NÄr det gjelder Dan sÄ tro meg pÄ at jeg full forstÄelse for at man ikke hÞrer pÄ han. Men Ä tro at han ikke kjenner til sÞknadsprosessen synes jeg blir litt naivt.
Uansett, dette var det Dan ordrett sĂ„ pĂ„ Q2 som var min referanse til utsagnet âDan sa sent 2025/tidlig 2026â
Dette var altsÄ etter det var kjent at Asieris mÄtte sende inn ekstra informasjon.
âThey continue through their interactions with the NMPA. Thatâs a Chinese FDA. There is no statutory requirement on them in terms of time lines. Historical average has been somewhere in the 18-month plus range. Again, it could be the end of this year, early next year when they get an answer from the NMPA.â
NÄr det gjelder det regulatoriske, sÄ ga jeg noen hint. Selv om det er en drug+device sÄ fÞlger den enten drug pathway eller device pathway. Ganske enkelt Ä fÞlge opp hvis man har interesse. Jeg kommer ikke til Ä bruke noe mer tid pÄ dette, rett og slett fordi jeg regner med avgjÞrelsen er rett rundt hjÞrnet som jeg sa. Dvs. en periode pÄ 0-3 mnd.
SĂ„ sĂ„nn sett er det bare Ă„ ignorere hvis man fĂžler for det. Men âfristâ pĂ„ 60 dager mener jeg er direkte feil. (punktum).
Det er en opplest sannhet pÄ denne trÄden. Heldigvis pÄvirker ikke TI verken kurs eller omsetning!