Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 3

Diskusjon pÄ kinaforum siste tiden ja ang nÄr svar pÄ Cevira vil komme.
Noen sier fristen er August, andre er mer pÄ linje med hva Haltopen har konkludert med - midten/sent September, mens noen pÄstÄr det er 6mnd fra innsendt tillegsinformasjon (sendt inn 12 juni), altsÄ Nov/Des.

Ikke sÄ lett Ä bli klok pÄ skrivingen der inne. Det er mye random tÄkeprat.

2 Likes

Feil

Kinas svar pÄ Hegnar Online?

Feil det jeg skriver, eller feil hva de spekulerer i pÄ kinaforum?

Jeg tror forĂžvrig Haltopen treffer bra med sine estimater.

NÄ mÄ du snart bestemme deg.

Mye spekulasjoner nÄr vi er inne i siste Cevira etappe! Ja, spekulasjoner er bare spekulasjoner og intet ANNET

Jeg skrev masse pÄ HO for mange Är siden, men ble overtalt av andre dyktige folk om Ä komme meg over pÄ Tekinvestor, sÄ jeg synes ikke mine utsagn stÄr som en selvmotsigelse. Tvert om.
NÄ har jeg ikke lest HO pÄ lenge, derav spÞrsmÄlet om det finnes (fortsatt) flinke skribenter der, som det er rimelig Ä anta at det gjÞr, selv om jeg tipper det er adskillig mer tullball der enn her pÄ TI.

Har du forstÄtt hvordan de i tilfelle kan regne seg frem slik?

Dette var tidsfrist pÄ Ä SENDE INN ekstra info

1 Like

Ser det argumenteres for det kun er enkelte provinser hvor den 60d regelen gjelder, utenom de provinsene sÄ er det vanlig 6mnd som gjelder.
Der er en bruker som pÄstÄr det ble spurt og pÄ mÞtet den 25. og fikk savr fra Asieris det tar 6mnd.

MEN og det er et stort MEN her. Siden det her nĂ„ plutselig er et par stk som pĂ„stĂ„r det med 6mnd, mens samtidig sĂ„ argumenteres det ganske heftig imot det fra majoriteten av de andre sĂ„ vil jeg nok sette det pĂ„ kontoen for “prĂžver Ă„ lure ned kursen litt for billigere inngang”

spÞrsmÄlet mitt til deg stÄr enda

SĂ„ mangler vi kun svarfristen :thinking:

Dk

1 Like

Dette burde det i tilfelle vÊrt enkelt Ä fÄtt verifisert, om det var tilfelle.

Jeg setter det pÄ kontoen for BS.
Har sett flere tilfeller der hvor enkelte helt tydelig kommer med ren lÞgn. Ofte er trÄder slettet pga det.

1 Like

Noget andetđŸ€”

Fin afslutning pÄ Asireis kursen i dag :astonished:

1 Like

Litt rart om selskapet mÄ levere nÞdvendig tilleggsinformasjon innen 80 arbeidsdager, og myndighetnene skal ha 200 arbeidsdager (igjen).

Jeg er fremdeles av den oppfatning at myndighetene har 60-67 arbeidsdager pÄ seg. I alle fall som ambisjon, slik som med 200 dager for ordinÊr review.

The company received a written supplementary notice in late February 2025 and was required to provide feedback within 80 working days as required by regulations. The company is fully organizing the relevant response work to accelerate its marketing review and approval process in order to obtain marketing approval as soon as possible.

https://guba.eastmoney.com/news,688176,1544151322.html

EDIT: Article 87 After the drug registration application is accepted, where it is necessary for the applicant to provide new technical dossier on the basis of the original submission dossier, the CDE shall, in principle, make a one-time requirement for supplementary dossier. The CDE shall list all the issues and inform the applicant in a written notice to submit supplementary dossier within 80 days. The applicant shall submit all the supplementary dossier together as required in one submission, and the time needed for the supplement of dossier will not be counted into the drug review timeline. The CDE shall restart review upon receiving all the supplementary dossier from the applicant, and the review timeline shall be extended by 1/3 of the original review timeline; where the priority review and approval procedure is applicable, the review timeline shall be extended by 1/4 of the original review timeline.

https://english.nmpa.gov.cn/2022-06/30/c_785628_7.htm

7 Likes

Etter at Asieris har kjĂžrt Cevira igjennom en omfattende testperiode pĂ„ 6 Ă„r, skulle man tro at endelig er lĂžpet ferdig. Men neida, “nĂždvendig tilleggsinformasjon” mĂ„tte skaffes. Det skal noe til Ă„ slĂ„ amerikanske FDA pĂ„ Ă„ dra ut tida mest mulig men Kineserne mĂ„ vĂŠre en god nummer to. :turtle::snail:
Ned klassifiseringen av Cysview i USA er ogsÄ et godt eksempel pÄ sendrektigheten i FDA. Her kan det ennÄ gÄ Är og dag.
Byggesaker i kommunene er a walk in the park i forhold til all denne spill av tid i biotek.
Vi venter ogsÄ pÄ nye flexiscope. Men dette mÄ vel ogsÄ innom en godkjennings prosess.
Og tiden gÄr

1 Like

Ja, og da stÄr det vel inn i evigheten :smiley:

Godkjenning av legemidler er en lang prosess med mye dokumentasjon, kan pÄ ingen mÄte sammenlignes med byggesaker, eller andre type saker!

3 Likes

Mitt hus tok lengre tid pÄ sÞknaden enn hva Hexvix godkjenningen brukte i Kina
 :joy: