Vi har ikke et etablert brudd over 62 enda som vi ser. Det var litt av poenget.
Vel, dette har vi vært gjennom mange ganger allerede. Samme hver gang:
En oppgang på ren forventning og uten backing av fundamentale nyheter. Rykter om godt nytt har svært kort holdbarhet i Pho.
Men når de gode nyhetene kommer er dette historie og foran oss ligger «det forjettede land»
Same procedure as last quarter presentation? Same procedure as every quarter presentation!
Dan pleier å være excited uansett aksjekurs.
Tror jeg også hadde vært begeistret uansett hva som skjer der jeg jobber bare jeg som han hadde fått $1.000.000 i lønn og en haug med opsjoner.
Og det er akkurat den samme prosedyren vi ser på denne tråden - alt skal gå til himmelen når kursen stiger, mens det er bare elendighet og klaging (på kursutviklingen/ledelsen/opsjonene mv) når den synker…
Kjapp oppgang fra 50 til 66 basert på updates fra Kinaskribenter og Aleris’ himmelferd. Og bakom ligger jo en sannsynlig snarlig godkjennelse av cevira…
Ikke så rart mange tradere (gamle PHO aksjonærer?) kaster seg på med FOMO feber.
Ganske forutsigbart at den faller 10% tilbake fra toppen. Jeg solgte 50% av beholdningen med snitt 52. Skal ha de tilbake rett over Q2 rapporten.
Tenker de fleste ser for seg kraftig reprising når Kinagodkjennelsen kommer.
Det er på den svake siden, i Q2 2024 var Hexvix/Cysview revenues NOK 122,4 mill. 10% vekst vil gi NOK 134,64 mill så NOK 130 gir bare 6% vekst.
Alt er imidlertid helt avhengig av godkjenning av cevira som gir NOK 110 mill på bunnlinjen., derfor blir de tallene for 2025 og 2026 meningsløse.
"In the field of women’s health : Asieris Pharmaceuticals holds a trump card that is expected to “change the rules of the game”"
"APL-1702… is expected to subvert the traditional ‘one-size-fits-all’ treatment pattern of cervical precancerous lesions surgery."
"This means that once approved, it will fill the global treatment gap in this field and provide a new non-invasive treatment option that can preserve an intact cervix and protect fertility for tens of millions of HSIL patients around the world (approximately 2.2 million in China)."
"Based on this, 1702 has completed Phase III clinical communication with the FDA, and its registration clinical trial in the United States is about to start."
"If 1702 can be successfully expanded to the ‘HPV virus clearance’ indication, it means that it will be transformed from a ‘therapeutic drug’ to a tool with strong ‘preventive’ properties."
"APL-1702 is undoubtedly the core catalyst that will detonate the value of Asieris… With its disruptive position as the world’s first and huge blue ocean market, this product is expected to quickly embark on a high-growth track."
"Under the policy background of the WHO’s ‘Global Strategy for Accelerating the Elimination of Cervical Cancer’… the peak sales potential of 1702 in China is estimated to reach RMB 1.5 billion."
https://www.phirda.com/artilce_39654.html?module=trackingCodeGenerator
Tens of millions patients……
Så forventningene til Norne er ikke spesielt høye, men forsvarer likevel et kursmål på 85,- med mange forløsende triggere.
Det er vel ikke disse premissene som skal forsvare et kursmål på 85,-
Nei, så kurs og kursmål vil selvsagt øke kraftig om disse slår inn.
Denne aksjen er en prøvelse av de sjeldne. Minner meg om Biotec (Azt) for noen år siden.
Satt år etter år og var frustrert. Solgte til slutt, like før den mer enn tidobblet seg.
Si fra når du selger her da, så vi andre rekker å fylle opp😅
Professor Jia Ying delte presentasjonen «Forstadier til livmorhalskreft og bevaring av fertilitet». Forstadier til livmorhalskreft utvikler seg langsomt og har høy sannsynlighet for å reverseres, og har dermed blitt et nøkkelområde i forebyggingssystemet for tidlig diagnose, tidlig behandling og bevaring av fertilitet. I lys av økt behov for fertilitetsbevaring, har prinsippet om trinnvis (stratifisert) behandling blitt ytterligere styrket, mens tradisjonelle koniserende kirurgiske inngrep står overfor utfordringer med strenge indikasjoner og krav til langtidsoppfølging. Samtidig utvikles nye minimalt invasive og ikke-invasive teknologier stadig videre. Fotodynamisk behandling viser et bredt klinisk potensial med hensyn til effektivitet, sikkerhet og bevaring av fertilitet, og kan møte de akutte kliniske behovene hos både leger og pasienter. Blant disse gir den nye generasjonen av bærbar fotodynamisk medisin-utstyrskombinasjon (APL-1702), sammen med HAL-salve som har bedre vevsselektivitet, og forbedret lysteknologi som gir økt komfort og enklere bruk, en behandlingsmetode med høy klinisk verdi og som er mer fertilitetsvennlig.
Det er nettopp det som er grunnen for at jeg fremdeles sitter her til tross for at jeg blir mer og mer frustrert for hvert år som går. Frykten for å gå glipp av en stor kurs økning er blitt så stor at jeg tør ikke selge meg ut.
Drømmen er godkjenning fulgt av minst en dobling av kursen og deretter oppkjøp slik at jeg slipper å selv ta en svært viktig avgjørelse om salg.
Adskille long posisjonen og en trading posisjon hadde vært en god strategi for deg i denne RolleP
Det er som om jeg skulle skrevet det selv.
Tenk å slippe å høre på en excited Dan og en trøtt Dahl hver kvartal. 🤸:parachute:🤸
Høre du stadig på kvartal snakken det har jeg længe stoppet med.
Først efter en godkendelse fra Kina vil jeg bruge min tid på at høre mere fra de to herre.