÞringsgodkendelse hurtigst muligt.
Er dette ikke nyt â troede det var starten af Juni der blev indsendt !!!
Er det nyt i Scope godkendelsen â rykker vi pĂ„ listen ??
Dansken
Er det mulig, liksom !
MÄ innrÞmme at jeg skuffet over at aksjen faller sÄ mye pÄ ganske stor omsetning!
Har denne klar til Onsdag 30.07 kl 08:45
Da var vi der, tilbake nede pÄ 60 blank. Det urovekkende og skuffende er at det skjedde pÄ hÞy omsetning.
Det var tÞft Ä stÄ i mot kjÞpsanbefalingene pÄ 65 ja
Man kan ikke forvente stabil kursutvikling, nÄr det kun er basert pÄ forventning.